بازدید 10907
پشت پرده فحاشی به آبی‏های پایتخت؛

دام و طیور محل تامین هزینه اجیرشده ها

شواهد از وجود این پشت پرده تحرکات در گذشته خبر می‏دهد و بر اساس سوابق بارها در استقلال مربیان متعددی به این سرنوشت دچار شده‏اند که البته این بار مدیرعامل استقلال بیش از مرفاوی مورد توجه قرار گرفته و انگار وی برای هر بازی سهمیه‏ای دارد که باید از طریق برخی رسانه‏ها، سایر مردم نیز با محتویات شعارها آشنایی پیدا کنند!
کد خبر: ۷۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷ 16 January 2010
اگرچه کاهش التهاب میان طرفداران استقلال در دیدار این تیم برابر تراکتورسازی نسبت به هفته گذشته که از همان دقایق ابتدایی فحاشی‏ها آغاز شده بود، محسوس بود و فحاشی به مدیرعامل و برخی بازیکنان این تیم از زمان دریافت گل آبی‏ها از سر گرفته شد اما این روند پایان نیافت تا این استمرار منجر به علنی شدن بخشی از تاثیرگذاران در این ماجرا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ فحاشی بر روی سکوها و پرداخت ارقامی برای چنین منظوری سوابقی طولانی دارد و هیچ‏کس فراموش نمی‏کند، لیدر معروفی را که پول گرفته بود تا سه محمد را فحش دهد؛ محمد مایلی کهن، محمد دادکان و محمد پنجعلی. تا روزی مایلی‏کهن برای پاسخ دادن به او از فنس‏ها بالا برود. ماجرای لیدرهای ارزان قیمت هیچ‏گاه پیگیری نشد تا این داستان استمرار پیدا کند و به حال حاضر برسد؛ زمانه‏ای‏ که برای خریدن هنجره یک شخص، یک وعده غذا یا اندکی اسکناس کاربرد نداشته باشد و گروهی اسپانسر گروهی دیگر برای خریدن سکوها به قصد شعار علیه جریان حاکم شوند!

روز گذشته نیز برخی تماشاچیان استقلال یا آنهایی که حداقل پیراهن این تیم را برتن کرده بودند، آنچنان با توحش برخورد کردند که نه تنها شایسته رعایت معیارهای فرهنگی بلکه حتی شایسته رعایت برخی اصول معمول نیز نیستند و در حالی که در محافل بحث افزایش فضاهای ورزشگاه‏ها با حضور نیروهای امنیتی بود، به نظر می‏رسد چنین اتفاقی حداقل در این برهه از زمان غیرمنطقی است و حتی برخوردهای چکشی و ممنوع الورود کردن برخی از این تماشاگران با تعریف مکانیزم فورش بلیت الکترونیکی برای شماره صندلی ورزشگاه‏ها یک ضرورت باشد.



بریدن سر کبوتر به جرم رنگ قرمزش و پرتاب آن بر روی تارتان‏ها، صحنه تکمیلی از توحشی بود که در قالب درگیری‏های لفظی و نهایتاً زد و خوردهای جزئی دیده می‏شد. صحنه‏ای که یادآور کور کردن یک سرباز در رویارویی تلخ سپاهان و پرسپولیس بود. اما آنچه از تقبیح تکراری چنین رفتارهایی ضروری‏تر به نظر می‏رسد، علت وقوع چنین رفتارها و انگیزه اشخاصی است که در میان طرفداران که اکثراً قشر جوان هستند به شکلی ظاهر می‏شوند و آنچنان به التهابات دامن می‏زنند که هر طرفدار با فرهنگی را نیز به همراهی با جو به وجود آمده ترغیب کرده و یا به تعبیر بهتر وامی‏دارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، محل تامین هزینه‏های برخی اشخاص که تا پیش از این حقوق دریافت می‏کرده‏‏اند و با قطع حقوقشان، نسبت به استقلال موضع گرفته‏اند، از یک فروشنده دام و طیور بوده است؛ فروشنده‏ای که به برخی اشخاص ارادت خاصی دارد و برای ایشان حاضر به هزینه کردن است. او ارقامی را به آقای "ن" تحویل داده و آقای "ن" این ارقام از طریق آقای "ن" که ارتباط مستقیمی با سکوها داشته و دارد به اجیرشده‏ها پرداخت می‏کند.

شواهد از وجود این پشت پرده تحرکات در گذشته خبر می‏دهد و بر اساس سوابق بارها در استقلال مربیان متعددی به این سرنوشت دچار شده‏اند که البته این بار مدیرعامل استقلال بیش از مرفاوی مورد توجه قرار گرفته و انگار وی برای هر بازی سهمیه‏ای دارد که باید از طریق برخی رسانه‏ها، سایر مردم نیز با محتویات شعارها آشنایی پیدا کنند!

نکته جالب آنکه کل رقم در نظر گرفته شده برای تعداد قابل توجهی بازی نیز عدد آنچنان بزرگی را شامل نمی‏شود که این یک اتفاق ناگوار است. فوتبال ایران به مرور زمان به سمتی حرکت کرده که می‏توان با هزینه کردن چند میلیون تومان در دیدارهای پیاپی برای کادر فنی و مدیریتی یک تیم حیثیت باقی نگذاشت و این همان انگیزه‏ای بود که باعث شد محمد مایلی‏کهن پس از فحش خوردن ناموسش آنچنان انتحاری ظاهر شود و نتواند خویشتندار باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی