بازدید 4533

کاهش تعداد کشته‌های جاده‌ای در اربعین امسال

کد خبر: ۷۴۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 09 November 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در اربعین امسال نسبت به اربعین سال گذشته خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر با اشاره به اینکه روند برگشت زائران در حال حاضر بیش از ساعات قبل در مسیر مهران به ایلام، جریان دارد، افزود: انتظار داریم تعداد ترددها در ساعات پیش روی امروز ۱۸ آبان ماه نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بعداز آن شاهد بار ترافیکی در مسیر و محورهای مواصلاتی به مقاصد زائران خواهیم بود، افزود: تمهیدات لازم برای تردد روان درنظر گرفته شده و محور مهران به ایلام از روز گذشته یکطرفه شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور جایگزین برای زائران از ایلام به مهران را محور ملکشاهی عنوان کرد و گفت: محور صالح آباد نیز برای بازگشت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به وضعیت محورهای مرزهای چذابه و شلمچه نیز اشاره و تصریح کرد: بار ترافیکی در محورهای چذابه به بستان و بستان به سوسنگرد و همچنین شلمچه به خرمشهر پر حجم ولی روان است.

سرهنگ رحمانی با تأکید براینکه مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که دیگر زائران اربعین نیز با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی مسیر بازگشت را طی کنند.

وی مهلت اجرای طرح ویژه اربعین توسط پلیس راهور ناجا را تا ۲۵ آبان ماه عنوان کرد و یادآورشد: آمادگی لازم برای بازگشت زائران درنظر گرفته شده و درصورت نیاز پلیس راه ایلام و خوزستان حتی بعد از ۲۵ آبان ماه نیز در مسیرهای برای خدمات رسانی به زائران حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین به حوادث رانندگی در طی روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: براساس آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در مراسم اربعین امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر