بازدید 10766

واکنش شریعتمداری به توقیف روزنامه کیهان

کد خبر: ۷۴۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 09 November 2017
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: از توقیف کنندگان روزنامه کیهان دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری افزود: کیهان را فقط به این جرم توقیف کرده اند که خبر تهدید انصارالله علیه آل سعود و امارات را پوشش داده است و سئوال ما این است که این اقدام مشترک وزارت ارشاد، شورای عالی امنیت ملی و دادستانی تهران، غیر از ارسال پیام حمایت برای رژیم های جنایتکار آل سعود و امارات چه مفهوم دیگری می تواند داشته باشد ؟!

شریعتمداری گفت: بنده از دادستان تهران و دبیر شورای عالی امنیت و وزیر ارشاد دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند. این یک درخواست منطقی است و نباید از پذیرش آن شانه خالی کنند. کیهان برای اثبات قانونی بودن حرکت خود اسناد و دلایل مستحکم و غیر قابل انکاری دارد که به وضوح نشان می دهد اقدام ما دقیقا در جهت مصالح و امنیت ملی بوده است و توقیف کیهان در نقطه مقابل آن است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: آقایان از شیفتگان امام حسین علیه السلام هستند بنابراین انتظار می رود لااقل به این سئوال پاسخ بدهند که اگر امام حسین علیه السلام حضور داشتند از آل سعود و امارات حمایت می کردند یا از مسلمانان مظلوم یمن ؟! پاسخ این سئوال به وضوح نشان خواهد داد که حق با کیهان است یا کسانی که کیهان را توقیف کرده اند!

شریعتمداری گفت: آقایان می توانند به نظر صریح حضرت امام که یک فرمول منطقی نیز هست مراجعه کنند و اقدام خود را به ارزیابی بنشینند، امام راحل رضوان الله تعالی علیه بارها می فرمودند: اگر دشمنان اسلام و انقلاب از اقدامی که انجام دادهاید حمایت کردند، در حرکت خود شک کنید. آقایان نیم نگاهی به رسانه های دشمنان تابلودار و قسم خورده جمهوری اسلامی بیندازند و ببینند با چه ذوق زدگی از توقیف کیهان حمایت کرده و برای توقیف کنندگان هورا می کشند و با چه کینه عمیقی از کیهان و تیتر ها و نوشته های آن یاد می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۲۵
حاجی خجالت بکش یه تنه تا ایران رو بجنگ نکشی ول کن نیستی
تابناک برای شما هم متاسفم که حرف های این حاج حسین رو سایت گذاشتی
استاد مظلوم نمایی است حسین آقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
انتظاري از دولتي هاي مخالف اين روزنامه نيست و كه اينجوري به مصافش بروند زماني كه تحريم ميكنند و نقض برجام هيچ واكنشي نشون نميدهند ولي يك از يك روزنامه ميترسند كه مبادا دشمن ناراحت شود
جناب برادر حسین حق مناظره تلویزیونی را برای همه روزنامه هایی که توقیف میشن، اعنقاد داره، یا چون خودش را برتر می دونه فقط برای خودشه؟!
ول کن ماجرا هم نیست تا ما رو هم داخل جنگ نکنه ول کن نیست
اینکه امام حسین یا امام حسن علیهم السلام اگر الان بودند چه میکردند قاعدتا خداوند بهتر میداند وخودشان واقای شریعتمداری بهتر است فهم ودانش خود را در اندازه ائمه اطهار مصون از اشتباه بالا نبرد.فعلا که دشمنان قسم خورده از تیتر شما بعنوان دلیلی برای دخالت ایران در کشورهای منطقه برای گسترش نفوذ استفاده کردند چیزی که دلسوزان نظام سعی در باطل بودن ان دارند.
طبق معمول طلب کار هم شدند .
متاسفانه فرار از واقعیت و متوسل شدن به انواع توجیه برای این آقا و بعضی از مسئولین جای تعجب را دارد
اين روزنامه معروف است به روزنامه اينده
آخه جالبه درخواست مناظره های فراوان با همفکرای وی از سوی مخالفان سالهاست مطرح شده ولی... همین جوری فقط توجه وی را به سخنان اخیر آیت الله شبیری جلب میکنم البته امید که درخواست مناظره با ایشان را نکنند!!
حاج حسين شما خوبي ! بقيه به منافع ملي فكر نمي كنن اصلاً محلشون نذار .
شریعتمداری باید محاکمه شود
خوب شد توقیف کردن . دو روز خیلی کمه .
با درود به جناب شریعتمداری به عنوان یک شهروند
چه سندی دارید که امام حسین (ع)شما را دوست دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
امام حسین قطعا کسی را حرف حق میزند و صدای مظلومان است دوست دارد
برادرعزیزمگرخبرنداری ژن های خوب چقدر در دبی سرمایه گذاری دارند با این تیتر امنیت مالی آقازاده ها بخطر می افتد
ایشان با کدام نمایندگی از جانب مردم ، حرف میزنند ؟
دقیقا معلومه برای چی این تیتر رو زده
ایا امنیت ملی یه کشور رو روزنامه تشخیص میده؟
چطور شریعت مداری در باره ی حصر شیفته ی نظر شورای امنیت هست ولی حالا خواستن 2 روز روزنامه متوقف بشه اینبار شورا شدن طرفدار عربستان و امارات
ممکنه که در لحن تیتر کیهان اشکال وجود داشته باشه ولی توقیف و این حرفها در این شرایط صحیح نیست.
حالا اگر یک روزنامه اصلاح طلب این تیتر رو میزد و توقیف میشد ....
این فرمولی که ایشون می فرمایند خیلی ساده هست و به درد حل مسایل پیچیده در جهان سیاست نمیخورد .
درخواست مناظره تلویزیونی از سوي شريعتمداري نشان دهنده اين است كه ايشان و روزنامه اش تافته جدا بافته است مگر در اين 30 الي 40 سال كه يك عالمه نشريات توقيف شدند مسولان نشريات تقاضاي مناظره كردند.؟
كليه نظرات منتشر نمائئيد تا امروز مشغول باشيم
تمامی توجیه کنندگان هم با شما مناظره کنند اوسا حسین کم میارند.
درود بر کیهان که رسواگر منافقین و غارتگران و استکبار است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار