بازدید 5143

مجلس به‌دنبال ارائه طرحی برای حمایت از اشتغال روستاییان

مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت به دنبال ارائه طرحی جامع برای حمایت از اشتغال روستاییان است.
کد خبر: ۷۴۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 08 November 2017
مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت به دنبال ارائه طرحی جامع برای حمایت از اشتغال روستاییان است.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در جلسه هم اندیشی مسئولان اجرایی شهرضا با هدف محرومیت زدایی از روستای هوک این شهرستان که در محل این روستا برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین سرمایه روستاها حضور افرادی مؤمن، انقلابی و پرتلاش است که زمینه رفع سایر معضلات را نیز فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: مناطق روستایی و عشایری در همه کشور و از آن جمله در شهرستان های حوزه انتخابیه نیازهای مختلفی دارند که باید برطرف شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نخستین و مهم ترین نیاز روستاییان اشتغال است به همین منظور مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت به دنبال ارائه طرحی جامع برای حمایت از اشتغال روستاییان است.

محمودی اظهار داشت: دولت در حال حاضر تسهیلات خوبی را برای حمایت از کارآفرینان روستایی قرار داده است که روستاییان باید با همت و تلاش خود زمینه برخورداری از آن را در این مناطق فراهم و از آن استفاده کنند.

وی تأکید کرد: از جمله مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تأکید فرموده‌اند حمایت از روستاییان و تعریف بسته‌های حمایتی ویژه روستانشینان است که دولت و مجلس در این راستا تلاش های زیادی را انجام داده‌اند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازهای عمرانی و فرهنگی روستای هوک، گفت: با نهادهای حمایتی همچون بنیاد برکت برای ساخت مسجد و حسینیه در این روستا هماهنگی می کنیم و رایزنی‌هایی را برای تجهیز یکی از اماکن روستا به لوازم ورزشی انجام می‌دهیم.

محمودی ادامه داد: این روستا مانند سایر روستاهای شهرستان های حوزه انتخابیه با بحران کم آبی مواجه است به همین جهت لازم است مردم روستای هوک همکاری لازم را با  ادارات مرتبط با این منظور در شهرستان داشته باشند تا در ابتدا مشکل آب شرب و پس از آن مشکل آب کشاورزی آن برطرف شود.

به گزارش ایسنا، روستای هوک از توابع بخش مرکزی شهرضا و جزو دهستان کهرویه این شهرستان است که در فاصله ۴۰ کیلومتری از مرکز شهرستان در مسیر جاده شهرضا به سمیرم واقع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل