بازدید 26348
مقامات بی تدبیری می کنند، مردم زجرش را می کشند؛

بازخواستی وجود ندارد؛ مسئولان نالایق،صرفا از مقامی به مقام دیگر منتقل می شوند!

راستی چرا باید شاخص راحتی فضای کسب و کار در ایران حتی از نوار غزه هم کمتر باشد؟ طنز تلخی است. خاطرتان هست چه معرکه ای برای جلوگیری از افتتاح دفتر اقتصادی اتحادیه اروپا در تهران ایجاد شد؟ موارد متعددی وجود دارد که بی تدبیری برخی مسئولان، زندگی برخی مردم را به جهنمی واقعی تبدیل کرده اند و جالب اینجاست که همه این مسئولان از مقامی به مقامی دیگر منتقل می شوند و هنوز هم از نیروی جوانانی که به موجوداتی آزمایشگاهی برای همین مقامات تبدیل شده اند، استفاده نمی شود!
کد خبر: ۷۴۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 04 November 2017
عده ای اصرار دارند که ما خودرو ملی تولید کنیم، تجربه این چهل سال، ثابت کرده که نمی توانیم! بی کیفیت ترین خودروها را از لحاظ ایمنی و آلودگی محیط زیست به گفته نهادهای نظارتی خودمان و نه استکبار جهانی، تولید می کنیم، اجازه ورود خودروهای ایمن و پاک را به قیمت واقعی هم نمی دهیم! نتیجه چه می شود؟ شمار کشته ها در جاده ها و حوادث رانندگی بالا می رود، هوای شهرهایمان آلوده می شود و قس علیهذا.... به مدیر خودرو ساز نالایق هم این اجازه را می دهیم تا با بهانه ضرورت استمرار اشتغال افراد زیادی که در آن صنعت ناکارآمد مشغول هستند، روز به روز خود را بیشتر از قبل پنهان کند.

در چنین وضعیتی، مسئولان چه کار می کنند؟ به خودروساز بی کیفیت که نمی توانند بگویند خودرو بی کیفیت تولید نکند. به گمرک که نمی توانند بگویند عوارض خودروی ایمن و پاک را کاهش دهد؛ پس به مردم فشار می آورند که مثلا برای استفاده از بزرگراه ها عوارض بدهند؛ تا از خودروهایشان استفاده نکنند! یا انواع و اقسام ممنوعیت های طرح ترافیک برای مردم ایجاد می کنند تا از خودروهای خود استفاده نکنند! چون می خواهند هوا آلوده یا ترافیک ایجاد نشود؛ اما نمی توانند حمل و نقل عمومی را ارتقا دهند! مردم باید به دلیل ندانم کاری های مسئولان تحت فشار باشند!

عده ای اصرار دارند در کشور اشتغال ایجاد شود؛ اما در کشور سرمایه گذاری داخلی و خارجی صورت نمی گیرد؛ بدون سرمایه گذاری و ایجاد و ساخت کارخانجات و صنایع مدرن و کارآمد، در کشور شغلی ایجاد نخواهد شد، اما مدام مقامات در تلویزیون می گویند که صدها هزار شغل درست کرده اند، بدون اینکه در کشور از حیث سرمایه گذاری داخلی و خارجی اتفاقی افتاده باشد. سرمایه گذار داخلی با قوانین عجیب و غریب بی ثبات موجود کشور، مایل به سرمایه گذاری نیست و اگر هم سرمایه گذاری کند، بناچار برای انجام کار باید وارد چرخه فسادی شود که مقامات کشور و نه استکبار جهانی، می گویند که در کشور فساد ساختاری شده است.

غلتیدن سرمایه گذار در روند فساد اقتصادی سیستماتیک برای پیشرفت کارش، طبیعتا او را به زندان و چوبه دار نزدیک می کند، اما آن کارگزارانی که مسلط هستند، در بزنگاه ها فرار کنند، باز هم جان سالم به در می برند تا سرمایه گذار بعدی را وارد این چرخه و البته سرانجام محتوم خود یعنی زندان یا ... کنند.

سرمایه گذار خارجی هم که ذاتا دشمن است، مگر اینکه خلافش ثابت شود که البته خلافش هیچ گاه ثابت نمی شود.

راستی چرا باید شاخص راحتی فضای کسب و کار در ایران حتی از باریکه غزه هم کمتر باشد؟ طنز تلخی است. چرا باید در مقابل ورود سرمایه گذار خارجی در ایران ایستادگی صورت بگیرد؟ خاطرتان هست چه معرکه ای برای جلوگیری از افتتاح دفتر  اقتتصادی اتحادیه اروپا در تهران، ایجاد شد و در نهایت هم موفق شدند مانع افتتاح این دفتر شوند؟ مطمئن باشید تا در این کشور، سرمایه گذاری کارآمد داخلی و خارجی انجام نشود، شغل ایجاد نخواهد شد، مگر شغل های دولتی که بیت المال را بیشتر و بیشتر می بلعد و ناکارآمدی بیشتری ایجاد می کند. مردم هم خیالشان راحت باشد!

عده ای از مسئولان فکر می کردند برای اینکه از حرکت سرمایه های خرد مردم به سمت بازار سکه و ارز جلوگیری کنند، خوب است مردم پولشان را در مؤسسات اعتباری و نهادهای مالی سپرده گذاری کنند تا از وقوع فاجعه قیمت ارز و سکه جلوگیری کنند تا بگویند آنان به کشور ثبات اقتصادی بخشیده اند! اما نظارتی بر رشد قارچ گونه مؤسسات مالی نداشتند! آن ایام گذشت و مؤسسات مالی به تدریج فساد و ناکارآمدی شان مشخص شد. مردم اما بی پشت و پناه رها شدند! نهادهای مالی که چند صد شعبه در سراسر کشور داشتند، مؤسساتی که در نزدیکی منزل و محل کار رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه، شعبات متعدد داشتند و به جمع کردن پول مردم مشغول بودند، بناگاه غیر مجاز شدند و کسی هم نگفت اگر غیر مجاز بود چرا اصلا وجود داشت؟ مسئولان برنامه خود را پیش می برند و فشارها را به مردم تحمیل می کنند.

عده ای فکر می کردند با گسترش بی ضابطه دانشگاه های مجازی و پولی و .... به کشور خدمت می کنند! اما در حقیقت به جیب خود خدمت کرده اند و بحران فارغ الحصیلان بیکار را روز به روز بحرانی تر کردند. عده ای چون توانایی مدیریت کشور را نداشتند، تصور می کردند اگر به هر طریقی، جوانان کشور را مشغول چهار سال تحصیل در دوره کارشناسی و دو سال کارشناسی ارشد پولی و مجازی و غیر حضوری و... بکنند، فاجعه معضل اشتغال جوانان به سال های بعدی منتقل می شود و در کنار آن هم مجوز بی نهایت نهادهای آموزشی را به دوستان و آشنایان خود می دهند و از این باب هم برای خود به نان و نوایی می رسند!

اما اکنون با انبوه جوانان تحصیل کرده ای مواجه ایم که به هر صورت، پولی یا مجازی از طریق مؤسسات حضرات مدرکی گرفته اند و البته مطلبی یاد نگرفته اند. بحران به این سالها منتقل شده! عده ای از مسئولان هم کاسبی خود را کرده و هم بحران را به این زمان افکنده اند! اکنون چه کسی تحت فشار بیکاری است؟ ساده است: مردم.

از این قبیل مسائل، موارد متعددی وجود دارد که بی تدبیری برخی مسئولان، زندگی برخی مردم را به  جهنمی واقعی تبدیل کرده و جالب اینجاست که همه این مسئولان از مقامی به مقامی دیگر منتقل می شوند و هنوز هم از نیروی جوانانی که به موجوداتی آزمایشگاهی برای همین مقامات تبدیل شده اند، استفاده نمی شود!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۰۹
انتشار یافته: ۶۰
مثلا نمیدونی چراااا؟؟؟؟؟؟؟/ باشه باور کردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
این اخبار برای اینه که مردم بخونن و فکر کنن که رسانه ها و مسئولین ار مشکلاتوشن اگاه هستن و در پی حل اون هستن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
سرمایه گذاری خارجی میخوایم چیکار مگه ما بیکاری و
فقر داریم یا مثل این چینیها عقلمون کار نمیکنه که این کافرها رو راه بدیم و سرمایه گذار خارجی بیاریم؟
البته دوستان شما با هز سرمایه گذاری مخالفت می کنن مگر از جانب کشور دوست و برادر و مدافع حرم و صاحب ایران روسیه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
صاحب ايران روسيه باشد
هنوز شما نميدني همكاري استراتژيكي يعني چه؟
هنوز اين تفكرات 50 سال پيش در ايراني ها وجود دارد متاسفانه زير سلطه ديگران باشيم تا به جايي برسيم نه اقا جان اون روزگار تموم شده و شما فكر ميكنيد هنوز مثل قبل يا بايد زير سلطه امريكا بود و يا روسيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
حتما فرانسه بياد كه بعدش هم واق واق كنه
كاشكي انتقال تكنولوژي هم داشتيم كه دلمون به جايي گرم باشه و نه مونتاژ كار
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
12:13 خوب شد معنی متحد استراتژیک روهم فهمیدیم این چه متحد استراتژیکی هست که به همه قظعنامه های ضد ایران تو شورای امنیت رای مثبت داده این چه متحد ی هست که پول میگیره سامانه اس 300 بده ده سال نمیده، بعده ده سال اونم با به زور شکایت با اکراه همون سامانه قدیمی واز رده خارج اس 300 میده درصورتی که به کشورهای دیگه مثل عربستان وترکیه بایک اشاره نه تنها اس 400میده بلکه قراره خط تولیدشو تواون کشورها راه اندازی کنه این چه متحدی هست که حاضر نیست هیچگونه هیچ گونه جنگنده ای به ایران بفروشه ولی درعوض اصرار داره هواپیماهای مسافربری اشغال وبدرنخورخودش که هیجا مشتری نداره به زور به ایران بفروشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
این چه همکاری استراتژیکیه که ما کشته در سوریه میدیم ولی پوتین داره با امتیازات سوریه از دنیا باج می گیره.مگر در قضیه نیروگاه بوشهر و اس 300 ما همکار راهبردی نبودیم با ما چه کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
50 سال پیش روسیه و امریکا چنان دشمنانی بودند که هر لحظه احتمال می رفت تهاجم اتمی علیه هم انجام بدهند . ولی امروز با هم بخوبی معامله می کنند با برگ ایران و سوریه .
همكاري استراتژيكي ؟ ایران ، روسیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
برادر همکار استراتژیک
ممکن است در خصوص رزیم دریای خزر و غیر فعال بودن نفت شمال توضیح بفرمائید تا ماهم به نسبت به تفکرات 50 سال قبل و سلطه اشنائی پیدا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
ايران هم بايد دنبال منافع باشد و نه اينكه صرفا براي يك كمكي به انجا برويم و بعدش تمام

اين هنر يك كشور است كه براي منافع خودش اينكار ها انجام بدهد
تابناک جان خود شما هم بی تقصیر در این فضا و جلوگیری از سرمایه گذاری خارجی در ایران نیستید.
احسنت به این مقاله
ای کاش یکی گوش میداد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
فقط مردم به این مقاله گوش میدن . مقامات خودنشون بهتر میدونن این چیزارو . خیلی وقته که میدونن . اصلا خودشون مملکتو به این روز انداختن .
تا زمانی که سرمون رو مثل کبک بزاریم تو برف و هی داد بزنیم همه دشمن جمهوری اسلامی هستن وضع بهتر که هیچ بدتر هم میشه متاسفانه ما فقط بلدیم دشمن برای خودمون درست کنیم بابا جان بدون ارتباطات جهانی به هیج کجا نمی رسیم ، با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
نخیر آقا جان. فقط فقط فقط اقتصاد مقاومتی. فقط با اقتصاد مقاومتی میتونیم مملکت و بهشت کنیم. هیچ اعتمادی به خارجی جماعت نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
اقتصاد مقاومتی مورد نظر شما یعنی درهای مملکت بطور کلی بسته شه درست مثل کره شمالی
با سلام و احترام . در مقاله منتشر شده شما ان شالله اصلا نگاه سیاسی نبوده باشه و فقط دلسوزی برای این مردم شریف و عزیز بوده باشد . الله العلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
اقتصاد مقاومتی بدون دانش و تکنولوژی روز دنیا ابدا امکان پذیر نیست لذا باید پذیرفت که باید ارتباطات جهانی رو جهت میل اهداف بلند مدت کشور تقویت کرد
اگر ما تابعیت فلسطین یا سوری یا یمن و .....بگیرم مسئولین نگاهشون بما عوض میشود.اما بدانند با این کارهاشون پشتوانه مردمی را از دست میدهند و با دوران شاهنشاهی فرقی نخواهند کرد.
والله من که یک‌شرکت پیمانکاری دارم روزی نیست که از طرف ارگانهای مختلف استرسهای بیجا و شدید به من وارد نشه .
طوری شده که بیزار شدم از هرچه کار و تلاشه.
.
حالا که جلوی واردات خودرو گرفته شده و به وارد کنندگان التزام مقداری تولید داده شده به نظر می رسه که شما یه جور تبلیغات به نفع وارد کنندگان کرده اید و ژست حمایت از مردم رو گرفته اید ، تا همین الان که شرکت های خودرویی خاصی که تولیدات ماشین های کره ایی و چینی رو در ایران شروع کرده اند هیچ گونه مقاله حمایتی از ایشان زده نشده ، و فقط می گوییم که واردات شود ، در این تحریم ها و زور فشار تهیه دلار آیا باید به راحتی بگزاریم حجم عظیمی از این دلار ها برای بحث واردات خودرو های لوکس خارجی هزینه شود. البته که این دولت با تدبیر خوب خودش خواسته که به وارد کنندگان خودرو بفهماند که در کنار واردات هم باید سهمی در تولید داشته باشند و در کنار تولید می توانید وارد هم بکنید و بسیار خوب و ارزشمند است و بنفع همین مردم هست. لطفا چنین مقالاتی رو کارشناسی تر انتشار دهید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
دوست عزیز اصل مطلب این نوشته چیز دیگری است که البته با هر هدف و انگیزه‌ای نوشته شده باشد حق مطلب گفته شده است! هزینه ای که مردم بابت بیکفایتی مسئولان میپردازند
وای چ قشنگ بالاخره یکی حرف دل ما رو زد... اابته این مسایل اینقد گندش در اومده ک شماهام دیگه نمتونید انکار کنید اکر نه چیزی نمیگفتید
تابناک منتشر گن
مسولان هم مثل شما رسانه ها که پا رو واقعیات می گذارید و به روزی نویس تبدیل شده اید.مصلحت پدر این مملکت رو در آورده
تقریباً فرمول مدیریت فعلی کشور در همه بخشها به همین شکله. جالبه برخی مسئولان هم که مدتها در سمتهای مختلف مشغول بوده اند نقش سخنگویی مشکلات را فقط یدک می کشند مثلاً " کشور را گران اداره میکنیم" !! خب مردم عادی مسبب هستند یا خود امثال شماًً
تمام مشكلات امروز كشور به خاطر سومديريتها در همه بخشها است . مديري كه چشمش به ساعت روي ديوار است كه زودتر برگرده به خانه و هر ماه فقط از دولت حقوق بگيره دلش به حال اين مردم نميسوزه و نتيجه اش ميشه انبوه مشكلات مردم و دومين دليل عقب ماندگي مردم نبود دستگاهاي اجرايي بر مديران و كاركنان است . وژدان كاري گره از همه مشكلات حل ميكنه . كه متاسفانه در اكثر مسئولين ما نيست . مسئولين فقط دم انتخابات دوست دار مردم ميشوند
خوب نفت هست میفروشن پولشو میگیرن به عالم وادم هم شعار مرگ بر مرگ بر میدن خداشاهده اگر یکسال جلوی فروش کامل نفت ایران گرفته شه کشور ازهم می پاشه چون اقتصادی وجودنداره تجار بانفوذ با زدوبند ارز دولتی میگیرن میرن چین جنس بنجل میخرن مبارن به قیمت خون پدرشون میندازن به مردم بدبخت وسهم دولتم میدن تولیدی وجود نداره که سرمایه گذاری خارجی هم که اصلا حرفشو نزن مگه کسی جرات میکنه پاشو بذاره ایران خیلی دلم میخواد بدونم اگر ایران نتونه نفت بفروشه بازم میان هارت وپورت کنن ومرگ بر مرگ بر بگن
ازاینکه این حرفا کم کم گفته میشه جای خوشحالی داره دمت گرم تابناک
ایران بهشت سرمایه گذاری و تولیده اگر قوانین دست و پاگیر نباشه و دولت از سهم خودش بگذره...
به جز کشورهای بسیار فقیر و خاص کجای دنیا رو شما سراغ داری که حد اقل دستمزد کارگر ماهی 250 دلار باشه!
اما وقتی میبینی برای زدن یه مغازه ساده باید چند ماه بدویی و کلی هزینه زائد بدی زدن یک کارخونه بزرگ که جای خودشو داره...
صد البته که شما درست میفرمایید ولی باید یکی پیدا بشه علی گونه چشمش رو بر دنیا ببنده و همه نالایقان و رشوه بگیران و رانت بازان رو تار و مار کند اما کو ان یک نفر هر کس که ورود پیدا میکند و مسولیت میگیرد جای اینکه دیگران رو درست کند خودش هم همرنگ جماعت می شود
جوانهای مملکت بیکارند اما به خاطر بخو بخور صندوقهای بازنشستگی نمیزارن خانمهایی که دیگه توان و انگیزه کارکردن ندارند با بیست سال بازنشسته بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
!!!چه تعبير قشنگي
پس نيازي به خانم ها نيست اينقدر در جامعه حضور داشته باشند و بيكاري مردان را دامن بزنند
خدا را شکر ،که امنیت داریم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
منظورت امنیت اقتصادی که نیس؟
پول ایران در عراق ارزش زیادی ندارد بسیاری از زائرین می گویند که مردم عراق سطح زندگی بسیار بالایی دارند بهترین ماشین سوار می شوند.و گفتتد که برای فاصله70کیلومتری30هزار تومان ایران باید پرداخت کنی
از ماست که بر ماست
فساد نهادینه شده ! این پاسخی است که مسئولان به مردم میدن تا سوء مدیریت را توجیه کنند . متاسفانه در کشور عملکر د مدیران به گونه موثر شناسایی و اندازه گیری نمی شود . اونی هم که اندازه گیری میشود و به جرم اعمال منجر به تضیع اموال دولتی به دلیل ایجاد خسارت کلان به مملکت ناشی از سوئ مدیریت باید محا کمه شود که به چه حقی بیت المال را بر باد داده ! دوباره در جای حساس دیگر به کار گرفته میشود با این عمل نمک بر زخم پاشیده و موجب بی اعتمادی کامل به این سیستم میشود . ای با با به کی میگی بیخیال بابا ! موسیقی رو عشق است ! .به قول حافظ .

آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست ..... عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی
مملکت با نصیحت درست نمی شوند، اگر با نصیحت درست می شد فقط شبکه اول سیما برای اداره ی کشور کافی بود! برای اداره ی مملکت قانون لازم است و البته برابری در برابر قانون.
سپاس از تابناک عزیز برای انتشار حرف دل.

واقعا وضعیت اشتغال افتضاع هست، ما باید چیکار کنیم؟ از کجا بیاریم بخوریم تا فقط فقط زنده بمونیم؟

لعنت بر مدیران بی کفایت
از نویسنده این متن سپاسگزارم ..جدا تاکنون چنین متنی نخوانده بودم که در یک صفحه همه درد دل مردم را گفته باشد..جمله نهایی ..مرذم خیانت می کنند یا مسولان ؟
وقتی که جامعه ای به خلاف عادت کرد دیگه نمیشه اون جامعه را به راحتی جمع وجور کرد.افراد کارآمد را منفعل کردن وافراد نا کار آمد وپر مدعارا بالا بردن چیزی به غیر از هرج ومرج های اقتصادی وسیاسی واجتماعی که اکنون شاهد آن هستیم را بر نمیتابد .من که واقعا از جوی که در محیط کارم هست رنج می برم ولی خوب سفر ه ای است که پهن است وهمه با هم میخورند وهر کس که بخواهد سالم زندگی کند باید این رنج را تحمل کند.پناه بر خدا
حداقل می گفتی این عده کیا بودند و کیا هستند خودش شما که مخالف برجام و رابطه با خارجیا و سرمایه گذاری خارجی بودی چی شد که نظرت عوض شده و ساز دیگه ای میزنی
مسولین ما ..منو یاد کارتون بار-پاپاپا می ندازه..همیشه در حال عوض شدن هستند از مقامی و پستی به مقامی دیگر..
شایدم فکر می کنن که تکلیف دارند خو...
سفت چسبیدن
دیگه گفتن این مطالب هم هیچ سودی نداره مسائل برای همه روشنه
الان که دارم نظرمو مینویسم بالای متنم نوشتین از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذورین.
تابناک عزیز من بارها نظراتی رو نشوتم که توی اونها صریح و در عین حال بدون توهین از حکومت جمهوری اسلای و دخالت دین در سیاست انتقاد کردم ولی هربار شما ایمیل دادین که نظر من غیرقابل انتشاره.
خواستم عرض کنم برای اصلاح کشور نیاز به ازادی داریم.و بدیهی ترین مصداق ازادی اینه که ما بتونیم از حکومت نقد کنیم. شما لطفا اول از خودت شروع کن تابناک جان بعد بیا مسئولانو نقد کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
منهم چندین بار چنین نظری را فرستادم منتشر نشد.در این مملکت نباید چیزی خلاف آنچه سران می پسندند گفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
اقاي مخالف دين پس خدا را هم انكار كن چون كه خدا براي همه عالم نسخه داشته كه در دين امده
ایول عجب تیتری زدیدن!! مثل قانون بقای انرژی اند فقط از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شوند از بین نمیرند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
عالیییییییییییییییییی هزاران آفرین به این مقایسه
ابلته این هم یک سیاست هست که با مردم هم صدا بشی و مدام مشکلات را در قالب یک اپوزیسیون فریاد بزنی هرچند که خودت در بوجود آوردن آن نقش اول را داشته باشی و یا خودت اصل مشکل باشی.!!!!! ولی این سیاست نخ نما شده و جواب نیمده!!
البته منظورم سایت تابناک نیست
ونزوئلا همین حوالیست زودتر به فکر باشید مسئولین محترم ... تعرفه واردات خودرو کم شود ... یارانه ها هدفمند شود ... افراد متخصص جذب دولت شوند ... به مسایل کشور بیشتر از دیگر کشورها رسیدگی شود
واقعا موافقم. بی تدبیری و ناکارآمدی مدیران عامل اصلی همه مشکلات کشور ثروتمند ایران میباشد
اینهمه خدمت مسولان را نمیبینید
رفسنجانی. همه مستاجرین را صاحبخانه کرد
خاتمی. توسعه سیاسی ایجاد کرد
احمدینژاد. پول نفت را سر سفره اورد
روحانی چنان رونقی ایجاد کرد که هیچکس به یارانه احتیاجی ندارا
من یکی که طاقت اقتصاد مقاومتی را ندارم لطفاحرفش را نزنید
در آخرین پاراگراف با محافظه کاری نوشته شده "از این قبیل مسائل، موارد متعددی وجود دارد که بی تدبیری برخی مسئولان، زندگی برخی مردم را به جهنمی واقعی تبدیل کرده..." در این عبارت در هر دو مورد کلمه برخی باید با "اکثر" عوض بشود.
ناشناس 12:20خانمهای جوان نیز جزو جوانهای مملکت هستند
حرف حرف حرف همه فقط حرف میزنن
وقتی مدیران بدون لیاقت وپارتی وگزینش استخدام میشن بعد میرن دردانشگاههای ازاد باساخت وپاخت مدارک می گیرن بالطبع در زیرمجموعه مدیریتیشون ازافراد بیسوادترازخودشان استفاده می کنند ونتیجه میشه این . بهترین راه حذف سهمیه ها و بالابردن مهارت و سواد عملیه نه مدرکی امامتاسفانه مابرخلاف رودخانه شنامی کنیم
طرح مشکلات کشور در رسانه ها خوبه تابناک جان من از زمانی که اسم سایتتون بازتاب بود و به خاطر بعضی مسائل فیلتر شدی و بعد با اسم تابناک شروع به فعالیت اطلاع رسانی کردی من مخاطب شما بودم هر چند وقت مشکلاتی از مردم رو بیان میکردی ایا مشکلی از مردم حل شد
آیا مسئولی ذره ای مشکلات مردم رو پیگیری کرد ؟ اما هر روز هر سال به مشکلات مردم داره اضافه میشه و مسئولین هم فقط از استکبار صحبت میکنن ایا یه ارگان و نحاد سالم تو کشور مونده مگه قرار نبود انقلاب انقلاب مستضعفین باشه ؟ پس چرا فقرا فقیر تر و پولدارا پولدار تر
چرا شکاف طبقاتی این قدر زیاد شده؟ تابناک یه جوری به مسئولین بگو مردم بریدن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان