بازدید 20639
نماينده مردم اسلام آباد غرب در غرفه «تابناك»؛

دولت مسئول اصلي بالابودن آمار بيكاري در استان كرمانشاه است

حشمت الله فلاحت پيشه، نماينده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي براي دقايقي ميهمان غرفه تابناك در بيست و سومين دوره نمايشگاه مطبوعات شد و در مورد چرايي بالا بودن آمار بيكاري در اين استان انتقادات تندي را متوجه دولت كرد.
کد خبر: ۷۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 02 November 2017
دولت مسئول اصلي بالابودن آمار بيكاري در استان كرمانشاه است
حشمت الله فلاحت پيشه، نماينده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي براي دقايقي ميهمان غرفه تابناك در بيست و سومين دوره نمايشگاه مطبوعات شد و در مورد چرايي بالا بودن آمار بيكاري در اين استان انتقادات تندي را متوجه دولت كرد.

به گزارش «تابناك»، بالا بودن آمار بيكاري در استان كرمانشاه و شرايط اقتصادي نامناسب اين استان كه مشكلات فراواني را در زمينه هاي مختلف ايجاد كرده، موضوعي است كه بارها در رابطه با آن صحبت شده است و «حشمت الله فلاحت پيشه»، عضو مجمع نمايندگان استان كرمانشاه دليل بروز آن را نگاه امنيتي دولت به اين استان مي داند.

نماينده مردم اسلام آباد غرب در رابطه با بالا بودن ميزان بيكاري در استان كرمانشاه گفت: همانطور كه اشاره كرديد استان كرمانشاه بالاترين ميزان بيكاري  را دارد و دليل اين هم عدم توجه دولت ها به اين استان است.

وي افزود: در سفر مقام معظم رهبري به اين استان و نيز سفر آقاي احمدي نژاد مجموعه اي از طرح هاي توسعه اي مثل پالايشگاه آناهيتا مصوب شد، اما هيچكدام از اين طرح ها اجرايي نشد.

فلاحت پيشه گفت: حتي در دولت آقاي روحاني نيز طرح هاي براي توسعه استان مطرح و مصوب شد، اما اجرايي نشدند تا اين استان همچنان به دليل ناكافي بودن زيرساخت هاي توسعه اي با مشكل بيكاري دست به گريبان باشد.

اين نماينده مجلس ادامه داد: اگر فقط توسعه كرمانشاه متصل به كشور عراق باشد، خيلي از مشكلات استان ما حل خواهد شد و نيازي به بودجه عمومي هم نداريم، اما دولت در اين زمينه كم كاري كرده است.

من عقيده دارم اگر طرح هايي مثل بزرگراه كرمانشاه به كربلا نهايي شود و در زمينه ريلي سرمايه گذاري ويژه انجام شود، بسياري از مشكلات ما حل خواهد شد.

فلاحت پيشه ادامه داد: نگاه دولت ها به استان كرمانشاه امنيتي است و اگر اين نگاه به نگاه اقتصادي تبديل شود، زمينه هاي توسعه اقتصادي و رونق گرفتن اشتغال فراهم مي شود.

عضو مجمع نمايندگان استان كرمانشاه افزود: براي مثال سفرهاي اربعين كه هر ساله جمع زيادي از رائران را از ايران به كربلا اعزام مي كند، در خاك كرمانشاه با بي مهري مسئولان رو به رو است و علي رغم اينكه دولت ها تأكيد مي كنند از مرز خسروي هم سفر ممكن است، اما هميشه با اين مرز كج دار و مريض برخورد مي شود. اين در حالي است كه هزينه هاي فراواني در امر هتل داري و گردشگري در اين بخش انجام شده است.

فلاحت پيشه با تأكيد بر اينكه مسئول اصلي بيكاري در كرمانشاه دولت است، افزود: نگاه به كرمانشاه بايد عوض شود و وزيران به وظايف خودشان در زمينه ساخت احداث امكانات زيرساختي مثل كارخانه، كارگاه هاي توليدي، جاده و... عمل كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۵
دلیل اصلی بیکار نگه داشتن کرمانشاه سیاست های کاملا نژادی به این استان است و بس.
مایه تاسف است که این همه نیروی جوان و تحصیلکرده استان آواره دیگر استان ها شده اند.
خیر مردم کرمانشاه به دلیل تنبلی دعوایی بودن و درگیری های قومی خودشان بی کار هستند
پاسخ ها
سین شین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
نه همه...اما درصد بالا بله

کمی این استان افراد تندخو زیاد دارد
خودمان رو گول نزنیم
مثلا بقیه استانها کار دارند
اگر پارتی داشته باشی سریع مدیر عامل میشی
باسلام
از زمان روی کار آمدن دولت جدید، استان چهارمحال از نظر بیکاری هفت پله سقوط کرده است. آب به بعنوان منابع طبیعی این استان به نحوی سهم بندی می شوند و خودشان بی نصیب هستند. براستی پشت صحنه اینکه در دولت جدید سیاستهائی مخرب کسب کار از سوی دولت در این استان اجرا می شود به چه کسانی ختم می شود؟
دولت از اول سر بار ملت بوده خود شما هم بخشی از همین دولتی واگر نه کی باورش میشه ایران با این همه فرصت و امکانات بشه این شما فکر کن دولت کلا صنعت خودرو را ولش کرده بود بهتر از این بود وضعمون بخدا
ای آقا کجا خوبه
همه می دانند اقتصاد در حال خوب شدن است و تمامی
اینها سیاه نمایی بیش نیست
اقای جهانگیری از اصفهان ارادت دارم خدا وکیلی به این برادر کوچکت گوش کن همین فردا حسابت با خیلیها یکسره کن و یا علی بخدا اگر حرف این بنده خدا را عمل کردی دنبالش امداد الهیه شک نکن قد وقامت و هنرشم داری یا علی
جوانان بروند جیب بری.کیف قاپی .موادفروشی.دزدی از منازل.کلاه برداری.جعل اسکناس انجام دهند.اینهمه شغل حلال ناشکری هم اندازه ای داردکار برای خدا دلسردی ندارد
با سلام دولت نه تنها مسول بیکاری در کرمانشاه که در تمام کشور بخصوص تهران است.
ما باید تحت هر شرایط اهداف مد نظر را دنبال کنیم ما مسئولیتی نسبت به مشکلات کوچک نداریم هدف ما برهم زدن معادلات کشورهای بزرگ است مشکلات داخلی، ما را از رصد مشکلات بزرگتر
و سر جا نشاندن قدرت های بزرگ نباید غافل کند
این یعنی بین المللی فکر کردن
یک معلم دیکته داشتیم برای این که بچه ها اشتباهات را بکلی یادبگیرند از آموزش لغات غلط شروع کرد باور کنید اینقدر خوب بود که دیگه فقط غلط ها را بلدیم
درضمن درصد بالای بیکاران را افراد تحصیل کرده و نخبه مملکت تشکیل میدهند
خود شما چه کردید؟ برای بیکاری چه برنامه ای دارید؟
برای صادرات؟برای .......
الحمدلله امنیت داریم، کارهم ماله تراکتوره ، یارانه جزیی داریم سطل آشغالها هم که هستند،امورات یه جوری میگذره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر