بازدید 16693
خوانده می‌شوید:

آیا با پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس توسط دولت موافقید؟

آیا با پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس توسط دولت موافقید؟ چه راهکاری برای حل مشکل مدیریتی استقلال و پرسپولیس دارید؟ آیا حذف این دو باشگاه و ساختن یک ساختار درست برای این دو باشگاه بهتر از این نیست که دولت با یک مسکن سعی در التیام موقت درد این دو باشگاه داشته باشد؟
کد خبر: ۷۴۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 01 November 2017
با نزدیک شدن به زمان ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پرداخت بدهی‌های مالی به بازیکنان و مربیان سابق‌شان حالا سایه حذف بر سر حداقل سه نماینده فوتبال ایران سنگینی می‌کند. نفت که بیشتر از بقیه این خطر را نزدیک احساس می‌کند و وضعیت استقلال و پرسپولیس هم چندان مساعد نیست.

در این میان اما محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت روز گذشته اعلام کرد که هواداران استقلال و پرسپولیس نگران نباشند و دولت با پرداخت بدهی‌های آنها مانع حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. توضیح این نکته اینجا ضروری است که این سخنان را سخنگوی دولتی می‌دهد که در چهار سال اولش بارها نمایش خنده‌دار خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را اجرا کرد و ادعا می‌کرد قرار است دست این تیم‌ها از جیب دولت کوتاه شود.

نکته دیگر این ماجرا هم بررسی عملکرد مدیران این دو باشگاه است. هر بار که مدیرعامل جدیدی به این دو تیم اضافه شد ادعا کرد که تنها موفقیت ما این است کهع هیچ بدهی برای باشگاه به جا نگذاشتیم و چه و چه! اگر مدیران این دو باشگاه در این همه سال چنین موفق بودند پس این حجم بزرگ بدهی‌ها از کجا آمده است؟

حساسیت ماجرا وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم کم و بیش در این سال‌ها کشور با یک بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند. آیا رواست در این ایام سخت دولت با خیال راحت اعلام کند که: نگران نباشید! ما بدهی‌ها را می‌دهیم؟ 

آیا این کار به فرورفتن بیشتر این دو باشگاه در منجلاب مدیریتی‌شان کمک نمی‌کند؟
اکنون می‌خواهیم نظر شما را بدانیم:

آیا با پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس توسط دولت موافقید؟

چه راهکاری برای حل مشکل مدیریتی استقلال و پرسپولیس دارید؟

آیا حذف این دو باشگاه و ساختن یک ساختار درست برای این دو باشگاه بهتر از این نیست که دولت با یک مسکن سعی در التیام موقت درد این دو باشگاه داشته باشد؟



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۱۱
وقتي دولت قصد باشگاه داري دارد بايد هزينه آنرا هم بپردازد. تنها راه واگذاري به بخش خصوصي است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
دولت خودش می خواهد سود یخش به صداوسیما الان مجبور بدهی برداخت کند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خیر
این دوتا تیم فقط دو تا اسم هستن که دارن بودجه مملکت و وقت جوانان را هدر میدهند. یه پول مفت دستشون هست فقط خرابکاری میکنن هیچ نتیجه ای هم که هیچوقت نمیگیرن همیشه هم توی حاشیه هستن بهترین کار اینه که دولت هیچ کمکی به این دو تیم نکنه تا مجبور بشن یا خودشون رو اصلاح کنن یا به کل از صحنه روزگار محو بشن
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
دولت بدهیش به بیمه ها رو بده تا پول پرستارها رو بدن
و انواع و اقسام بدهی دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
کاملا درسته. دولت باید پرداخت کنه وقتی دولتیه.
بعلاوه دولت نیاز هم نیست پرداخت کنه. فقط کافیه به صدا و سیما فشار بیاره تا بتونه مطالبات این دو باشگاه رو حداقل براساس آخرین قرارداد منعقد شده بین این دو باشگاه و صدا وسیما را نقد کند.
هزاران راه داره تا دولت بتونه این کار رو بکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
نمیدونم تاکی دولت میخواد به بنگاه داری ادامه بده.پول ملت به جیب بازیکنان بی درد واقعا جای تاسف داره
محمد طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
تا زمانی که دو تیم به بخش خصوصی واگذار نشوند و ساختار مدیریتی این تیم ها از وجود سیاسیون پاک نشود وضع به همین منوال خواهد بود. وقتی حق و حقوق دو تیم از پخش تلویزیونی و درآمدشان از فروش بلیت به آنها داده نمی شود صد در صد دولت باید از طرق دیگر هزینه های مربوط به این دو تیم را پرداخت نماید. تنها در دربی گذشته تلویزیون 16 میلیارد سود کرد که حتی اگر نصف این پول به سرخابی ها پرداخت می شد نیازی به کمک دولت نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
تا فساد هست این مسائل هم هست آیا درست است هزینه فسادها از جیب مردم پرداخت گردد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
فارغ از این که این دو تیم خصوصی سازی بشوند یا نه هزینه هایی که ناشی از سهل انگاری تیم مدیریت و بازیکنان هست. مثلا هزینه ای که مهاجم پرسپولیس ایجاد کرد. این هزینه ها باید از جیب خود بازیکن و مدیر پرداخت بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
جواب سوال شما:یک نه بزرگ است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
بهتر است این هزینه ها در مسکن مهر پردیس انجام شود تا بعد از سالها انتظار طاقت فرسا ، عده ای از هموطنانمان صاحب خانه شوند.
به نظر من دولت باید با خصوصی سازی باشگاه ها و حمایت ازشون برای گرفتن حق طبیعیشون کمک کنه.باید کمک کنه درامد هاشون رو بتونن تبدیل به پول کنن.مثل حق پخش،تبلیغات محیطی و غیره.اگر کاری کنن باشگاه ها بتونن حق خودشون رو از فوتبال بگیرن و درامد زایی کنن اونوقت دیگه نیازی به پرداخت پول نیست و اینکه منت بزارن سر باشگاه ها که ما پولتون رو دادیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
دلیل اصلی عدم واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی این است که به دلیل حمایت میلیونی مردم و خصوصا جوانان از این دو باشگاه ترس از حمایت سیاسی صاحبان آتی آن از حزب یا گروه و دسته جات سیاسی و پشتوانه سازی سیاسی و بهره برداری از آن است و تا وقتی تفکر به این شکل است هیچگاه این دو باشگاه خصوصی نخواهد شد
خوب معلومه که نه. هیچ کسی موافق نیست ، تا موقعی که ورزش خصوصی سازی نشه همین آش و کاسه. بدبخت مردم که دارن پوله قلیون کشیدن یه مشت الاف رو می دن. بنده به شخصه سالهاست که حتی یه مسابقه فوتبال داخلی رو نگاه نکردم.
خیر
خیر موافق نیستم زیرا این پول میتواند نیازمندان و بیماران زیادی را نجات دهد و تا چنین افرادی در جامعه هستند دولت حق ندارد از بیت المال و پول مردم خرج عده ای فوتبالیست شکم سیر و عیاش کند.
این صحبت ها را بعنوان یک فوتبالیست سابق و یک اهل فوتبال عرض کردم.
به هیچ عنوان

این دو باشگاه مثل بچه پولدارای بی عرضه ای هستند که هر گندی بالا می یارن بابا شون با پول ؛ رفع و رجوع شون می کنه.

پول رو از گلوی رشته های پر مدال و افتخار آفرین میگیرن و به چاه ویل این دو باشگاه واریز می کنن.

هر مدیر بی لیاقتی میاد ؛ میلیارها تومان بدهی و جریمه و... به جا می ذاره و با خیال راحت که نهایتآ دولت پول رو می ده به گند زدنش ادامه می ده.

مند کلآذ مخالف این پرداخت های ناعادلانه هستم.
پاسخ ها
من من
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
البته پول رو از گلوی ورزشهای افتخار افرین نمی گیرن!!!
حق پخش تلویزیونی .. حق بلیط فروشی و .. خود این باشگاهها باید پرداخت بشه و تموم هزینه ها از همون محل باشه...
یعنی طبق درامدشون بتونن خرج کنن...
نه اینکه پولشو صدا و سیما نده .. سازمان نده ..بعد چندتا مدیر هم خودشون بزارنو محل تامین پول و حساب کتابا معلوم نباشه...
کاملا مخالفم چون هنگام گرفتن بازیکن در تمام فصل ها به بهانه های مختلف با ارقام زیاد و سیاه بازی توسط خودشان و گرفتن درصد بازیکن گرفته و هزینه ان را به گردن بیتالمال میاندازند ایا وقت ان نشده که با این پیش امد جلوی انها گرفته شود
تا کی باید از بیت المال روی اشتباهات آقایون مدیرعامل ماله کشی شه ، وقتی همه چی تو ایران مث یه کلاف سردرگمه نتیجه اش میشه همین ، (عدم شفافیت قرارداد بازیکنان، عدم پاسخگویی مدیران مجموعه استقلال و پرسپولیس ، مشخص نبودن منبع درآمدها ، روشن نبودن ساز و کار اجرایی کسب درآمد باشگاها ، دلالان کثیف ، عدم برخورد و سازوکار درست سازمان های نظارتی ، فدراسیون قدرت اجرایی ندارد ، صدا و سیمای زورگویی که حق پخش تلویزیون باشگاه ها را بالا میکشد ، شرکتهای واسطه ای که تبلیغات و بلیط فروشی را به ا نحراف و بازار سیاه کشانده اند ) اینها همه و همه گوشه ای از فساد و اشتباهات و کاستی های بی مثال فوتبال ایران است که تنها باشگاه ها مقصر نیستند ، اما تا زمانی که ساز و کار مناسب و بستر مناسب خصوصی سازی نه خصودولتی در این رشته ورزشی اعمال نشود ما تا سالهای سال باید شاهد این اشتباهات و عدم شفافیت باشگاه ها باشیم ، ماله کشی در ایران یک فرهنگ نهادینه شده است ، کاش مث دولتهای بلاد کفر کمی قانون گریز نبودیم و شفافیت در همه موارد بود (کشوری که مسلمان نشین است اما بویی از مسلمانی نیست همه مسلمان زاده ایم نه مسلمان ) اگه کمی انصاف داری سانسورش نکن تابناک
خبر موافق نیستم و هر ریالی که از سهم من در این کشور برای آنها خرج بشود را مسولین باید پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
یه جوری میگید بیت المال رو به اینا ندن که انگار اگه به این دو تیم ندن صرف ما می کنن، بنده خدا بذارحداقل این رو تا باشگاه که اینهمه طرفدار دارن از بین نرن پول بین المال که به ما نمی رسه
خیر
مملکت با این تورم وبیکاری ایا باید بی این فوتبالیست های میلیاردی دوباره پول پرداخت کند با این پول ها جوان های بیکار را کمک کنید نرخ ازدواج به خاطر بیکاری بشدت کم شده بداد مملکت برسید
با این که طرفدار استقلالم ولی نه تا وقتی این دست پول‌ها هست فساد فوتبال هم هست. وقتی این پول‌ها به جای استفاده ورزش هزینه اشتباهات مدیریتی و سو استفاده‌های مدیریتی بشه نه به هیچ وجه.
موافق باشیم یا مخالف! راه حل دیگه ای مگه هست. بهرشکل این دو تا باشگاه مالکیت خصوصی ندارند و در واقع به نوعی ملی هستند. موافقم که دولت پول در آنها خرج کند اما باید انضباط مالی و صورتهای مالی دو باشگاه شفاف شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
این پول باید خرج مدارس و بیمارستان ما بشود نه اینها و اگر من رییس دولت بودم ایت دوتا باشگاه را به 1 ریال واگذار میکردم مثل المان
محمدطاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
شما که میگی یک ریال هم به باشگاه ها نمیدادی. می دونی اگه این دو تا باشگاه سقوط کنند میلیون ها جوون تنها دلخوشی و سرگرمیشون رو تو این مملکت از دست میدن و این یعنی رو آوردن به بزه. به نظرم یا باید حق آنها را از صدا و سیما ستاند یا باید کمک مالی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خطاب به محمدطاها
یعنی مزخرفترین نظری بود که تا حالا تو تمام دنیای مجازی دیدم.... یعنی خودت خجالت نکشیدی این نظر رو دادی؟؟؟؟؟؟
به دولت چه ربطی داره که خودش رو نخود هر آش می کنه به دلیل سوء مدیریت افراد انتصابی و بدون آشنا به هیچ قوانین ورزشی و مدیریتی از جیب مرد پولی که می تونه یه جماعتی رو رو از ورشکستگی و یه جماعتی رو از گرسنگی نجات بده صرف مسخره بازی و تاوان اشتباهات دیگران می کنه.......
دولت اگه راست میگه دست از سر مدیریت دولتی روی همه چی برداره و راه رو برای بخش خصوصی باز کنه و اینقد قوانین مسخره برای پول گرفتن از بخش خصوصی نذاره تا سرمایه گذار رغبت بکنه بیاد تو بازار. هر اداره دولتی که می ری دقیقا به شکل یه کیسه پول نگاهت میکنه از آبدارچی بگیر تا برو بالا
ایا به نسبتی که صدا وسیمای ملی از فوتبال برای جذب مخاطب استفاده می برد باشگاهها هم سود می برند ؟ وقتی هزینه ها حرفه ای شده درامد هم باید حرفه ای باشد ولی به علت اینکه دولت نمی تواند در این کار دخالت کند چاره ای جز پرداخت بدهی نیست
بله.
علتش هم اینکه تیم دولتیه.تا موقعی که دولت این تیم هارو (واگذاری کامل) تاکید میکنم واگذاری کامل به دلسوزان و بخش خصوصی نکنه این تیم ها بدهی بالا میارن و اوضاعشون بدتر از این میشه و هر مدیری ایراد هارو به مدیران قبلی نسبت میده.نمونه هاش تو شرکت های دولتی که زمین خوردن مشهورده مثال شرکت آزمایش.
"آیا با پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس توسط دولت موافقید؟"
توسط دولت که پرداخت نمیشه از بیت المال پرداخت میشه . و نخیر پرداخت نشود با تشکر.
واقعا امثال آقاي طارمي چه جوابي دارند
خیر. به هیچ وجه
اصلا و ابدا !
موافق نیستم چون این دو باشگاه در این سالها خیلی حیف و میل کردند و نباید هزینه حیف و میل دیگران را من بدهم.
دولت حق ندارد از بیت المال که جیب ملت است هزینه کند.
بروید از جیب همان بازیکنان بی عرضه ای که توسط این دو باشگاه بی کفایت یک شبه میلیاردر شدند هزینه کنید.
خیر موافق نیستم . این همه هزینه برای فوتبال ؟ چرا ؟
بازیکن از انگولا و زامبیا میارن طرف دوتا بازی میکنه بعد مصدوم میشه و میره دو میلیارد بدهی بالا میارن بعد دولت از جیب مردم باید پولشو بده. بعدا 90 درصد ورزشها به خاطر عدم تمکن مالی پرداخت هزینه سفر امکان حضور در مسابقات جهانی ورزش خودشون رو ندارن. این درسته؟
مثلا کیک بوکس واکو - موی تای با نفرات محدود - و هزار ورزش دیگه که افتخار افرین هستند ولی فوتبال و چند بازیکن بی کیفیت . حالا اصلا پرسپولیس قهرمان هم بشه به ورزش ایران چی اضافه میشه؟ چرا باید بازیکن فوتبال سالی سه میلیارد بگیره؟ بر اساس کدوم عقل و منطق؟
نه
به هیچ وجه . برید فکر کودکان کار و بیچاره هایی باشین که پول نون شبشونو ندارند.
خیر.
کاملا مخالف هستم .
موافق نیستم.
هر پولی از طرف دولت هزینه این دو باشگاه بشود خیانت در امانت از طرف دولت خواهد بود. بیت المال ارث پدری نیست متعلق به ملت است.
من موافقم... اگه دولت اجازه نمی ده این باشگاه ها خصوصی بشن پس باید هزینه اش هم بده اما با این شرط که اگر مدیرعاملی از این به بعد بخواد بدهی بالا بیاره و خرج الکی بکنه باید تاوانش رو بده
باشگاه استقلال و پرسپولیس درسته بعضی جاها ولخرجی می کنن ولی روا نیست که حق پخش تلویزیونی رو صداسیما پرداخت نکنه... اسپانسرهم برای هربار هزینه کردن بازی دربیاره ... بعد این بیچاره ها دستشون بمونه توی حنا
اونوقت تیم های صنعتی ما مثل ذوب آهن و سپاهان و امثالهم راحت بتونن هزینه کنن
اگر مدیریت باشگاه های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس خیلی جذابه و براش سر و دست می شکونن باید این مدیران تاوان بازی با آتش هم بدن
آقای رویانیان و امثالهم باید تاوان این بدهی های میلیاردی رو بده .. چرا این مدیران زندان نمی رن چرا انفصال از خدمت نمی شن ... همین نمایندگانی که عضو هیات مدیره میشن و پول های درشت درشت می گیرن و عکس یادگاری میگیرن با ورزشکارامون چرا پاسخ نمی دن
توی این پرونده حق با باشگاه هاست ... !! یه خورده انصاف داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خوب دولت این دوتا نعش را واگذار کند این باشگاه ها
مراگز یک عده مفت خور هستند نه یک باشگاه ورزشی درست و درمون
خیر.
خود باشگاه ها باید توان بدهند. حتی اگر محرومیت باشد.
دولت اگه پول داره حقوق کارمنداشو بده الان 10 ابانه حقوقارو ندادن
ورزش هم مثل جاهاي ديگه تو مملكت ورشكستست.دولت هم بدهي ورزش رو بده مثل يك مسكن ميمونه.
ابدا .موافق نیستم. تیمهای شهرستانی برای دو ریال ان الحق میزنند اقایان غوطه ور در دلار .چه معنی داره .بزارید چوب ندانم کاریهایشان را بخورند. گرچه تیم محبوب من هم ضرر می کنه.
خیر با این راه این دو باشگاه بیشتر درگیر این نوع مسایل می شوند و باید مسئولیت پذیر باشند.
بابا خجالت بکشید چقدر پول مردم رو میریزید تو شکم این فوتبالیست ها و مربی های خارجی . بچه های مردم دارند گدایی میکنند این ها پول رو میدهند به این الاف ها . برای انحراف فکر جوانها از بیکاری و بدبختی بیخودی در بوق فوتبال میدمند.
بجای ان حق وحقوق معلمان را پرداخت کنید.
مخالفم.
از جیب مردم هزینه نکنید از جیب نمایندگانی هزینه کنید که خودشان سقف حقوقشان را به 24 میلیون تومان در ماه رساندند و تصویب هم کردند !
حالا که بودجه کشور داره حروم میشه این هم روش لابد خرج خوشگذرانی فوتبالی ها میشه
هزینه که از جیب مردم باشد حاتم بخشی کاری ساده است ،این دو باشگاه در حقیقت گلوگاه فساد ورزشی کشور است صد در صد مخالف هستم ،حتی باشگاههای دیگر که آنها هم هزینهٔ شان از جیب مردم است مانند ،سایپا ،،نفت ،، صبای قم ،تراکتورسازی تبریز ،همه،و همه رانتخواری است در ایران ،باشگاه خصوصی واقعی نداریم ،،؟ لطفا نشر دهید ،،،
مگه قرار نبود خصوصي بشن ؟ دولت با يك دست مي خواد چند تا هندونه برداره ؟ روش قديمي دولتي و خصولتي رو بگذاريد كنار . بخش خصوصي رو وسعت بديد خيلي از مشكلات حل خواهد شد .
کاملا مخالفم.چرا باید پول چند فوتبالیست علاف از جیب این مردم که انواع گرفتاریهای مالی دارندپرداخت شود؟فوتبال وباشگاهها باید خصوصی شود وخودشان پول در بیاورند ومالیاتش را بدهندوهر چقدر خواستند به فوتبالیست هابپردازند.
یکسال دیگر دوباره همه این بدهی ها ایجاد می شود.
خیر
چرا باید موافق بود، فوتبال زیبایی بازی می کنند !!!!
من راضی نیستم
به عنوان یه ایرانی نه اصلا موافق نیستم ولی چرا دولت حاضر شده این پولو بده جوابش ساده است
گفته شد صدا و سیما در همین دربی اخیر از تبلیغات قبل، بین و بعداز بازی، 16 میلیارد تومن درآمد داشته. خب باید هم بدهیهای دوباشگاه پرداخت بشه.
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
آقای نوبخت در اخبار گفت بدهی 330 میلیارد تومان است
به هیچ وجه موافق نیستم تواین کشورهزاران مشکل وجوددارد
بنده موافقم اما فقط با یک شرط
آن هم اینکه یک تراز مالی از هزینه ها و مخارج دو تیم تدوین شود و در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد. تا بدونیم این پول به جیب چه کسی رفته
همه اینها تبانی بود که توی شرایط بحرانی بیافتند و از دولت کمک مالی بگیرن
خیر
خیر موافق نیستم.
باشگاه داری برای دولت جز ضرر ندارد. بهتر است واگذار شوند.
من که موافق نیستم. البته موافق اسیب دیدن انها هم نیستم
بنظر من فقط به پرسپولیس باید کمک بشه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
تو برو بشین کشکتو بساب رضا جان
نه
توی مملکتی که همه تفریح جوانها به فوتبال ختم شده دولت اون مملکت وظیفه اش که تا ریال آخر اون دو تا باشگاه رو بپردازه
بشدت مخالفم مالیات من می دهم عیشش را طارمی بکنه
موافق کمک دولت به هیچ باشگاهی نیستم.
باشگاه ها باید خصوصی بشن و بتونن خودشون مخارجشونو تامین کنند. هر چند که برای صدا و سیما و شرکتهایی نظیر همراه اول و... این دو باشگاه منبع درآمدخوبیه، پس لابی هایی اجازه ی این کار نخواهند داد
دولت هم از ترس امنیت ملی پولشونو داد وگرنه بی ارزش تر از این فوتبال , کار دیگه ای توی مملکت میشناسید؟
خیر موافق نیستم
% 100مخالف
نه آقا مخالفم واس چی پولو بدین یه عده بیسواد.
سلام ، به اندازه 100 نفر در یکی از ادارات استان قم، مخالف بزن
خير .با اينكه بنده طرفدار پرسپوليس هستم ولي با دادن اين پول به برخي مفت خور مخالفم.
چرا تاوان بيكفايتي مديران اين دو باشگاه و واسطه هاي فاسد فوتبالي رو از بيت المال و ازجيب مردم پرداخت ميكنن. فكر اينكه آقايان بعدها به اين ملت و دولت ميخندن آذار دهنده است.
سلام به هیچ وجه دولت نباید چنین کاری انجام بدهد.
به این دلیل که دوستان در طی سالیان هزاران بار تراز مالی را تغییر داده اند وفکر به اینکه این دوستان شفاف سازی سازی کنند کاری بیهوده .
بجای پرداخت بدهی این دو تیم توسط دولت،دولت محترم به فکر اشتغال برای بیکاران باشد که تعدادشان روز شمار رو به صعود دارد.....
سالیان طولانی این دو تیم با مشکل روبه رو بوده اند و پولی که صرف این دوتیم شده خرج الکی بوده وفقط بازیکنان رده پایین و متوسط را به جایی که تصور آن را نمیکردن رسانده....
ذولت به فکر اشتغال باشه تا پدری به دلیل نداشتن پول فزرندش را از دست ندهد.....
کلا هر دو تیم باید منحل بشه. البته بماند که منافع دولتمردان و سیاسیون ایجاب میکنه که مردم سرگرم مسایل فرعی اینگونه باشند تا به کسی به کارشون رسیدگی نکنه. الان چطور میشه برای این مشکلات بودجه هست و برای مشکلات مهم مردم مثل آموزش و پرورش رایگان طبق قانون اساسی که حق همه مردم است یا خدمات درمانی رایگان بودج ندارند.
سلام...هرگز....درحالی که با مبتدی ها قرارداد ۲میلیاردی منعقد می کنند هرگز موافق نیستیم. ساخت مدرسه کپر نشین ها الویت دارد یا پرداخت های میلیاردی بازیکنان؟ بسیار بسیار متاسفیم از شرایط کنونی اداره کشور.
به هیچ وجه من الوجوهی راضی نیستیم که پول بیت المال رو خرج این دو باشگاه کنند. چرا به بقیه تیم ها کمک نشه و فکری به حال جوانان بیکار نمیشه؟
آیامیدونید چندتابیمار دربه در توبیمارستانه ؟؟؟؟؟؟؟
بنظر شما دولت عربستان و امارات که تیم هایشان کنار گذاشته شدن پول نداشت که مشکل باشگاه هایشان را
حل کنند ؟ داشتند ولی آنها حرفه ای هستند . تا کی بخاطر سوء مدیریت تیمها مردم باید تاوان بدهد . این پول ها مالیات مردم بیچاره است . حرامشان باد .
حرام اندر حرام هست که دولت از بودجه بیت المال کشور صرف این دو باشگاه کنه هرچه زودتر یا باید منحل بشن یا فروخته بشن تا کی باید مردم برای تهرانشین ها هزینه کنن کسی تیم می خواد پولش را خودش بده نه ملت فقیر و فلک زده که نان شب ندارن
به ریخت و پاش بیت المال ملت گرسنه ی ایران پایان دهید
نه که راضی نیستم. تا حالا این فوتبال و فوتبالیست هاش کدوم مشکل مملکت رو حل کردن یا چه گلی به سر ما زدن؟ یه مشت آدمن که فقط به فکر عیاشی و خانه ها و ماشین های آنچنانی و میلیاردی هستن با قراردادهای نجومی که به اندازه ارزن هم فایده ای برای ملت ندارن جز سر کار گذاشتن جوانها و تلف کردن وقتشون اون دربی هاشون هم بخوره توی سرشون که فقط شده منبع درآمد برای یک سری بی سواد عیاش به اسم فوتبالیست. دولت اگر به فکر حل مشکله این همه مشکل بیکاری و فساد و ..... بیا اینا رو حل کن.
بنظر من چون دولت از این دو تیم به عنوان ابزاری سیاسی اجتماعی استفاده میکنه هرگز به بخش خصوصی واگذارشون نخواهد کرد حتی اگه همه ساله براش هزینه های چند میلیاردی داشته باشه
خیر به هیچ عنوان موافق نیستم حتی یک ریال
این برادر قسم حضرت عباس می خورد که پول نداریم. پول برای کشاورز ... ندارند. اما پول برای حیف و میل و چپاول بیت المال دارند.
پول اگر پول دارید برای مسایل عمده کشور مثل اصلاح زیرساخت برای بیکاری جوانان، حمایت موثر از اقشار آسیب پذیر جامعه خرج کنید نه برای فوتبال که در اسمش حرفه ای ولی در رفتار غیر حرفه ای است مگر این فوتبال په مشکلی از مشکلات کشور ما را حل کرده است مگر جز این است که برای عده ای معدود بازیکن و دلال محل درامد است و با پول باد آورده حتی گذشته خود را فراموش کرده اند و رفتارهای بدور از پهلوانی دارند.
موافق نیستم
به هیچ وجه

من که به عنوان یک ایرانی از 80 میلیون کاملا ناراضیم حتی 1 ریال خرج این باشگاهها بشه که بازیکنان میلیاردی الکی بگیرند و حیف و میل

باید فکر جوانان بیکاری اشتغال و تورم بود نه...
ایا این پول بابت ایجاد زیر ساخت برای دو باشگاه به بیت المال تحمیل می شود یا تصمیم نادرست یک مدیر در برهه ای از زمان جهت انتخاب یک بازیکن یا مربی سپس عدم اقبال ان فرد در طول فصل از سمت هواداران یا مدیران تصمیم گیر و در نهایت کنار گذاشتن ان بازیکن توسط همان مدیر. کلا ایا یک مدیر دولتی مفهوم سود و زیان و بیت المال و مردم مستضعف رو متوجه است. ایا کسی هست که بعنوان مدعی العموم از این نامدیران دولتی به قوه قضاییه شکایت کنه. چرا با این همه زیانهای تحمیلی به مردم باز هم دولتهای علاقه مند به حفظ تصدی در اکثر تیمهای دولتی هستند. جمهوری اسلامی +عدالت + بیت المال + بازی های سیاسی + استقلال پرسپولیس
از گلوشون پایین نره . امشاله دایم المسدوم بشن
وقتی دولت داره به 45500 مبلغ یارانه که پرداخت میکنه گیر میده این حق رو نداره (اگه پرداخ تکنه حیانت به ملت شده)که از سهم مردم در جایی که هیچ ارزش پایداری برای کشور نداره هزینه کنه
اتفاقا نباید پرداخت کنه تا باشگاه های استانهای دیگه رشد کنن و رقم های نجومی قرار داد ها از بین بره
اما لابی کسانی که دارن از این دوتا باشگاه نون میخورن و برج میسازن و اقامت کشور های دیگه میگیرن خیلی قویتر از حرف من و شماست
خیر خیر خیر

چرا باید خسارت عدم مدیریت آقایان را دولت از جیب مردم پرداخت کند .
ای کاش به مردم بیچاره روستاها و حاشیه شهرها هم مثل این باشگاه ها توجهی می شد .
مخالفم. با توجه به اینکه مدیران این دو باشگاه (بسیار)گرامی دولتی هستند و بدلیل اشتباهات مدیریتی سبب زیان ده شدن این دو باشگاه شده اند بنابراین خود دولت باید تاوان اشتباهاتش را بدهد نه اینکه از کیسه خلیفه ببخشند. از طرفی اگر داشتن طرفدار را دلیل دولتی شدن و حاتم بخشی کنیم اینچنین مصلحت اندیشی های کوته فکرانه جوابگوی افکار عمومی نیست.
ما از رفتار های قبیله ای و خارج از قانون مسولین خسته ایم......
100% مخالفیم . یک کارمند نهایتا در یک سال 40 میلیون حقوق و مزایا میگیره. حالا این مبلغ برای یک کارگر که حدود 20 میلیون هستش. حالا یک فوتبالیست برای یک سال حداقل 200 میلیون و حدکثر چند میلیارد میگیره. خوب کدام عقل سالمی راضی میشود که پولی که باید خرج رفاه جامعه، درمان ، آموزش و ... شود ،برود توی جیب این آدمها. من نمیگم کلا تعطیلش کنند. خصوصیش کنند یا مثل یک کارمند بهشون حقوق بدهند و یا ...
توی مدارس دولتی به زور از دانش آموزان از چند ده تا چند صدهزار میگیرن انوقت دولت تو تلویزیون اعلام میکنه هیچ مدرسه ای حق نداره پول زور بگیره!!!!
این همه مدارسی که توی دهاتها هیچ امکاناتی ندارند.
این همه کارخانه که با حداقل یک وام کم بهره میتوانند روزی چندین نفر بیکار را فراهم کنند
این همه زوجهای عقد بسته که با چند میلیون میتوانند بروند خانه بخت.
این همه خانه ها که بابت چند ده هزار تومان آب یا برق یا گازشان قطع میشود.
این همه دست فروش که تمام بساط فروشش چند ده هزار تومان نمیشود حالا سودش بماند.
این همه بیکار که حداقل با یک تاکسی 20 میلیونی میتوانند مسافرکشی کنند .
این همه زندانی بدهکار که با چند ده میلیون میتوانند آزاد شوند.
و ........
و هر کسی میتواند به این لیست موارد متعدد و درد آوری را اضافه کند. حالا رواست با این وضع اقتصادی کشور با این همه مشکلات، بودجه بیت المال خرج چنین مواردی شود؟؟؟؟ که حتی اگر از محل بیت المال هم نباشد مصرف پول در این موارد شاید فردای قیامت گریبان آنان را بگیرد که آیا واقعا هیچ امری مهمتر از این نبود.
موافق نیستم
به هیچ عنوان موافق نیستم ، چرا باید حق ما از بیت و المال رو مفت مفت خرج فوتبال بی کیفیت بکنن. چرا باید پولی که این همه نیازمند محتاجش هستن رو یک سری دلال و غیره و ذالک بخورن . به قول سعدی: بیت المال لقمه مساکین است نه طعمه اخوان الشیاطین... واقعا چرا این تیم ها رو خصوصی نمیکنن ؟! جوابش مشخصه چون در اون صورت دیگه بخور بخور و حیف و میل تموم میشه
خیر. به این دلیل که این دو باشگاه علاوه بر این همه سابقه ی طولانی هنوز موفق به درآمد زایی مناسبی نشده اند.
دولت باید پرداخت کنه وقتی دولتیه.
بعلاوه دولت نیاز هم نیست پرداخت کنه. فقط کافیه به صدا و سیما فشار بیاره تا بتونه مطالبات این دو باشگاه رو حداقل براساس آخرین قرارداد منعقد شده بین این دو باشگاه و صدا وسیما را نقد کند.
هزاران راه داره تا دولت بتونه این کار رو بکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
صدا سیما کله گنده تر از دولته پشتش حسابی گرمه. تنها راهش راه اندازی شبکه های خصوصی در کنار صدا و سیماست
بله. بالاخره دولت باید تاوان بی برنامه گی خود شو بده. نمیشه که با هزار دلیل غیر منطقی این دو باشگاه رو به بخش خصوصی واگذار نکنه و مدیران این دو باشگاه هم هر کاری دلشون خواست انجام بدن و به هیچ کس پاسخ گو نباشند.
اگر اجازه درآمد زایی به باشگاههای پر طرفدار داده میشد الان این مشکل پیش نمیومد. تمام باشگاهای پرطرفدار در دنیا به راحتی مسائل مالی را خودشان حل میکنن حتی درآمدزا هم هستند. هزینه پخش تلویزیونی به راحتی تمام هزینه های این باشگاهها را میدهد. اقتصاد فعالیتهای حرفه ای ورزشی سالهاست که حل شده است
اگر بپذیریم که این دو باشگاه دولتی هستند
لاجرم هزینه های جار ی و سابق و آینده به عهده دولت است
خیر
مردم با زحمت کسب درآمد کنند و مالیات بپردازند که صرف افرادی شود که هر چند وقت یک کار ناشایست از بعضی از ایشان در رسانه ها منتشر می شود؟
مگر از وضع اقتصادی جامعه و در عین حال درآمدهای بی حساب این افراد مطلع نیستید؟
الان راه دیگه ای نیست.بدهی ها نشون داد دولت نمیتونه باشگاه داری کنه .بله. به شرط اینکه سریع خصوصی بشن و الا دوباره چند سال دیگه همین اش و همین کاسه است
با سلام، فوتبال در اروپا معنی دیگری داره، فوتبال باعث رونق اقتصاد محلی شهر یا یک استان میشه. در اونجا به علت امکان راحت رفت و آمد بین کشورها از طرفی و حمل ونقل مترو و شبکه ارتباطی خوب، سبب میشه تا با برگزاری یک مسابقه از طریق جذب تماشاگر، هتلها، متروها، فروشگاهها، غذاخوریها، قهوه خانه ها و غیره رونق بگیرن. لذا با توجه به پولساز بودنش نیازی به کمک به باشگاهها به ندرت اتفاق میوفته. کجای کشور ما و صنعت فوتبال من درآوردی ما به اونا شبیه هستش، چرا باید به این فوتبال کمک بشه، سودش برای مردم چیه؟ یه خرده فکر بشه بد نیست...
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر............کارگران کارخانه قند 7 ماه حقوق نگرفته اند
آقای سخنگو جلوی دوربین قسم حضرت عباس می خورند ..پول نداریم .. یارانه بدهیم .. تو را حضرت عباس به بدهی های جاری دولت اضافه نکنید .. ریئس ایشان هم می گوید اینها به دشمن گرا می دهند ضد انقلابند چه و چه .. و بعد همین آقا برای شیرین کاری یک هفته بعد مجدد با لبی خندان جلوی دوربین ظهور می کند و می فرمایند ما!! بدهی های سرخابی های پایتخت را می پردازیم واقعیتش این است شما از اول هم راه .. را گم کرده بودید و هر روز از تریبون شما افاضاتی می فرمایید . ..
وقتی تیمها دولتی هستند و مدیر دولتی دارند پس کی باید بدهیش رو بده!!؟؟ تا وقتی خصوصی نشدن تمام مسوولیتش با دولته. هر وقت خصوصی شدن دولت دیگه براشون خرج کنه. نمیشه که دولت نذاره این تیمها خصوصی بشن و خودش هم براشون خرج نکنه!!!
پول ملت ایران را حیف ومیل نکنید ما صندوق امانت به دادیم نه جایزه پول پاشی از بیت المال
به هیچ وجه
قانونی هست به اسم اینکه دولت حق نداره به ورزش قهرمانی پول بدهفاینا هم مثل شرکتای خصولتین،وقتی میگی قهرمانی میگن ما فرهنگی هستیم،وقتی میگی فرهنگی میگن ما قهرمانی هستیم،دولت به چه حقی از جیب مردم پول بی لیاقتی مدیران را میده؟باید مدیران بی لیاقت خودشون دست تو جیب خودشون کنن وپول بی لیاقتی خودشون را بدن نه مردم بیچاره که یچ دخالتی تو تصمیم گیری ندارن،روز قیامت ازت نمیگذریم نو بخت بدبخت
وقتی دولت سالانه بیش از 1000 میلیاردتومان خرج فوتبال می کن و می دونه که سهم عمده ی این پول به جیب مدیران منصوب خودش با درصد گیری و هزینه تراشی و بالابردن مبلغ قرارداد بازیکن میرود بله باید این راه اشتباه را ادامه بده و بدهی های این دو باشگاه رو هم پرداخت کن ولی اگر دست از پرداخت این پول و همچنین معافیت های مالیاتی و غیره و رانتهای مختلف تیم داری بر می داره و دیگر هزینه در فوتبال باشگاهی در قالب تیمداری نمی خواهد بکند بهتر است از همین حالا از پرداخت قرض های این دو تیم اجتناب کند.
مخالفم وحق خود را حلال نمی کنم ولی اگر برای همه تیمها وبدون تبعیض باشد ایرادی نداردحق پخش هم یادتان نرود....
آقای نوبخت پول گندم کشاورزان بعد از ۵ ماه نمی ده و هر بار وعده ماه دیگه میده حالا چطور شده از بیت المال حاتم بخشی میکنه.
لطفا واسه بقیه پرداختهای غیر متعارف دولت و بریز بپاشهای سازمانها و مراکز دولتی هم نظر سنجی بگذارید
نه حقي نداره اونا بايد تيمشون رو جمع كنن يا خودشون پول در بيارن تو مملكتي كه خيلي ها نون شبشون نمياد حتي يك ريال هم براي تيم فوتبال توسط دولت حرام است و خيانت به همه اين پول مال همه است مگه بازيكناي فوتبال تخم 2 زرده كردن كه باري يك سال 1 ميليارد ميگيرن بعد ما براي يكسال 15 ميليون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
مرگ بر آمریکا و آی پی آمریکا
با سلام - مگر بازیکن ها کم دارمد دارند . توی خیلی از هزینه هایی که دولت و حکومت می کنند و ما ناراضی هستیم و دستمون هم به جایی بند نیست و فقط آهو ناله می کنیم . توی این یک مورد هم از طرف خودم و خانواده ام که خرج و هزینه آنها با من هست ناراضی هستم و موافق پرداخت بدهی این دو باشگاه نیستم
خیر موافق نیستم
خیر مخالفم، اگر این دو باشگاه درد بدهی دارند چگونه قراردادهای میلیاردی می بندند؟ صورتهای مالی شان شفاف هست؟ پول بدیم باز هم خرج تراشی کنند؟
نخیر موافق نیستیم
این بازیکنهای بی عرضه، پر مدعا، بی ادب و... چه گلی به سر مملکت زدن که هزینه ها و دستمزدهای آنچنانی شان از جیب ملت پرداخت بشه؟
پتانسیل فوتبال بالاست خیلی ها میگویند پول بیت المال حیف و مال می شود اما اگر قانون درست حسابی وجود داشت طبق آن الان استقلال و پیروزی خیلی هم طلبکارند.
سند حرفم
1- تیم دولتی است و مخارج آن بر عده دولت که از آن یر باز می زند!
2- شما فقط به درآمد صدا و سیما از یک بازی دربی رقمی 16 میلیارد فقط توی یک ساعت و نیم می رسید و با برنامه هایی که تحت شعاع دربی مثل 90 و... وجود دارند به رقمی حدود 25 میلیارد می رسید حالا کل رقم درآمد صدا و سیما را در یک سال وتمام بازیها حساب کنید به رقمی حدود 900 تا 1000 میلیارد میرسید!
چقدر از این درآمد حق باشگاه ها هست اگر بر طبق همه جای دنیا حساب کنید به رقمی حدود 500 میلیارد می رسید که سهم تیم های پر طرفدار بیشتر است و چیزی حدود 50 میلیارد باید سالانه به هر دوتیم برسد.
این پتانسیل و حق باشگاه هاست که از آنها دریغ می شود اینگونه اگر شود باشگاه ها طراز مثبت هم دارند.

اما بدی کار اینجاست حق آنها خورده می شود و از محل های شبهه ناک یک دهم آن جبران می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1 تیم دولتی غیر قانونیه
2 با پول بیت المال پرطرفدار و قهرمان شدن
3 خودشون برن از صدا سیما بگیرن
4 اگر یکماه بازیهاشون پخش نشه فراموش میشه
4
کدوم پتانسیل استعداد های تیم های بی پول مثل فجر سپاسی برق شیراز ملوان انزلی مس کرمان و .... را اغوا می کنن
خیر به دانشجو و دانش آموز هم مقام علمی بیاره این قدر توجه می شه چرا باید بده این فوتبالیستها چیکار کرده اند و می کنند اینقدر از بیت المال کمک بشه
از شنيدن اين خبر متحير شدم كه چرا وقتي دولت مي خواهد براي برنامه هاي فرهنگي كه مفيد عموم جامعه است بودجه اختصاص دهد به بهانه هاي مختلف طفره مي رود ولي از كاره غلط و بي خاصيت باشگاه داري كه تماما حدود يكصد نفر از آن بهره مند هستند بي مبالات مي خواهد بودجه اختصاص دهد ، قطعا با انجام اين كار باب حيل ميل بيت المال به نحو ديگري باز خواهد شد .
1- ظلم به افرادي كه براي نان شب و هزينه درمان و دارو مشكل دارند ولي از جيب آنان بايد پولهاي ميلياردي پرداخت شود .
2- دادن جرات بيشتر به مديران باشگاه ها براي بي برنامه هزينه كردن به اميد اين كه در نهايت از خزانه ملت تامين خواهد شد .
3- عدم اجراي قانون خصوصي سازي در مورد اين باشگاهها و نگهداري حياط خلوت ، براي حيف و ميل بودجه و اعتبارات بيت المال .
4- آيا يك بار رياست محترم جمهور و وزير مربوطه از خود سئوال نكردند خروجي ملموس فرهنگي ، اقتصادي و ... اين همه خرج از بيت المال در اين دو تيم و ساير تيم هاي مشابه براي عموم مردم چه بوده است .
5- آيا براي يك فعاليت علمي و پزوهشي در كشور هم چنين بودجه هاي بي حساب و كتابي اختصاص مي دهند آيا رئيس يك دانشگاه مي تواند قرارداد ميلياردي حتي با يك نخبه با شرط و شروطي كه منجر به خروجي علمي باشد ببندد. چرا به كارهاي كم ارزش اين قدر بهاء داده مي شود .
6- خوب اگر اين تيم ها ارزش و خاصيتي واقعي دارند چرا وقتي ما براي تامين هزينه هاي حياتي از قبيل تامين تجهيزات درماني و ... مشكل جدي داريم ، اين تيم ها به بخش خصوص واگذار نمي شوند تا هم كمكي به دولت باشد و هم دست هايي از جيب بيت المال خارج شود .
7- تا كي با اين بي برنامه گي ها مي خواهيم بيت المال را آتش بزنيم و با بودن مربيان و جوانان مستعد بي كار در مملكت ، اجازه دهيم اين پول هاي باد آورده به جيب اجنبي ها واريز گردد . واقعا در عرصه باشگاهي اين خارجي ها چه گلي به سر ورزش مملكت زدند كه نيروهاي داخلي اگر به همان ميزان حمايت شوند ، نمي زنند .
برخی مدیران نادان با بی لیاقتی ریخت و پاش کنند و بدهی روی بدهی بالا بیاورند بعد دولت با پرداخت بدهی ها راه رو برای تکرار و تشویق بیش‌تر اونها برای ادامه این راه نادرست هموار کنه
با سلام
به هیچ وج موافق پرداخت پول به هیچ باشگاهی از طرف دوات نیستم . پو ل بیت مال را برای مردم قفیر و بیچاره و جوانان بیکار خرج کنند نه بازیکنانی که پول بیت مال را هدر میدهند . ضمنا باشگاهها را خصوص کنند تا پوا بیت مال هدر نرود .
موافق نیستم به دو دلیل .
1) این بدهی نتیجه حماقتهای مدیران دولتی قبلی ایندو باشگاه است و تاوان انرا نباد از بودجه داد.
2) با پرداخت این پول روال بچه گانه مدیریت دولتی سرخابی ها باز هم ادامه می یابد.

راه حل :
خیلی ساده . آقای دولت لطفا سایه ات را از سر سرخابی هم بردار. مردم خودشان این دوتیم را به عرش فوتبال دنیا خواهند برد خیلی زود حتی زودتر از انچه مدیران نادان دولتی فکرش را هم بکنند.

اگر دولت این دو تیم را رها کند ومردم برای اینها گلریزان بگزارند من که یک سپاهانی دوآتیشه هستم به خاطر عرق ملی ام حاضرم برای هر کدام 200 هزار بدم . پس به راحتی با 15 ملیون کمک کننده ببینین چی میشه . به شرطی که دولت بی خیال اونها بشه.
اگر این کار قانونی و صحیحه باید شامل حال باقی تیمها هم بشه و اگر نیست برای دردونه های لوس تهران هم نباید باشه. ننگ بر تبعیض.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
زنده باد تراختور با همه سربازاش که بدون تبعیض رفتن تو این تیم
لطفا"قبل از پرداخت پول به کشورهای خارجی هم نظر سنجی فرمایید .
به نام خدا
کاملا مخالفم
به نظر حقیر کلا دولت اجازه ندارد بیت المال مسلمین را برای مواردی خرج کند که تنها عده معدودی از آن بهره می برند . هر کس می خواهد فوتبال بازی کند و باشگاه درست کند و ... پولش را خودش تأمین کند .
حتی پرداخت ارز به مسافرین خارجی هم از این قبیل است . هر کس می خواهد سفر برود ؛ چه زیارت و چه سیاحت ؛ خودش پولش را بدهد ؛ نه دولت از جیب مردم .
پول بیت المال مال تمام مردم است و باید صرف امور عمومی بشود .
والسلام
به هیچ وجه با پرداخت مستقیم و غیرمستقیم موافق نیستم.
تنها راه حل واگذاری صحیح به بخش خصوصی و حمایت قانونی از بخش خصوصی نجات بخش این دو باشگاه خواهد بود.
همین طور دولت نباید از خودروسازهای جانی بی قید و بند حمایت بکنه. دولت برخواسته از مردم است و باید نظرات مردم را مد نظر ...
آخه عزیزان اگر دخل و خرج یک کار نمیخورد باید یا مدیریت عوض شود یا تعطیل شود. این همه طرفدار باز هم بدهکار؟ به نظرم اگر قانونی وضع شود که بدهی باید از جیب هیات مدیره پرداخت شود بهتر است.
نه خیر.. !!! دولت حق نداره از کیسه خلیفه ببخشه.اول معلوم شه دوستان تو این به اصطلاح باشگاه ها چکار میکنن.چطوری میشه که تقریبا هرسال چندنفر به نام بازیکن و مربی میان تو این باشگاه ها باهاشون قرداد میبندن و بعضی هاشون بدون حتی یک ساعت در کنار تیم بودن میرن و یکی دو سال دیگه خبر شکایتشون به فیفا میرسه و جالبه که اکثراً هم در طرح شکایت موفق هستند و میلیون ها تومن پول مطابله میکنند و فیفا هم سریعاً تهدید میکنه یا پولشون رو بدین یا محروم میشین!بعد معلوم نیست از کجای بیت المال پول جور میکنن برای باشگاه و ... این داستان باز تکررار میشه.آیا این نشانه فساد مالی نیست؟ آیا این نشون نمیده که یک مشت دلال تا توی هیئت مدیره این باشگاه ها هم نفوذ کردن؟ تا کی قراره اینطور ابشه آخه؟ چرا همه خودشون رو به خواب زدن؟
من به عنوان یه پرسپولیسی علاقمند به فوتبال بشدت با اینکه این پول از بیت المال پرداخت بشه مخالفم. فوتبال باید خصوصی بشه و از درآمد خودش خرج کنه نه اینکه از مالیات مردم بدبخت و از پول بیت المالی که متعلق به مردمه.
بنظرم اینها حق الناسه ولی کو گوش شنوا و کو اعتقاد؟؟؟؟
با سلام ، این همه هزینه برای این ورزش می شود ولی متاسفانه هیچ سودی برای مردم و مملکت ندارد و بیش از حیف و میل کردن بیت المال نیست آیا وقت آن نرسیده که در این خصوص تمهیدی شود ؟ به نظر من بایستی این تیم های متصل به بودجه دولتی را در اولین فرصت منحل کرد و از اساس و پایه برای آن برنامه ریزی کرد مگر نه اینکه که جلو ضرر را هر وقت بگیری منفعت است ؟ باید از مدارس فوتبال افراد مستعد را شناسایی نمود و آنها را بیمه کرد و حقوق ماهیانه بگیرند و مادام در خدمت تیم باشند نه اینکه تا اسم و رسمی پیدا کردند هزینه میلیاردی داشته باشند . به این کار از سر کچل سلمانی یادگرفتن می گویند . مطمئن باشید هزینه آن به مراتب کمتر خواهد بود . و حتی می توان بازیکن را برای مدتی به تیم های خارجی فروخت و پول آن را صرف مخارج باشگاه نمود چون بازیکن سالیان متمادی پول گرفته است. موفق باشید
من با فوتبال دولتی موافق نیستم ، ولی در شرایط حاضر ، پرداخت بدهی باشگاه ها را وظیفه دولت می دانم .
لیکن معتقدم که باید بستر خصوصی سازی فوتبال مهیا گردد .
الزامات این بستر ابتدا تحقق روش های درآمد سازی باشگاه ها ،از طریق تصویب قانونی جهت رعایت حق برندینگ و مالکیت معنوی باشگاه ها ، حق پخش تلویزیونی ، بلیط فروشی توسط باشگاه ها و ... می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
.آقای وظیفه از خودت شروع کن یارانه نگیر .این دو سیاه چاله پرشدنی نیستن .مطرح شدن چون همیشه مورد حمایت بودن
خیییییییییییر. از کیسه خلیفه بخشیدن است
خیر به هیچ وجه. تعطیل کنید این ضعف های آشکار مدیریتی را. چرا باید هزینه بی کفایتی و نادانی مدیران و جریمه های میلیونی که به فیفا و بازیکنان خارجی دارند رو از شکم روستاهای دورافتاده بزنیم وپرداخت کنیم. دولت اگر راست میگه این تیمها رو واگذار کنه مدیر غیر دولتی و لایق از پس همه هزینه ها که در میاد هیچ ظرف 3 سال استادیوم هم می سازه.
na
مخالفم کم از جیب ما میره میخورن می دزذن که حالا بیایم بازم پر کنیم
خیر
چرا باید پول ما صرف سو مدیریت عده ای مفت خور بشه!!!
خیر مخالفم . از قرارداد بازیکنان و مربی و حقوق مدیران کم شود بدهی باشگاه پرداخت شود .
کاملا مخالفم ایا تا کی مردم بایدمشکلات بازیکنان میلیلردی را با پول ی بیت المال پرداخت کنند با این همه بیکاری جوانان تحصیل کرده جوانان که بیکار باشند امار ازدواج بالا رفته وفساد ونا امنی دزدی در مملکت کی جواب گو این مشکلات است فوتبال برای مردم مستضعف اب ونون نمیشه
ما انقلاب كرديم كه بيت المال و ماليات من ماليات دهنده در راه اسلام و شكوفايي آن خرج بشه نه خرج يه عده ...
با توجه به اینکه خودم طرفدار پرسپولیس هستم .اصلا به هیچ وجه موافق نیستم .
كدوم كشور ؟
خصوصي سازي موقعي مفهوم داره كه بستر و قوانين مربوط به ان وجود داشته باشه و موبمو اجرا بشه. واگذاري! به بخش خصوصي مرحله اوله. يعني وقتي كه به بخش خصوصي واگذار شد و مديران نتوانستند كه اداره كنند، اين انها باشند كه سرمايه و اعتبار رو از دست بدهند كه نتونند جاي ديگه هم كار كنند. نه اينكه موسسه خريداري شده رو براي منافع خصوصي به ورشكستگي بكشانند و تعطيل كنند.
حتما نه چرا از جیب من باید بدهی باشگاهی که به شدت درش بخور بخور هست داده بشه این باشگاه ها باید سود ده باشند نه نیاز ده مردم تا کی باید هزینه سوء مدیریت رو پرداخت کنند
چه راهکاری برای حل مشکل مدیریتی استقلال و پرسپولیس دارید؟
بهترین راه حل پاک کردن صورت مسله است یعنی انحلال هر دو باشگاه که مرکز فساد هم هست .
من ایمان دارم هیچ اتفاقی نمیافتد نترسید
دادن یک ریال به این دو باشگاه و یا هر باشگاه دولتی دیگر از دیدگاه من به عنوان یک شهروند حرام حرام حرام است
جمع کنید این تیم ها رو واگذار کنید به بخش خصوصی .من که از حقم نمی گذرم بیت المال هم نیست حق الناسه
مخالف پرداخت پول ملت به این دوباشگاه هستم . دولت مدیون این ملت میشود .عقلا وشرعا کاراشتباهی است .
تابناک عزیز بنظر شما این درسته که از پول مالیاتی که مردم میدن بیان بدهی پولی رو که به طارمی دادن جبران کنن!!!!
خیر موافق نیستم بهتر بفکر بازنستکان قدیمی بیکاری جوانان باشند وبرای انها هزینه کنند
خیر به هیچ عنوان
اسم وزارت خانه,وزارت ورزش و جوانان است ولی در عمل جوانان به کل حذف شده و هر چه هست برای ورزش اون هم فقط فوتبال ،چرا برای یه وام ازدواج ۳میلیونی باید یه جون این همه بدود اخرشم گیرش نیاد ولی یه فوتبالیست بیسواد و بازی نابلد فصلی ۲میلیارد باید از جیب مردم و بیت المال از طریق مدیریت سفارشی پرداخت بشه چرا
پاسخ ها
منانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
شایسته ترهوزارت خانه استقلال و پرسپولیس
خیر چرا باید حق کل ملت بدون زحمت به جیب عدهای خاص ریخته شود؟!!!
این کار دولت یک خودکشی اجتماعی هستش ...مردم سایر نقاط کشور که از محرومیت رنج میبرند ایا راضی هستن شما چه فکر میکنید ...اینکار عقلانی نیست....
به هیچ وجه موافق نیستم. چون از بیت المال و از پول همه ملت هست، به هیچ وجه موافق نیستم. من طرفدار استقلال هستم. اما سوالم اینه اگر کسی طرفدار فوتبال نبود یا طرفدار تیم شهرستانی بود، اونوقت این بی عدالتی که از حق اون برای تیم من هزینه می شود چه پاسخی دارد؟
به هیچ عنوان قابل قبول نیست...از بیت المال نباید هزینه بشه..این دو تیم باید با اصلاح سیستم مدیریتی خودشون درآمد کسب کنند
عاقبت پول نفتي وماليات مردم، اگه اينجوريه لا اقل به ملوان، شاهين بوشهر و گهر لرستان ... از سفره مردمي بايد كمك كرد اگه نه اينا با دوپينگ قهرمان ميشن
واگذارشون کنن به فولاد مبارکه و ذوب اهن ظاهرا اونجا پول بیت المال نیست
پاسخ ها
منانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
طبق قانون فولاد مبارکه و ذوب آهن باید سهمی از درآمد خودشون رو صرف ورزش و کارهای عام المنفعه منطقه کنن نبستید ببینید این دو شرکت برای اهالی منطقه چقدر جاده و آبادانی درست کردن.این دو باشگاه را به بخش خصوصی بدین تا سه ساله منحل بشن .دولت محترم برای سه سال دیگه داره رای جمع می کنه .
به هیچ وجه...

این پول هایی که دولت تو ورزش، سینما، فوتبال، کنسرت و چه و چه خرج می کنه از بیت المال اون هم در حالی که در کشور ما فقیرهای بسیار زیادی داریم که به نون شب محتاج هستند و خیلی ها سر پناه ندارند و همچین درصد زیادی از مردم که مستاجر هستند و درصد زیادی از مردم مظلوم تو خرج زندگیشون موندن و قبض ها رو هم نمیتونند پرداخت کنند... و همچنین جوانانی که هم دولت شغل بهشون نمیده هم حتی سرمایه در 500هزارتومن به عنوان وام(!!).... پس چرا باید میلیاردی به باشگاه ها یا میلیاردی به فیلماسازان یا به مطربان مختلف بابت کنسرتشون و... بدند؟! اینهایی که دغدغشون سگ و گربه هست و میلیونی برای غذای این حیوانات تو طول هر هفته خرج می کنند...

به والله باید تک تک مسئولا و این فوتبالیستا و بازیگرا و مطربا و سیاسیا و... جواب بدند.
تمام این بریز و بپاشها در این دو تیم برای این است که خود دولتی ها هم سهم خوبی از این دو باشگاه میبرن. ولی به هیچ عنوان موافق خرج کردن میلیاردی برای این دو باشگاه نیستم (متاسفانه هیچ مقام درست و حسابی هم سالهاست ندارند)با این پولها میشود در کل ایران باشگاه و آکادمی تخصصی ورزشی برگزار کرد که حداقل تا چند سال دیگر در رشتهای المپیکی بتوانیم مدالهای بیشتری بدست بیاوریم.
به هیچ وجه موافق نیستم. به اندازه کافی از جیب ملت هزینه فسادها و سو مدیریت ها میشود. تنها راه خصوصی شدن واقعی همه باشگاههاست.
به نظرم وقتی شخصی حاضر می شه 666 میلیارد تومان پرسپولیس رو بخره و دولت در نهایت راضی به فروش نمیشه یعنی اینکه این دو باشگاه هرکدومشون خیلی بیشتر از این حرفا برای دولت درآمد دارن. بنابر این وقتی به بخش خصوصی واگذار نمیشه باید هزینه ش رو هم بده. اینم که مردم میگن از پول بیت الماله من مخالفم چون همین دو تیم برای هر بازی کلی درآمد عاید دولت و صدا و سیما میکنن.
با سلام به هیچ وجه موافق نیستم در صورتی که بخش های گوناگون کشور و مردم نیازهای بسیار ضروری تری دارند چرا باید دولت محترم بیت المال را که متعلق به همه کشور و ملت است هزینه دو تیم بکند این موضوع شرعا و قانونا اشکال دارد و دولت محترم باید مراقبت در امانت مردم داشته باشد. اینها خصوصی شوند هر طور خواستند دخل و خرج خود را برنامه ریزی کنند
اونهایی که مرتب خیر خیر می کنن باید بدونن خود دولت و ساختار اشتباه و مدیران دولتی و منتسب به دولتمردان باعث این مشکل شدند زمانیکه به زور این دو تیم رو دولتی کردند باید فکر اینجاشم می کردند . طرفدار بی گناه چرا باید از بودن تیمش در اسیا محروم شه چرا آبرو این مملکت تو اسیا با رفتن چند تا تیم درجه دوم بره اگر حق خود این تیم ها رو می دادند بدهی وجود نداشت که حالا منت و نظر خواهی نیاز باشه همه تیم ها تو دنیا ممکنه بازیکن بگیرن بعد خوب از آب در نیاد ربطی نداره خوش گذورنی بازیکنان تیم هم ربطی به کسی نداره همه جا همینه ضمن اینکه اکثر بازیکنان پرسپولیس مذهبی و بچه هیاتی هستند اشتباهات طارمی رو فقط شخصی ندونیم سیستم غلط باعث این اشتباهات میشه بازیکنان ملی و اینده این فوتبال رو نکوبیم . این بدهی رو هم دولت نده خرج شما ملت نمیکنه کل بدهی رو ببینید چقدر هست ایا یک صدم صندوق ذخیره فرهنگیان هست ایا پول دکل گمشده میشه ایا ......
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
اگر در سالهای قبل قراردادهای با مبلغ پایین می بستند اینجوری نمیشد چطور پول بازیکن و ریخت و پاش هاشون رو دارن بدن
به هیچ وجه
از حق الناس برای پرکردن جیب بازیکنان و مربیان نباید صرف شود
هزینه بی لیاقتی مدیران این دو باشگاه و دولت را چرا مردم باید بدهند
خیر
واطمینان دارم افرادی در دولت و فدراسیون از این نمد کلاهی میبرند.
اینکاردولت خیانت بزرگی به مردم است چطور پرداخت یارانه هابرای دولت عزای عظماست اما ریخت وپاشهای بی حدو حساب شرعیست ملت هرگز موافق اینکارنیست
مگر فقط رشته فوتبال مطرح هست پس رشته های ورزشی دیگر چطور آن هم فقط دو تیم پایتخت ؟
یا این دو تیم رو به بخش خصوصی واگذار کنند یا تمام تیم های ورزشی رو دولتی کنین
خیر از جیب ما بدن امثال طارمی که میگه حتما یه خیریتی تو کار بوده
این همه از بیت المال هزینه میکنن اینم روش
پول بیت المال را هدر ندهید. وقتی یک بازیکن در سال بیش از یک میلیارد درآمد از بیت المال دارد چرا باید جور او را مستضعفان بکشند؟
مگه نظر مردم مهمه تو فوتبال نظر دلال ها را باید بپرسی
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر
خیر..اگر میخواهند بدهند باید حداقل از اختلاسگران از نجومی بگیرها از واگذاریها ناحق از رابطین نزدیک بز رگان....وووووووبگیرند پول دوباشگاه رابدهند نه از پول ملت که هفتاد درصد آنها منتطر یارانه هستند.
دولت بجای پرداخت پول این دو باشگاه را خصوصی کنه تا هزینه ای به دولت تحمیل نشه
این بدهی ها تمامی نداره هر چند ماه یک مدیر میاد برای مطرحشدن خودش هزینه سنگین میکنه ومرتب بدهیها افزایش پیدا میکنه
لذا دولت چاره ای جز خصوصی کردن وواگذار کردن نداره
خیر موافق نیستم
اگر مسئولین با پرداخت بدهی این باشگاه ها از بیت المال موافقت کنند من در سرای آخرت مدعی این حیف و میل کردن بیت المال توسط ایشان خواهم بود.
اصلا با وجود این دو باشگاه پول خور مخالفیم...چه رسد به تاوان پس دادنش
خیر اصلا راضی نیستم بنده
بامشاهده این نظرات مردم دیدم صدرصد مخالفند حالا این نظرات چه فایده برای ما وشما دارد انها کار خودشان را میکنند پول بیت المال را بهدر میدند که من یکی از ان مردمی هستم که راضی نیستم حق الناس به هدربرود ایا دولت مردها هم همین عقیده رادارند انها نظر بدهند
اين سوال را از آن كودك پابرهنه غرق در فقر و نبود امكانات ونبود بهداشت بايد پرسيد
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
ممنون عالی بود
چرا باید پول و هزینه مدیران ناکارامد و بسیار ضعیف و بازیکنانی که چندین رابر ارش واقعی خود پول میگیرند و نشانی از حرفه ای گری و بزرگی در انان نیست را ازجیب بیت المال پرداخت شود
نه کاملا مخالفم.چراپولش ازجیب مردم خرج شود.دولت این همه بودجه داره بده.چرامردم پول یک عده بازیکن که مردم بعضی هاشون عاصی شدند رو بده.بقیه جوانهای این مملکت ادم نیستندکه این بازیکنان فقط پولهای میلیاردی که تویه خواب شب هم ندیدند،بگیرند.
به هیچ عنوان.
با یک ریالش هم موافق نیستم .حیف و میل و اختلاس میکنند و هر کور و کچلی را بعنوان بازیکن خارجی و داخلی قرارداد میلیاردی میبندند و حتی یک باز یهم برای تیم انجام نمیدهند حالا بدهی را از جیب من کارگر بدبخت بینوا بدهند !1 که چی بشه ؟ اقا بچه های من گرسنه اند میفهمید یا نه ؟؟!! شما فکر میکنید تا کی تحمل میکنم
به اینها ندن دیگران میخورن
از بیت المال خرج فوتبالیستها میکنید برن عشق و صفا کنن والا ما راضی نیستیم چقدر جوان بیکار هست تو کشور کسایی که نمی تونن ازدواج کنن این فوتبال چه سودی برای مردم داره میلیاری خرجشون میکنید ؟
خیر به هیچ وجه. دولت برود پول کارگرهایی که 6ماهه حقوق نگرفتن رو بده. کارگر ها هر روز بیکار میشن ، مناطق محروم مدرسه ها شو درست کنه بیمارستان ها کمبود تخت دارن
مخالف، بنده از حق خود اگر صرف بی کفایتی مدیران و دلالان و... شود، نمی گذرم. راهکارهای منطقی باید در پیش گرفت.
شدیدا مخالفم. اون مبالغ نجومی رو تقسیم کنن بین خانواده های بی سرپرست، کودکان زباله گرد، کارتن خوابهاو کودکان کار.
دانشجویان دکتری بیکار راببینید. واقعا که دولت یا نمیداند و یا دلش برای پولی که خرج میکند نمیسوزد.
اقای نوبخت با چه مجوز وقانونی این پول ملت را بابت سوئ مدیریت به اصطلاح مدیران این دوتا باشگاه را میدهید البته اشکار است که این چنین سازمان ها وشرکت ها حیاط خلوت مذیران مملکت است برای باج دادن به پاچه خواران خودشان و این دوتا باشگاه اگر توتن اداره و دخل و خرج خودشان را ندارند منحل کنید همه جای دنیا باشکگته ها درامد زا هستند اولا خیلی تیم های شهرستانی داریم که با وجوه خیلی خیلی کمتری اداره میشوند چرا به این باشگاه ها کمک نمیکنید چندین سال است که شعار فروش میدهید چرا نمیفروشید حتم دارم به خاطر گماردن فک و فامیل خودتان در این دو باشگاه این شعار را عملی نمیکنید مملکت اقتصادش در شرایط بحرانی است این پول ها را برای روزگار سیاه نگهدارید
خیر...
در صورت پرداخت ظرف مدت کوتاهی باز هم همین داستان تکرار میشود. بهترین راه انحلال یا انتقال به خریداری 1000% خصوص است.
بهترین پیشنهاد اینه که فوتبال قانونی مثل قانون کار ولی براسای نوع بازیکن نرخ متغیرداشته باشه.مثلا برای هرساعت تمرین ۵۰هزارتومن به بازیکن داده بشه که اگر ۸ ساعت در روز تمرین کنند برای هرفصل محاسبه کنند.بهترین راه اینه تازه بهروه وری بازیکن ها هم بالا میره
خیر به شدنت مخالفم. با این شرایط نا به سامان اقتصادی و هجمه شدید بیکاری چه طور باید بابت فوتبالی که حتی ذره ای پیشرفت آسیایی هم نداشته هزینه شود. از آخرین باری که این 2 تیم قهرمان یا نایب قهرمان آسیا بودند چنذ سال می گذره؟ این 2 تیم فقط کرکر هایی دارند که دارای مصرف داخلی است. چرا ملت باید پول ویلاها میلیاردی و ماشین های لاکچری و سور و ساط تفریح و طرب بازیکنانی که هر کدام در آمد میلیاردی از بیت المال دارند رو بده و مدیران این تیم ها همیشه مقروض و بدبخت باشن و آخرش هم باز برای جلوگیری از سقوط این ها از جیب ملت مایه باشه
دردناکه که همیشه ملت قربانی این دو تیم شدن
در حالي كه خيلي استان ها و شهرستان ها با چند ميليارد احيا مي شوند ان ظلم مضاعف هست كه بودجه را به اين مفت خورهاي دلال بدهند
حتما باید پولشونو دولت بده. مسبب این وضعیت دولته. تا وقتی دست از سر این باشگاها برندارن و به مردم و بخش خصوصی نسپارنشون و این مدیرایه بی لیاقت برکنار نشن وضعیت همینه. ساختار فوتبالو همین دولت داغون کرده ولی وقتی مشکل پیش میاد میگه خودشون حل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
آقای هوادار .. دولت بده ؟ از کجا بده ؟ از جیب مردم ؟؟؟
پول مردم خرج کسانی بشه که عرضه ندارن یک جام آسیایی بگیرن و چند دهه است که ملت ایران رو از دیدن یک جام معتبر آسیایی در دستان تیم های ایرانی محروم کردن؟؟؟
مخالف
تا کی باید پول نفت و مالیاتهای ما که قبل از حقوق از ما کم میشه به کارهای بیهوده وعبث خرج بشه ماکه راضی نیستم تاوان بی مسئولیتی عده خاص رو بدیم وعده در قیامت، پای مسئولین گیر خواهد بود کمی بخود بیایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
به نظر نمیاد اعتقادی به قیامت داشته باشن
دولت دست از سر این دو تیم برداره و به بخش خصوصی منتقل کنه، شما نگاه کن دولت دست روی هر چیز گذاشت متورم و چاق شد و در نهایت ورشکست شد از صنایع بگیر تا کشاورزی و مجموعه های ورزشی.
بخدا نه ،،، ولی اونها تصمیمشون رو گرفتند و این نظر خواهی هم به چکار میاد ؟ چه دردی را دوا می کند؟
بخدا نه ،،، ولی اونها تصمیمشون رو گرفتند و این نظر خواهی هم به چکار میاد ؟ چه دردی را دوا می کند؟
خير
خیر بنده مطلقا راضی نیستم و بعنوان سهامدار کوچکی از بیت المال اگر ریالی از سهم من از این بابت خرج شود روی پل صراط یقه مسئول مربوطه را خواهم گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
حتما مسیولین سر پل صراط منتظر من و شما می مانند.
بله مشروط بر اينكه بدهي هاي مرا هم بدهد
نه خیر به هیچ وجه موافق نیستیم خرج عطینای تعدادی ورزشکار نما را از بیت المال بپردازند. در عوض در مدارس روستا ها دانش آموزان معصوم در سرما بلرزند و بعد آتش بگیرند و مداوم بشنویم پول نیست.
چرا اگر پول نیست برتی این کارها هست. حالا آقایان ماشین های چند میلیاردی و خانه های انچنانی نداشته باشند.
خب نظرخواهی انجام شد .. نتیجه این که چون اکثریت مخالفن ، دولت صددرصد دست در جیب ملت میکنه و هزینه های ریخت و پاش شوتبالیست ها رو پرداخت میکنه
به این میگن دموکرااااااااااااااسی
یعنی حقوق های نجومی بازیکنان بی صلاحیت باید از جیب ملت چون منی که در پرداخت هزینه تحصیل فرزندانم مانده ام پرداخت شود بی عدالتی از این بارزتر چیست؟ قهر خداوند تر و خشک را با هم می سوزاند.
من بشخصه صد سال سیاه راضی نیستم یک ریال از درآمد کشور و بیت المال خرج این بازیکنان نوکیسه تازه به دوران رسیده شود. انگار آقای نوبخت از کیسه خلیفه می بخشه.
فقط هر دربی 16 ملیارد درامد داشت که 3 ملیارد واسه تلوزیون و 6.5 ملیارد به هر تیم میرسید و توی هر سال میشه 12 ملیارد از کل بازیای دیگه هم بگیریم 10 ملیارد که بیشتره میشه 16.5 ملیارد واسه هر دو تیم.دولت از این دو تیم سود میکنه که نمیفروشه باید هم تمامی مخارجشونو بدن
بر فرض الان دولت پرداخت کرد و مشکل حل شد، چه تضمینی است که فصل بعد دوباره همین آش و همین کاسه نباشد؟ لذا به شدت مخالفم. به وجود اینکه این تیم ها را دوست دارم اما حاضرم ورشکست و منحل بشوند تا اینکه یک رسم مسخره و پر هزینه را بنا بگذارم.
معلومه كه نه و البته قد نه هم روش ...
خیر
هرگز موافق پرداخت نه تنها بدهی این دو تا تیم نیستیم بلکه موافق هیچگونه پرداختی از بیت المال به این دو تا تیم و یا سایر تیمها نیستیم و عاملان این کار را حلال نمی کنیم .
no-9
من به نوبه خود حرام ازسهم خودم میکنم اگر دولت ازبودجه بیت المال پولی به این دوتا باشگاه بدهد. حرام است. حرام است.
بله موافقم چون ما مردم معمولي تفريحي غير اين نداريم تو اين مملت
من و همسرم و دخترم هیچ علاقهای به این تیمها نداشته و نخواهیم داشت و کاملا مخالف کمک دولت هستیم پول بیت المال بهتر است صرف امور زیربنایی شود همین هفته گذشته در راه بندان اتوبان به خاطر بازی این تیمها اتوموبیلی که داخلش پنج جوان طرفدار هپین تیمها بودند
با من تصادف کرد و به بهانه کنار زدن از صحنه تصادف فرار کرد ما بیزاریم از این هرج ومرج و......ً....ً..
خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...
خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...
خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...
خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...خیر...
خدايا خودت ببين چه وضعى شده ميلياردها ميليارد خرج باشگاههايى كردند كه هيچ بازدهى نداشته وروزبه روز به فقر مردم افزوده ميشود مردم راضى نيستند كو گوش شنوا
به هیچ عنوان موافق نیستم
این خیانتی است به مردم و بیت المال .
چرا دولت باید بدهی جایی را بدهد که نه درامدش معلوم است و نه هرینه اش . میلیاردها پول بین این دوتیم گم وگور می شود بدون اینکه به کسی جوابگو باشند .
به قران اگر تو این کشور کاره ای بودم ، این دو تا تیم در پیتی را به کل منحلش می کردم .
اگر یک دهم هزینه ای که صرف بازیکن های لوس و ننر این تیم می کنند صرف تیم های شهرستانی بکنند ، ده برابر این تیم ها توی اسیا مقام میارند .
نه موافق نیستم .ما مالیات بدیم فوتبالیستها بخورن؟؟
نه اگر دادند من روز قیامت از تو چشماشون در میارم.
اصلا و ابدا موافق نیستم
روز قیامت یقه مسئول این کار را هم خواهم گرفت.
بله بايد دولت بده وقتي اين باشگاهها دولتي هستند يعني همه هزينشون با دولته
بله بايد دولت بده وقتي اين باشگاهها دولتي هستند يعني همه هزينشون با دولته
پول مردم بدبخت چرا باید بره تو جیب یه مشت مفت خور؟
خیر موافق نیستم آقای نوبخت چه کسی به شما اجازه داده مال بیت المال را به جیب افرادی بریزید که بود و نبود آنها هیچ مشکلی از کشور حل نمی کند.چرا برای بیکاری جوانها.اعتیاد و طلاق و فرار مغزها و ....دردتان نمی گیرد.با این پول چرا مشکل ازدواج جوانان را حل نمی کنید.چه کسی می تواند در این کشور از حیف و میل بیت المال خوشحال و راضی باشد
خیر اگه بودجه داره بیاد طلب پیمانکارا و حقوق عقب افتاده کارمندا و کارگرا را بدد به جای اینکه پول بیریزه تو حلقوم این فوتبال .
کشاورزان بد بخت زحمتکش واجبتره با فوتبتلیها دولت بدهی کشاورزان را نداده
پر واضحه که مخالفم.
خنده داره بازیکن میلیاردی پول بگیره تیم بدون‌حساب میلیاردی خرج کنن بعد دولت پولشونو بده.
دولت و تصمیم گیران اون دنیا چه جوری میخوان جواب اونهایی که الان واقعا پول نون شبشونو ندارن وتو این مملکت هستن بدن.
من واقعا نمیفهمم خیلی این تصمیمات واسم غیر قابل هضمه.
هزینه دولت برای تیم های ورزشی نشانگر اقتصاد دولتی و حتما به زودی ما دچار فروپاشی اقتصادی تو کشورمان خواهیم شد تیم های ورزشی بخش بسیار کوچک اقتصاد دولتی
خیر موافق نیستیم
خیر به هیچ وجه
فوتبالیست و بازیگر و مطرب و... اخه کی هستند و مگه چیکار می کنند که باید میلیاردی بگیرند؟!
این پول ها حرومه اما اون که این پول ها رو به اینا میده کارش نابخشودنی هست تا قیام و و قیامت...


گیر خواهد کرد روزی در گلویت...
من راضی نیستم پولی زوری که دولت به هر بهانه ای و به اسم مالیات و جرایم دیر کرد آن از من می گیرد(صورت معاملات فصلی،صورت ارزش افزوده،مالیات تکلیفی؟مالیات خودرو و ... به همراه جرایم آن ) را یک مشت بازیکن مفت خور فوتبال که مالیات نمیدهند بخورند.حرومشون باشه.این پول را خرج مدرسه های کپری کرمان و سیستان کنند
نه، دولت چون می دونه اینا خیلی پر طرف دارن خواسته خود شیرینی کنه، اما حتی طرف دارها این کارو نادرست می دونن، این خانه از ...
مرگ بر مفت خوران
خیر خیر
باشگاههایی که هیچ عنوانی در آسیا طی این چند سال بدست نمیآورند چرا باید این قدر هزینه صرف آنها شود . با این قراردادهای هنگفت ، بازیکنان هیچ زحمتی به خود نمیدهند .
این هزینه ها اگر صرف سایر ورزشها شود بهتر نتیجه میگیریم. بگذارید بازیکنان و مسئولین باشگاهها جریمه ندانم کاری خودشان را بدهند.
سلام این دوتا باشگاه استقلال و پرسپولیس، دوتا گاو شیرده هلندی هستند که دولتی ها حسابی اونا رو می دوشن و شیرشو می خورند لذا دولتی ها هیچوقت نمی گذارند که به بخش خصوصی واگذار بشوند و پیشرفت کنند . وقتی هم که کم بیاورند از جیب ملت مایه می گذارند .طبق صحبت سخنگوی دولت در تاریخ 9/8/96. واسلام
تازمانی که این دوباشگاه دولتی هستند واقایان به هیچ وجه مایل به واگذاری این دوباشگاه نیستندبایدهزینه های ان وخرابکاری وعدم مدیریت مدیران انتصابی خودراپرداخت نمایند اخر به این دولتمردان چگونه بایدگفت دولت وچه به تیمداری حال شما به این موضوع ازاین دید نگاه کنید که دولتی که حاضر به واگذاری دوباشگاه زیان ده نیست چگونه میتواندبنگاههای بزرگ وکارخانجات رابه بخش خصوصی واگذارکرده وازحجم دولت کاسته وبهره وری رادراقتصاد کشور افزایش دهد
هزاران مشکل تو این مملکت هست که حل اونها خیلی ضروری تر از فوتباله. اونم چه فوتبالی:).من یک ریال هم رضایت ندارم که خرج این فوتبال بشه.فوتبال چه دردی از منو دوا میکنه؟! خصوصیش کنین بره.
دولت مگه ارث پدرشه که ببخشه
به خدا قسم من راضی نیستم ریالی از بیت المال برای این دو باشگاه بی خاصیت هزینه بشه
بفرض اينكه به جام باشگاه آسيانروند آسمان به زمين ميآييد.براي اين كار يارانه شيربدهيد
مردم پوكي استخوان و......... نگيرند
خیر / کو گوش شنوا /
زمانیکه ابن همه پول حیف و میل و اختلاس میشه به هیچ وجه بد نیست مقداری هم خرج باشگاه ها کنن
دولت برای استخدام کارگزاران بیمه ی کشاورزی با 10 تا 12 سال سابقه پول نداره ولی پول داره بدهی دوتا باشگاه مزخرف و بده که هزینه ی بدهی هاشون بیشتر از حقوق یک سال 1000 نفر کارگزار بیمه ی کشاورزیه
صد در صد مخالف
بگید ببینم چرا دولت به این دو تیم پول میده چون خصوصی نیست یعنی دولتی است بنابر این وظیفه دولته که پول بده نمیشه نهادی موسسه ای دولتی باشه به عبارتی تمام مدیران و مسولان تا توپ جمع کنهاش از طرف دولت منصوب شوند و وقت پول دادن پا عقب بکشه
تنها راه علاج خصوصی سازی کامل است نه خصولتی کردن
نوبخت از جیب خودش بخشش کنه
خیر
با این پولها می توان در مناطق محروم ورزشگاههای زیادی احداث کرد.
تمامی دولت ها به تیم های ورزشیشون کشورشون کمک مالی میکنن .. اما به شرطی که بازدهی داشته باشن ... اما متأسفانه تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه مصرف کننده بودند و چند دهه ست که به عنوان تیم های آماده خور معروف شدند ... با اینکه نزدیک به 5 دهه از حمایت دولت از تیم ها میگذره ، هنوز زیر ساخت های مشخصی ندارند و حتی هنوز برای خودشون زمین تمرین ندارن و به همون شیوه سنتی زمین کرایه میگیرن و تیم های پایه این تیم ها هم فعالیت آنچنانی ندارد ...این کار دولت آماده خوری و راحت طلبی اون ها رو به دنبال داره و اگه واقعا هدف دولت کمک به ورزش کشوره ، بذاره این تیم ها محروم بشن که درس عبرتی برای بقیه تیم ها و مدیران راحت طلبی بشن و این پول ها رو برای ساخت اماکن ورزشی یا کمک به تیم های بازیکن ساز خرج کنه
معلومه که نه اصلا من که راضیم کلا منحل بشن
ناگفته نماند که دولت همیشه در مواقع مشکلات دم از خالی بودن خزانه میزنه و الان به راحتی میخواد به استقلال و پرسپولیس کمک کنه .. در حالی که کشور با مشکلات اقتصادی مهمتری دست و پنجه نرم میکنه ... با نصف این مبلغ میشه مشکل تنفس هموطنان جنوبی خودمون که شاید نزدیک به 14 ساله زندگیشون همش شده خاک و سرطان ... با نصف این پول ها میشه حقوق 6 ماه معوقه کارگران بدبخت شهرداری ها رو پرداخت کرد .. میشه بیمارستان ها و مدارس زیادی در سیستان و بلوچستان و مناطق محروم ساخت ساخت .. میشه ................... بماند
چرا که نه.وقتی باشگاه ها رو خصوصی نمیکنه پس وظیفه چه کسیه مخارجشو بده نکنه من باید بدم پرسپولیس و استقلال هر کدامشون حداقل ۲۰ میلیون هوادار دارند و باشگاه هم دولتیه .تا زمانیکه باشگاه ها دولتی ان باید مخارجشو دولت بده
در مورد واضحات نباید سوال کرد. معلومه که کسی موافق پرداخت پول مفت به سیستم خمود و متورم این دو باشگاه نیست مگر اینکه نه از ورزش و مدیریت ورزش اطلاعی داشته باشه و نه از اقتصاد و نه از محدودیتهای توزیع منابع در ایران.
دولت ها در ایران جسارت کافی ندارند. تنها دولت جسور دولت اقای احمدی نژاد بود که اون هم کمتر با دانش روز هماهنگ بود و احساسی عمل میکرد اما در عمل به عقیده خودش راسخ بود.

دولت باید حتی با پذیرش خطر ورشکستگی این برندها اقدام به خصوصی سازی دو باشگاه کنه. در کوتاه مدت صد در صد به ضرر این دو باشگاه هست اما در دراز مدت صد در صد اونها رو مستقل و حتی درآمدزا خواهد کرد.
دولتها باید یاد بگیرند که قیم همه امور نیستند و نباید شخصیت خودشون رو در این حد کوچک کنندو دولت وظیفه سیاست گذاری و پیگیری سیاستها داره نه مدیریت دو باشگاه با سیستم مدیریتی متورم و ناکارآمد.
شاید این دو باشگاه یکی دو فصل حتی به لیگهای پایین تر سقوط کنند اما چاره ای نیست و مطمين باشید با وجود اعتبار برند به زودی به جایگاه خودشون بر میگردند.
خیر موافق نیستم
با عرض سلام
با پرداخت جریمه توسط دولت مخالفم به چند دلیل
دولت از کجا میخواهد جریمه را پرداخت نمایداز بیت المال آن هم به خاطر بی لیاقتی مدیران این دو باشگاه دولت اگر میخواهد این دو باشگاه دولتی باشد باید نظارت دقیق روی آنها داشته باشد اگر نمی تواند چرا به بخش خصوصی واگذار نمی کند.
چرا همین دولت هزینه برق و گاز مدارس دولتی را پرداخت نمی کند و مدیران مدارس مجبور می شوند شهریه که خود دولت همیشه اوایل مهر اعلام می کند غیر قانونی هست از اولیاء دریافت کنند. الان خیلی راحت می گوید جریمه را پرداخت می کند مگر از جیب خودشان می خواهند بدهند.
تازه اگر جام باشگاههای آسیا بروند می خواهند چه گلی به سر این مردم بزنند به غیر از اینکه بروند و حذف شوند و با هزار بهانه برگردنند.
خیر
آقای نوبخت آنقدر راحت و خوشحال صبحت میکرد مثل اینکه طلب خودش وصول خواهد شد. دولت محترم این بدهی را از جیب کابینه پرداخت کنند ببینیم باز راحت و خوشحال خواهند بود.
ما داریم از گشنگی میمیریم شما میخایند پول مملکت که مال همه مردم ایرانه بدید دست این ادمهای بی ارزش
تا زمانی که بدهی ها و معوقات فرهگیان بیش از یک سال پرداخت نشده است چنین حاتم بخشی ها حرام است اگر دولت فقط بخشی از وعده های انتخاباتی را به یاد داشته باشد
پول بیت المال را خرج سو مدیریت عده ای بکنند. تا دولت این پولها را بدهد همین اش است و همین کاسه. چند بار تا حالا پولهای میلیاردی خرج این دو تیم شده و بازهم درس عبرت نشده است. بازیکنان هم که تا پولشان را ندهند اعتصاب می کنند و .....
با پرداخت توسط دولت و نهادهای دولتی به هر عنوان مخالفم ، در ضمن کدامیک از اینگونه نظرسنجی ها تاکنون نتیجه داده است لطفا به اطلاع خوانندگان سایت برسانید.با تشکر
اصلا و ابدا .یه نفر برا قمپز در کردن رفته میلیارد خرج کرده حالا تاوانشو مردم بدن .باید این بدهی ها رو از همون مدیران عامل بگیرن
بنده یک راه حل خوب برای حل این مشکل دارم که امیدوارم مسئولین در موردش فکر و رسیدگی کنند
فوتبال تهران یک تیم محبوب بیشتر لازم ندارد و آن هم پرسپولیس کبیر است که در تهران و ایران بیش از 55 میلیون طرفدار دارد و پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست پس تیم دولتی دیگر شهر منحل شود و هزینه های آن صرف باشگاه محبوب پرسپولیس گردد بازیکنان این تیم هم در صورت تایید کادر فنی به پرسپولیس بپیوندند همچین روشی هم اکنون در لیگ امارات و قطر دارد انجام می شود به این صورت پرسپولیس نیز قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد
صد در صد مخالفم
من با پرداخت پول توسط دولت به باشگاههای فوتبال صددر صد مخالفم اگر قصد کمکدارید به جوانهای جویای کار توجه کنید
خییییییر اصلا راضی نیستم نه من ونه تام دبیران این مملکت دولت ونوبخت اگه پو ل داره پول حق التدریس هارا بده ، پول امتحانات سالهای قبل را بده ، پول حق لباس هنر آموزان را بده ، پول کارورزی سالهای قبل رابده پول ... را بده از نظرمن وتمام همکاران این پول که حق ما وخانوادهایمان است اگر به شخص دیگری داده شود حرام حرام حرام است
نخیر، صدها جای دیگر میشه این پول رو تزریق کرد. باشگاهها شدن منبع پول مفت برای یه عده که الکی میلیونر بشن
موافق نيستيم كه دولت پول بي زبون رو به يه عده اي بده كه نه فوتبالشون به حال مملكت سودي داره نه ارزش محسوب ميشه...بلكه هر دفعه كه بازي دارن خسارت هم به بيتالمال ميزنن و از اخلاق ورزشي هم خبري نيست.اين همه گرفتاري و مشكل تو مملكت داريم از جمله مشكل كمبود آب،جوانان بيكار و مجرد،بيماران،بيمه ها،فقرا،و هزار و يك مورد ديگه..
بيايم عاقلانه پولهامون رو خرج كنيم و تو جيب يه عده نريزيم كه هيچ سودي به حال كسي ندارن.ورزش كه فقط فوتبال نيست .تو وضعيت اقتصادي مملكت بهتره اين پولهاي زياد به زخم اقتصاد مريض و زخم مردم زده بشه تا يه عده فوتباليست.
نه موافق نیستیم نمیخواهیم اون یک کمی هم که از بیت المال میمونه در این راه خرج اصلا اگر فوتبال نباشه اونهم از نوع دولتی (درحالی که بسیاری ازامورمردم بصورت خصوصی اداره میشود) چه میشه ؟
شرم آوره
بسم الله الرحمن الرحیم
خیر
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
درکجای دنیا دولتی پول های بازنشستگان (فولاد) را از صندق بازنشسته بصورت غیر قانونی خالی می کند وبه تیم های فوتبال هدیه بدهدبعد هم بگوید برای بازنشسته ای که 30 سال حق بیمه پرداخت کرده پول نداریم
اقای نوبخت از جیب کی می خواهد این بدهی را پرداخت کند ؟ مگر در مملکت کم انسانهایی داریم که به نان شبشان محتاج هستند
مخالفم باید از مدیران بی کفایت این باشگاه ها بگیرند
باید پولو ازهمون مدیرایی که بدهی بالا اوردن بگیرن نه ازجیب بیت المال
آقای نوبخت حالا که معلوم است دولت مفلس نیست لطفا حقوق بازنشستگان را اضافه کن .این دو باشگاه بود و نبودشان برای مملکت فرقی نمی کند و بهتر است منحل شوند.
هرگز حتی یک ریال!
دو غارت گر بیت المال پرسپولیس و استقلال
سلام
به نظرم خیانتی بالاتر از این نیست که پول بیت المال
رابدهیم بابت بدهی دو باشگاهی که هیچ گلی به سراین
ملت نزدند
مخالفم
از جیب کی میخان هزینه بی کفایتی مدیران این دو باشگاه
راجبران کنند
اگر این باشکاهها ادعا میکنند که از رادیو تلویزیون طلبکارند برند شکایت کنند و بگیرند. اگر نمیتوانند بگیرند یعنی مشتری بد حساب دارند
فکر کنم مسئولین با خوندن نظرات این تیتر خبری جوابشون گرفتن آقای نوبخت
بابا بداد بد بختا باشید.ول کنید مسایلی که دوزار نمی ارزه
حیف از یک تومان.اصلا چرا دولت پول بده.مال کیو بده.چرابده؟
بی فایدست ولی گفتنش ضرر نداره نه اصلا کوافق نیستم
کاملا مخالفم. دولت اگه پول داشت مطالبات عقب مانده یک ساله پرستاران را بدهد. سلامتی انسانها مهم است یا توپ بازی میلیاردی چند تا جوون؟
دو غارت گر بیت المال پرسپولیس و استقلال
مردی اینو چاپ کن
ترا به خدا این دو تیم را خصوصی کنید
اینها باید زیرخروار ها خاک بلاخره جواب پس بدند... دنیا حساب کتاب داره آقای دولت آقای فوتبالیست و...
خیر. این پول بهتر است صرف آموزش و پرورش در مناطق کم بضاعت شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل