بازدید 12307
۵

شهری که منتظر زلزله‌ای بزرگ است!

کد خبر: ۷۴۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 31 October 2017
زمین شناسان اعتقاد دارند، زلزله بزرگ بعدی که در جهان اتفاق می‌افتد، در یک شهر بزرگ و مهم اتفاق خواهد افتاد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، همیشه شنیده‌ایم که زلزله‌ای بزرگ در یکی از شهرهای مهم جهان اتفاق خواهد افتاد و یکی از این شهرهای مهم تهران است زیرا این شهر روی گسل‌های زلزله خیز قرار دارد و این مسئله می‌تواند احتمال اتفاق زلزله در این شهر را افزایش دهد.

 
 
زمین شناسان در این راستا معتقدند زلزله بزرگ بعدی که در جهان اتفاق خواهد افتاد در یکی از شهرهای لس آنجلس، استانبول یا تهران خواهد بوذ. طبق بررسی‌ها و پیش بینی‌های این زمین شناسان یک زمین لرزه 7 ریشتری در تهران بیش از 1.5 میلیون کشته و 4 میلیون زخمی خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
وااااااا چه منفی
1.5 میلیون!!!!!!!!
خدا نکنه زبونشونا گاز بگیرن و انرژی منفی نفرستن
هارپ
نه منبعی نه رفرنسی نه خبرگزاریی همینجورییی زمین شناسان اعتقاد دارند.... کدوم زمین شناس مال کدوم کشور مال کدوم دانشگاه ؟؟؟
بمیری با این مطلب نوشتنت
تابی جون درج این اخبار فقط جنبه تخریب روانی و روحی در پی داره. مردم بیچاره چه کاری از دستشون برمیاد مثلا ؟؟؟ مسئولین باید به فکر باشند که آنها هم در خواب ناز تشریف دارن. به اندازه کافی الان مردم درگیری فکری و جنگ روانی دارن. لطفا این قبیل اخیار و منعکس نکنید.
شاید خواب این را برای ما دیدهاند منتظر باشید هشدار دادند ............................................البته تن و بدن بساز بندازهها بیشتر خواهد لرزید .مالکان از خدا بی خبر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان