بازدید 5710
۱

تحریف در «گپ موشکی» عراقچی

کد خبر: ۷۴۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 30 October 2017
اخیرا مطلبی را تحت عنوان «گپ موشکی» در رسانه ها و به نقل از عراقچی منتشر می کنند که کذب محض است.

به گزارش کانال تلگرامی ایرنا، ماجرا از این قرار است که چهار شنبه مورخ 3 آبان ماه، اعضایی محدود از بسیج دانشگاه تهران جهت پرسش و پاسخ دانشجویی جلسه ای با جناب عراقچی داشته اند.

جناب عراقچی به دوستان گفتند که مذاکره ی موشکی در کار نخواهد بود. در پی این گفته ی جناب عراقچی یکی از برادران سوال کرد پس گفت و گو به چه معناست. عراقچی در پاسخ گفت، ما مذاکره نخواهیم داشت و مذاکره به این معناست که چیزی بدهی و چیزی به دست آوری اما گفت و گو مسئله ی طبیعی است. گفت و گو یعنی برای سفیری و یا کشوری سوالی پیش می آید و ماهم پاسخ می دهیم و موضعمان را می گوییم. این مذاکره نیست و ما مذاکره مجدد نخواهیم کرد.
 
 
 
حال عده ای بدون اینکه در جلسه حاضر باشند و اطلاعی داشته باشند، جملات کذب و غلطی را از جناب عراقچی نقل کرده اند که مورد سوء استفاده ضد انقلاب هم قرار گرفته است.

به عنوان عضو شورای سیاسی بسیج دانشگاه تهران و فرد حاضر در جلسه می گویم، جملاتی که تحت عنوان #گپ_موشکی مطرح می شود کذب محض است و جملات جناب عراقچی تحریف شده است.

دوستانم را به رعایت #تقوای_رسانه ای دعوت می کنم .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طبیغی است که مردم حساس باشند ! با عملکرد وجشتناک و غلط آقایان و سوابق ایشان در برجام باید هم ملت از این گپها بترسند و دلواپس باشند !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها