بازدید 3469

دلیل عجیب غیبت کیانوش در رکوردگیری تیم ملی

درست است که مردم دوست دارند قهرمان خودشان را ببیند؛ اما در نهایت برای همه کسب مدال طلای جهان مهم است.به خاطر نبود حساسیت روی دسته ۸۵ کیلوگرم کادرفنی هم به او مجوز داد که وزنه نزند.
کد خبر: ۷۴۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 26 October 2017
حسن بیرانوند، سرمربی تیم ملی وزنه برداری از چگونگی انتخاب نفرات تیم ملی زیرنظر شورای فنی فدراسیون وزنه برداری خبر داد و ضمن سکوت درباره دلیل غیبت کیانوش رستمی گفت فقط مدیر تیم های ملی در این باره حق صحبت خواهد داشت. 

به گزارش تابناک ورزشی، در همین راستا محمدرضا کاظمی نژاد مدیر تیم های ملی درباره غیبت کیانوش رستمی اعلام کرد که این اقدام با هماهنگی کادرفنی تیم ملی در رکوردگیری انجام شده است. البته او اخیرا در رکوردگیری که برای مسابقات لیگ بود، آمادگی اش را نشان داد و در این چند هفته هم در اردوی تیم ملی کنار سایر ملی پوشان حضور داشت. رستمی با سرمربی تیم ملی تعامل دارد و قبل از رکوردگیری هم گفت که اگر نیاز باشد من وزنه بزنم. به خاطر نبود حساسیت روی دسته ۸۵ کیلوگرم کادرفنی هم به او مجوز داد که وزنه نزند.

وی ادامه داد: ما نگفته بودیم کیانوش رستمی در رکوردگیری قطعا وزنه می زند که دیروز تماشاگران از غیبت او ناراحت شده باشند یا این را بی احترامی به آنها تلقی کنیم. این وزنه بردار در اردوی تیم ملی حضور دارد و آزمایش دوپینگ هم می دهد. درست است که مردم دوست دارند قهرمان خودشان را ببیند؛ اما در نهایت برای همه کسب مدال طلای جهان مهم است.

دلیل عجیب غیبت کیانوش در رکوردگیری تیم ملی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل