بازدید 4610

باند قاچاق سوخت مایع در کرج متلاشی شد

کد خبر: ۷۴۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 24 October 2017
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه باند قاچاق سوخت مایع از کرج به افغانستان متلاشی شد، گفت: تاکنون ۶ نفر در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر مختاری اظهار داشت: باند قاچاق سوخت در کرج با همکاری شرکت نفت و نیروی انتظامی استان متلاشی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه یک شرکتی که مسئول صادرات گاز مایع خام به کشور افغانستان از یکی پالایشگاه‌های کشور بوده است گاز خام را به 74 ماشین گازکش برای انتقال به کشور افغانستان می‌زده است، ادامه داد: این ماشین‌ها سوخت را به جای انتقال به مقصد در شرکت‌های مصرف‌کننده آن در کشور تخلیه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه خودروهای گازکش بعد از تخلیه گاز مایع خام، در کرج در جایگاه گاز مایع که گاز سیلندری به مردم تحویل می‌دهد و حق فروش گاز مایع به صورت فله‌ای را ندارد گاز مایع را در ماشین گازکش تخلیه می‌کردند، بیان کرد: این گازکش‌ها با بارنامه جعلی اراک به افغانستان گاز مایع سهم مردم را به افغانستان منتقل می‌کردند.

مختاری با بیان اینکه فیلم دوربین مداربسته و بارنامه‌های جعلی کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: تاکنون 6 نفر دستگیر شدند و برخی هنوز بازداشت هستند و برخی با وثیقه میلیاردی آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو گاز مایع 230 تومان است و مابقی توسط یارانه دولت پرداخت می‌شود و به دست مردم کیلویی 500 تومان می‌رسد، عنوان کرد: اما این افراد گاز مایع را در افغانستان کیلویی 2500 تومان به فروش می‌رساندند و هر گاز کش نزدیک به 5 میلیون تومان هزینه و نزدیک 50 میلیون تومان برداشت می‌کرده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر