بازدید 12241
۱

حمله به یک روحانی در ایستگاه مترو امام خمینی

کد خبر: ۷۴۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 24 October 2017
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ضارب یک روحانی در خروجی ایستگاه مترو امام خمینی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: عصر امروز یک روحانی در پلکان مترو امام خمینی مورد ضرب و شتم یک نفر قرار گرفت که در پی آن ماموران پلیس وارد عمل شده و فرد ضارب را در حالی که قصد فرار داشت، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این روحانی در حال خروج از ایستگاه مترو امام خمینی بود، گفت: فرد ضارب از پشت سر به او حمله کرده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده بود.

رحیمی با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این است که انگیزه حمله به این روحانی، اختلافات شخصی قبلی بوده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در بازداشت به سر می‌برد درباره وضعیت این روحانی مضروب نیز گفت که وی به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
دوست عزیز من برای شما می نویسم نه برای انتشار. این دومین موردی هست که در کمتر دو روز اتفاق افتاده و به نظر نمی رسه چنین خشونت های عریانی جنبه شخصی داشته باشه. به داد خودتان برسید قبل از اینکه دیر شود اگر تا حالا دیر نشده باشد. یکی از راههاش هم پذیرفتن اینکه نه دو دختر خانم در اصفهان به خاطر نهنگ آبی خودکشی کردند نه این موارد این چنینی انگیزه شخصی دارد. حداقل در خبر رسانی ننویس انگیزه شخصی اینکار که می توانید بکنید اگر محدودیت دارید. در ظرف کمتر 2 ساعت بعد از دستگیری که نمی شه به انگیزه پی برد. زمان بیشتری می بره.
با تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار