بازدید 6693

علت افزایش «هزینه ویزای اربعین» اعلام شد

کد خبر: ۷۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 22 October 2017
ستاد مرکزی اربعین به سازمان حج و زیارت که در موضوع اربعین مجری مصوبات و تصمیمات ستاد مذکور است، اعلام کرد که میزان هزینه‌ها در سامانه سماح طبق تصمیم مذکور جمعاً با احتساب هزینه ریالی صدور روادید ۱۹۹۵۰۰ تومان تغییر یابد و اجرایی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان حج و زیارت درباره هزینه ثبت‌نام زائران اربعین اعلام کرد: همانگونه که ملت شریف ایران استحضار دارند ستاد مرکزی اربعین کشور (وزارت کشور)  مسئولیت ساماندهی حرکت عظیم اربعین را بر عهده دارد و سازمان حج و زیارت به عنوان یکی از کمیته‌های زیرمجموعه و عضو ستاد مرکزی اربعین صرفاً مسئولیت ثبت‌نام و اخذ روادید بر اساس مصوبات و ضوابط ستاد مذکور را عهده‌دار است.

همانگونه که در رسانه‌ها اعلام شد در پی تلاشهای وزارت محترم کشور به عنوان رئیس ستاد اربعین کشور با هماهنگی وزارت محترم امور خارجه و بانک مرکزی و مذاکره با سفارت عراق و مسئولان عراقی، سفارت عراق متقاعد شده که هزینه‌های صدور روادید را به‌صورت ریالی دریافت کند.

در همین راستا ستاد مرکزی اربعین (وزارت کشور) به سازمان حج و زیارت که در موضوع اربعین مجری مصوبات و تصمیمات ستاد مذکور است، اعلام کرد که  میزان هزینه‌ها در سامانه سماح طبق تصمیم مذکور جمعاً با احتساب هزینه ریالی صدور روادید و هزینه‌های پزشکی، بیمه و حق الزحمه دفاتر کارگزاران 199500 تومان تغییر یابد و اجرایی شود.

لذا هزینه ریالی صدور روادید که اخیراً مطرح شده با دستور ستاد محترم مرکزی اربعین، در سامانه سماح منظور شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل