بازدید 13706
خوانده می‌شوید:

نظرتان درباره رفتارهای نابهنجار چند نماینده مجلس در یکی دو سال گذشته چیست؟

نظرتان درباره رفتارهای نابهنجار چند نماینده مجلس در یکی دو سال گذشته چیست؟ به نظر شما نهادهای نظارتی اکنون باید چه رفتاری در قبال این نمایندگان انجام دهند؟ واکنش مردم حوزه‌های انتخابیه این نماندگان به رفتارهای آنها باید چگونه باشد؟
کد خبر: ۷۳۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 16 October 2017
روز گذشته ویدئویی عجیب از درگیری هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور با معاون استاندار منتشر شد که واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. فارغ از اینکه موضوع مناقشه چه بود، نوع برخورد نماینده مردم نیشابور در یک برنامه رسمی تعجب و تاسف بسیاری را برانگیخت. کمی پیش‌تر هم در اخبار داشتیم که حمدالله کریمی، نماینده مردم بیجار در فرودگاه مهرآباد با یک مامور پلیس درگیری فیزیکی پیدا کرد که پرونده شکایت پلیس از این نماینده مجلس همچنان در جریان است. 

روزنامه همدلی هم البته بدون ذکر نام روزگدشته بخش‌هایی از گفت‌وگو با یک نماینده مجلس را منتشر کرد که به‌جای الفاظ رکیک آن از سه نقطه استفاده کرده بود که بخش کوچکی از ان به این شرح است: « نظر منو ولش کن. اصلا من (...)، من (...) و حتی من (...) اما من می‌خوام بدونم کدوم (...) این فیلم را گرفت و بدتر از اون کدوم(...) پخشش کرد؟ من به جهنم، چرا به فکر عفت عمومی جامعه نبودن؟ به نظر من این افراد آدم‌های (...)، (...)، (...) و حتی(...) هستند.»

این‌ها در کنار مجموعه اقدامات متعدد برخی چهره‌ها شاید مهم‌ترین مثال‌ها از رفتارهای خارج از عرف برخی نمایندگان مجلس در یکی دو سال گذشته بود که حالا به بهانه درگیری هاجر چنارانی می‌توان به آنها پرداخت.

خوانندگان تابناک در یک روز گذشته به اقدامات نماینده نیشابور واکنش‌های مختلفی نشان دادند که حالا تصمیم گرفتیم در یک خبر متمرکز نظر آنها در خصوص رفتارهای نابهنجار چند نماینده مجلس بدانیم. 

نظرتان درباره رفتارهای نابهنجار چند نماینده مجلس در یکی دو سال گذشته چیست؟

به نظر شما نهادهای نظارتی اکنون باید چه رفتاری در قبال این نمایندگان انجام دهند؟

واکنش مردم حوزه‌های انتخابیه این نماندگان به رفتارهای آنها باید چگونه باشد؟


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵۷
نمایندگان عصاره ملت هستند.
به نظرم با در نظر گرفتن عبارت بالا باید بگم همه چی به همه چی میاد. مردم خشن و نمایندگانی خشن.
بنابراین نباید از اتفاقاتی مثل ماجرای مهاباد تعجب کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
موافقم.. دقیقا آنچه حال و روز این روزهای فرهنگ کوچه و خیابون و حتی خانه های ماست در مجلس نمود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
یه بیوگرافی از این حضرات و بقیه دوستانی که قبلا در مجلس هنرنمایی کردن در بیارید و ببینید چجوری دانشگاه رفتن، چجوری ارتزاق کردن، چجوری رسیدن به مجلس و .... راحت میتونید ریشه این رفتار رو پیدا کنید
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
وقتی مردم با چشم بسته میرن به لیسسسست رای میدن... نتیجش میشه همین....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
الحق که مجلس در راس امور است
هیچ کدومشون نماینده واقعی ملت نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
دقیقا، هیچ کجای دنیا نماینده ها رو اینطوری انتخاب نمی کنن، نه توی صدا و سیما برنامه ای برای معرفیشون و برنامه هاشون میزارن، نه خودشون برنامه هاشون رو اعلام می کنن، ازطرفی باید چند تا شاخص یا فیلتر داشته باشی که بتونی تائید صلاحیت ذلشته باشی که من بهش اشاره نمی کنم، خودتون بهتر میدونید.
نمایندگان مطئن هستند که رفتارشان در انتخاب شان به عنوان نماینده در دوره های بعدی موثر نمی باشد. جامعه ملتهب خوب نماینده ملتهب می خواهد.
این نوع برخورد ها به وجهه نظام در کل چه در داخل و چه در خارج از کشور صدمه می زند. مسؤلین تأثیر گذار باید برخورد شدید و نمایندگی این گونه افراد سلب و اخراج شوند. چه نمایندهای که به خانم ها توهین کرد، چه اون که با کله به مأمور اجرای قانون ضربه زد و چه این یکی که با جیغ و داد و حرکات زشت سوژه به مخالفان کشور می دهند.
برخورد شدید و اخراج از همه مسؤلیت ها چه با ژن و چه بی ژن.
جناب آقای تابناک
1- شماکه نظرات ما را نمیگذاری . پس برای چه می پرسی؟
2- نمایندگانی که بدون فکر از یک لیست انتخاب شده رای می آورند انتظار بیشتری از ایشان نیست. وای و صد وای بر احوال رای دهندگان محترم که جواب خدا را چه می خواهند بدهند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
عزیز دل چرا وای بحال رای دهندگان ؟؟؟؟ وقتی مردم به انتخابهای موجود رای میدهند. دیگه چه کاری از مردم ساخته است؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
ایشان طبق کدام لیست رای آورده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
رای باطل بهتر از رای دادن به این افراد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
رضا جان
بین همون انتخابهای باقیمانده هم افراد بسیار بهتری وجود داشتند
نظر سنجی
نیشابوری ها مثبت
سبزواریها منفی
برنده راست میگوید .....
این سازوکار خشونت تولید میکنه و پرخاشگری مردم نتیجه رفتار دولتمردان است
اولا: از کوزه همان تراود که در اوست. ثانیا: خلایق هرچه لایق!
تابی بچاپ
یادگیری مسائل فرهنگی نیاز به اموزش داره این یک چیز پایه هست اونوقت کجا به شما باد میدن با همسرت با بچه ات با مردم چطور برخورد داشته باشی وقتی اموزشی نباشه اونموقع هر کی به فکر خودش باشه دنبال یادگیری میره و گرنه دیگه هیچی وقتی تو مملکت ارزش رو مشخص نمیکنن و برعکس ضد ارزشها مایه مباهات شده نباید بگیم چرا و چی شد.به هر حال دوستان کمی به خودتون بیایید یه خورده کتاب بخونید بدونید که با شوهرتون و خانمتون و بچه هاتون چطور برخورد داشته باشین چون اونها یه جور دیگه به دنیا نگاه میکنن .کتاب ما رو با دید اونها اشنا میکنه اونوقت زندگی شیرینتری دارید
وقتی نخبه ها وشایستگان به صورت سلیقه ای توسط شورای نگهبان رد میشوند مردم باید ازبین افراد سطح پایین باقی مانده یکی را انتخاب کنند
نماینده اسمش معلومه یعنی میانگین و عصاره جامعه. از جامعه خشن و عصبی ایران بهتر از این نمایندگان نمیتوان انتظار داشت. خودمان را گول نزنیم.
جا ی تاسف برای مجلس که اخلاقیات فدای جناح بندی شده .
انتخاب های هیجانی و از روی جو زدگی ما مردم نتیجه ای جز نخواهد داشت.
شک نکنید این خانم با این رفتار و عملکرد رای دور آینده خودش رو در شهر نیشابور تضمین کرد.
واسه دیده شدن مردم حاضرت خودشون رو جلوی دوربین خفه کنند اینا که چیزی نیست
دعوای خانم چنارانی با معاون استاندار خراسن بر سر تعیین فرمانداره نیشابور بوده که حالا واسه بهره برداری و موج سواری سیاسی دارن دعوا رو قومی و قبیله ای نشون میدن
واقعا رفتار نماینده های مردم خجالت آوره. من شرمم میاد بگم اینها نماینده من هستن. آخه واسه یه کلمه اشتباه گفتن باید این قشقرق راه انداخت. متاسفممممممممممممممم زیییییاااااااادددددددد. ادب مرد(زن) به ز دولت اوست.
خیلی هم خوبه !
اگر نشر شود ؟ اینها نمایندهٔ مردم نیستند؟ اینها نمایندهٔ شورای نگهبان میباشند ،،،، ملت هم برای درج مهر انتخاباتی ،میروند ،خوب مگر در بین ،آنها غیر نمایندهٔ شورایی بنام نگهبان هست ؟،،،
سلام
مدیران دولتی به کسی جوابگو نیستند. در زمانیکه معاون سیساسی استانداراحساسات مردم نیشابور را مکرر تحریک می نماید چاره چیست؟ چرا دولت پاسخگو نیست؟
وقتی افراد صاحب نظر و صاحب اندیشه در مجلس به هر دلیلی حضور ندارند همین می شود به گمان من این مجلس صرف از نظر از وابستگی جناحی آن مجلس بسیار ضعیفی است به نظر من مجلس پنجم و مجلس اول بهترین مجالس بودند ،
نمایندگان خوب گمنام هستند و یا اصلا تایید نمیشند
نماینده های لابی باز هم که یا لیستی قبول میشن یا شام و ناهار میدن
البته نه همه
الفاظ زشت ورکیکاز زبان هرکس که باشد ناپسنداست وبایدبرخوردقانونی شود.
بهتر بود تیتر میزدید چطور قانون گذار از قانون پیرو کند؟
به نظر من علت ورود چنین افراد ناپایدار از لحاظ شخصیتی و فرهنگی بر می گردد به نحو انتخاب آنها و مشکل اصلی این موضوع هم از همان ابتدا به شورای نگهبان و مکانیزم انتخاب افراد مرتبط می شه..چراکه همواره تعهد بر تخصص ارجحیت داره..اصلا مگر میشه کسی متخصص به مفهوم واقعی باشه و به خود اجازه بده بدون تعهد رفتار کنه ولی عکس آن قطعا وجود داره چون تعهد ممکن است انسان را دچار تعصب و جهل کنه..ضمن اینکه تخصصی نیز لزوما در کار نیست..لطفا منتشر کنید
مثل خیلی چیزهای دیگر
جنبه قدرت را نیز نداریم.....
یکی به صرف نماینده بودن به خود اجازه می دهد بزند دهان وصورت مامور راهنمایی و رانندگی را له کند که چرا اجازه عبور به ماشین همسرش را نداده و یکی هم مثل این خانم!!!!!!
قبول کنیم چندان هم مردم بافرهنگ و متمدن و با ظرفیتی نیستیم.
بنظر بنده مردم در این موضوع مقصر نیستند چون به وظیفه ذاتی خود عمل کرده اند و در انتخابات شرکت نموده و به نمایندگان اصلح و گزینش شده از سوی شورای نگهبان رأی داده اند. نتیجه نظارت استصوابی و برخوردهای جناحیو سلیقه ای شورای نگهبان همین نمایندگانی هستند که میبینیم.
خلایق هرچه لایق.
نظرمان این است که تا وقتی مردم با تکرار سران فتنه برن رای بدن به لیستی که خودشون اعتراف می کنن که با رانت و پول بسته شده وضع همینه که می بینید.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
این خانم اصولگراتشریف دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
خودشون اعتراف میکنن یا مخالفینشون زور میزنن اینچنین وانمود کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
اونی که میکروفن بلند کرد اصولگرا بود استاد !
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
حضرت عجل، اون خانومی که میکروفون بلند کرده و حمله کرده اصولگرا بوده.
این افراد صلاحیت و شایستگی ، اعم از صلاحیت اخلاقی ، علمی ، تجربی ، سیاسی و ... را برای نمایدگی مردم ندارند و فقط به خاطر شرایط خاص انتخاباتی در ایرن انتخاب می شوند.
نمایندگی یک جورایی تبدdل به رانت شورای نگهبان شده و هر کس شعار های تند تری می دهد مقبول میافتد
به هر حال با همين فضايل است كه وضعيت مملكت اينجوري شده. تموم دوره هاشم با هم مشابهن.
با سلام
به نظر نماینده ها قبل از کاندیدا شدن باید در آزمون های علمی و روانشناختی شرکت کنند اگه نمره قبولی را اخذ کردند تایید صلاحیت شوند.
اغلب اینها به هیچ عنوانلیاقت نمایندگی مردم را ندارند.

اینها در حقیقت نماینده شورای نگهبان هستند.
وقتي يك جناح تماميت خواه در محافل خصوصي و بعضآ عمومي با رفتارهاي مشابه امتياز مي گيرند و برخي از نمايندگان با همين رفتار براي خود موقعيتي ايجاد كردند مسلم است اين نوع رفتار و ادبيات همه گير مي شود.
اگر قانون عادلانه و محکم اجرا شود جامعه درست میشود،اگر نماینده ای که در فرودگاه بیخ گوش مامور میزند وبی خیال میشویم باید نماینده ای اینگونه بی پروا سخن بگوید و مسئولی هم اسم استان تاسیس نشده را بزبان آورد و ما بایدمنتظر هنجار شکنی های بیشتر باشیم.
متاسفانه برخی امتیازات برای افراد و گروه هایی موجب شده آنها خود را انسان تر ، والاتر ، محق تر و کلا برتر حس کنند تاکید می کنم برخی گروه ها و افرادشان هم که حتی دارای حق های مصوب قانونی هستند خود را برتر از دیگران و محق در هر صورت می دانند مورد آخری هم ایشان خود را از آن گروه ها ذکر کرد و متاسفانه از احترام مردم نسبت به خود سو استفاده کرد البته سو استفاده ای که تاوانی ندارد...
ژن برتر ندارند.
وقتی مغز نخودی ها حاکم بر جامعه میشوند وضعِ نمایندگانمان هم بهتر از این نمیشود
بنظرم رفتار این خانم کاملا از روی حس مسولیت بود.میتونست راحت بشینه کنار و نظاره گر باشه ولی با تمام وجود داشت دفاع میکرد.به شخصه مشکل رو از طرف مقابل میدیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
بااین تفسیر توی سازمان ملل باید رییس جمهور امریکا رو کشت چون کارهاش واقغا بد و ما هم باید احساس مسیولیت ذاشته باشیم
اینها نماینده نیستند وقتی تعهدنامه های قبل از نمایندگیشون به جناحهای سیاسی رو میشه یعنی وامدار دیگران هستند نه وکیل مردم.اگر نماینده مردم بودند هرگز چنین رفتاری را که موجب وهن موکلینشان است انجام نمیدادند در ثانی اینها انقدر تعصب ندارند که اینقدر گلوی خودرا برای موکلینشان پاره کنند این تعصب ناشی از مدیون بودن به گروههای سیاسی است
(...)، (...)، (...)
درست است نمایندگان در بیان نظرات خود آزاد هستند. ولی اینگونه اعمال دور از ادب از نمایندگان غیر قابل قبول است و باید هیاتی از خود مجلس به اینگونه اعمال زشت نظارت و نماینده متخلف را از کار معلق نمایند.
نمایندگان عصاره شورای نگهبان هستند
این مردم هستند که از اقشار مختلف به مجلس راه پیدا میکنند پس این رفتارها نشان دهنده انست که اخلاق در جامعه رو به افول است
باسلام
معيار وملاك كانديد هاي نمايندگي و نحوه انتخاب انها از روشهاي اشتباه صورت ميگيره. اصولاً نماينده ها خيلي شون صلاحيت رفتن به مجلس قانون گذاري رو ندارند.
امروز متني از نماينده مردم شهرمون ديدم كه به ترامپ نوشته بود كه "تماميت عرضي!!"رو به رسميت شناخته شده بود نه ارضي!!!
نماينده بايد همينطوري باشه. از حقوق مردمي كه بهش راي دادن دفاع كنه و حرف اونها رو بزنه نه مثل بعضي ها كه از سنگ صدا دربياد اونها صداشون در نمياد.
ابتدا بايد نظر شوراي محترم نگهبان را جويا شد
اگر یک نماینده نتواند واکنش نشان بدهد پس چه کسی باید نشان دهد. مسئولی که به قولی حکمش را از جای دیگر گرفته و به نظر مردم اهمیت نمی دهد و بارها رفتار تشنج زا دارد باید از یکجا حرف ملت را بشنود بنظر من جواب یک نماینده ملت باید قاطع شنیده شود مطمئنا با سکت و شما خواهسند یک ببخشید بگویید این مملکت درست نمی شود. مثلا آن نماینده به اعتراض انتخاب استاندار غیر بومی سالن را ترک کرد چه شد هیچی ولی اگر با صدای بلند نظر مردم را خطاب به وزیر در سر جلسه می گفت وزیر حساب کار دستش می آمد
- همه چی باید به هم بیاد ... مردم بی فرهنگ ، نماینده بی فرهنگ !!!! لیاقت ما همینه ...
- نهادهای نظارتی از همون قماش هستن ... پس قطعا هیچ کاری نخواهند کرد ...
- از مردم هیچ انتظاری نیست ، چون سطح ما مردم ایران همینه ...خلایق هرچه لایق !!!!
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
دمت گرم گل گفتی
خندیدیم، باحال بودن دوتاشون
اون خانمه چرا اینطوری کرد؟
این (...) چه سانسور باحالیه. مسلسل وار فحش داده...همون نماینده ارومیه هستش؟
خیلی باحال بودن این دوتا، برای جمع کردن رای اینکارو کردن، حالا صلاحیتشون اصلا میره زیره سوال، چه برسه به اینکه بخوان مردم بهشون رای بدن.
میشه نظر مردم رو درباره رفتار سردارها و مداح ها هم بپرسید لطفا
خودتون می گید نماینده
یعنی از نمونه ای از یک جمع
این رفتار را در جامعه می توانید به وفور ببینید پس نباید تعجب کرد که چرا در مجلس چنین چیزی را می بینیم
مردم ما در سطح فرهنگی بدون رودربایسی در طی سالهای اخیر به شدت تنزل کردن و ناهنجاریها به مرور به فرهنگ تبدیل شده
ارزش اخلاقیات از بین رفته و هنجارشکنی و قانون گریزی و عدم رعایت حقوق دیگران به نوعی ارزش تبدیل شده و اکثریت دارن می پذیرن که ایران همینه و بس و درست شدنی نیست
متاسفانه مقامات و مسئولین هم از این نابسامانی ها با سکوتشان حمایت می کنند و افراد فرهیخته هم که به حاشیه رفتن و جامعه شده صحنه نمایش لمپن ها
شورای نگهبان خیلی زحمت میکشه تا رجال ............. نظارت استصوابی ............. راستی حزب های قوی تو ایران هست ؟؟؟ ......... اصلا حزب می خوایم چیکار....... ولش کن بابا
نماینده کی هستند اینها؟
(از دکتر چمران پرسیدند در سپردن پستهای مملکتی تقوا و تعهد مهم است یا تخصص؟ جواب داد البته تقوا و تعهد ، ولی کسی که تقوا و تعهد داشته باشد حتما از قبول پستی که تخصصش را ندارد خودداری خواهد کرد.)
با توجه به نماینده های راه یافته به مجلس معلوم میشود که بالای 90 درصد انها نه تنها تخصص ندارند بلکه تعهد هم ندارند.
البته نحوه بررسی صلاحیت نامزدها که منجر به اعلام اسامی نامزدهایی میشود که مردم ناچار به انتخاب بین نالایق و نالایق تر میشوند نیز خیلی تاثیر گذار است.
وقتی افراد کوچک منصب های بزرگ را بگیرند همین خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
معيار پذيرش نمايندگان يا سناتور در جهان مشخص است اينكه طرف از نظر اخلاقي و روابط اجتماعي فرد مناسب ودر شان ان مقام باشد وگرن
اگر تربیت را، آموزش افراد برای زندکی کردن در کنار هم تعریف کنیم، چنین آموزشی هر روز کمتر از دیروز بوده و هست. حتی به اعتراف برخی از دست اندر کاران در امر آموزش و پرورش ، دیگر آمر پرورش - باتوجه به معنایی که شد، در مدارس کشور وجود ندارد .
در مواجهه با پدیده ای اجتماعی رفتار آفراد ،وقتی آموزش ندیده باشند، غریزی میشود تا منطقی و عقلانی و اخلاقی. پس با تنبیه چند نماینده واقعیت بی تربیتی را کتمان نکنیم گرچه پذیرفتن این واقعیت تلخ است.اما هرچه این تلخی را زودتر بچشیم به صلاح است.
نمایندگان هم از میان مدرسه رفتگان همین ملت هستند. میلیونها پرونده ی رفتار های مبتنی بر خشونت در دادگستری ها گواه بر این گفته های بنده است. موفق باشید.
واقعا جای تاسف داره . نماینده مجلس شانش بالاتر از این است که زبان به فحش بگشاید و با پایه میکروفون حمله ور شود. خیلی برای مردم نیشابور متاسف شدم
تو بوستان خیار
که هلو عمل نمیاد!
سیستم نظام ایران در ۴۰ سال اخیر بگونه ای بوده و هست که ممکن نیست یک انسان با وجدان، دانا، مسئولیت پذیر، سالم، با اخلاق، مدیر و مدبر و لایق، کسی که به فکر مردم و اعتلای نام ایران و ایرانی باشد ، امکان ندارد که رشد کند و مسئولیت به او بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
احسنت . ممنون .
شخصیت نماینده بیانگر مردم و احالی حوزه انتخابیه ایست که انتخاب شده مردم باس در هنگام انتخابات با دید باز نه تعصبی و جناحی در انتخاب نماینده خود دقت کنند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
آقا دست از سر این باس بردار . هر روز میای اینجا یه باس می نویسی و میری رنگ پرچمت هم همون همیشگیه .
خلیج فارس
| Germany |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
پرچم خود تابناک میزاره دست من نیست چونکه تابی خودش تشخیص میده کی از کجا تماس داره.
اما اگه دوست داری بگو از کجای وطن عزیزمون هستی تا راجع به باس بهت توضیح بدم.ـ
خلایق هرچه لایق
نمیتوان یکطرفه به قاضی رفت مثلا در برخورد نماینده مجلس با پلیس می توان حدس زد که حق با نماینده بوده چرا که متاسفاه هر روزه می بینیم رفتار بسیاری از ماموران پلیس با مردم رفتار شایسته ای نیست و علت اصلی آن هم برمیگرده به درجه یا ستاره ای که روی دوش آنهاست و همین باعث میشه از موضع برتر با مردم صحبت کنند در حالیکه کاربرد این درجات فقط و فقط میان خود ماموران و همکاران آنهاست و اصلا دلیل بر برتری آن افسر یا مامور بر مردمی که لباس شخصی داشته و بی درجه هستند نیست برای حل این مشکل که سر منشاء بسیاری از بی اخلاقی های جامعه است باید درجه و ستاره هر پلیس یا فرد نظامی فقط و فقط روی کارت شناسایی او حک شود و همه افراد نظامی با لباس یکدست در جامعه ظاهر شوند چون همانطور که گفته شد این درجات باعث غرور کاذب شده و در صورتیکه فرد حامل آن ظرفیت نداشته باشد از لباس خود سوء استفاده نیز خواهد کرد
ظاهرا تنها چیزی که از نظر همه پنهان مانده و یا به آن توجهی نمی‌شود اجرای قانون است.باید دید قانون در این موارد چه حکم می‌کند و چگونه باید اجرا بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
قانون؟؟؟مگه اینجا سوییس برادر
تابناک تازگی ها خیلی لیبرال شدی و نظرات رو خیلی ممیزی نمی کنی و اجازه میدی آزادانه منتشر بشن.چند تا هم مقاله خوب و عاقلانه نوشتی.خوبه اگه این طور پیش بره.
:)
ترفند پول خرج کردن برای جذب رای دیگر جواب گو نیست حالا این روشها خلق می شود .
وقتی شورای نگهبان فقط برای تایید فتنه را در نظر میگیرد این هم نتیجه آن است
این حرف رو که این نماینده ها عصاره ما هستن قبول ندارم.درسته که بداخلاقی و خشونت در جامعه رواج یافته ولی اینا جنس خشونتشون از قماش دیگه ای هست و اینا چکیده ما نیستند.
با سلام
این گونه رفتارها چه با اراده و برنامه ریزی برای جلب نظر افکار عمومی سرزند و چه ناخواسته فرد از کوره در برود ، دون شأن نمایندگی است. مردم در نوبت های بعدی نباید به این افراد رأی دهند. از طرفی خود مجلس نیز باید با این رفتارهای زننده مقابله کند.
نمایندگان باید ارزش و جایگاه نمایندگی را ارتقاء دهند . نماینده باید به مجلس وزن دهد که متأسفانه در اکثر موارد چنین نیست. مروری بر مذاکرات مجلس نیز گواه این مدعاست.
واسه شهرم متاسفم با این نمایندش
واسه شهرم متاسفم با این نمایندش.به حساب فرستادیم ایشونو قوه مقننه برای ایجاد قوانین مدنی.
برای مردم نیشابور متاسفم.
مایه تاسف
شوراي نگهبان مقصر است
تابناک عزیز, وقتی در هر شهری صدها انسان شایسته تر برای نمایندگی هستند و امکان حضور در مجلس را به هر دلیلی (به خصوص رد صلاحیتهای متعدد) ندارند معلوم است که اینها می روند مجلس
سلام
یحتمل این نماینده ها تو خونشون ماهواره دارن و تحت تاثیر برنامه های مخرب و خشن و دور از فرهنگ اصیل خانواده ها قرار گرفتند خخخ
راستی با نماینده ای که به وزیر امورخارجه فحاشی رکیک کرد چه برخوردی صورت گرفت؟
عزيز دل بردار . من باز هم ياد يك گفته جالب از حرفهاي مهدي مهدوي كيا افتادم كه در يك برنامه تلويزيوني راجع به فحاشي در استاديوم بود گفتند مگر اين كساني كه در استاديوم هستند از كرات ديگر آمدند يا كشور هاي ديگر اينها همان جوانان كوچه وخيبان همين مملكت هستند كل جامعه بدهن شده فحاش شده چون اوجا تعداد زياده صدا شينده مي شود براد همين بس كل جامعه بدهن عصباني شدند اي واي وط
با سلام؛ اولأ نمايندگي مردم شأن و جايگاهي دارد كه رعايت آنها در تمام چارچوب ها ضروري است و بايد گفت كه نيشابور و سبزه وار و غيره همه در كنار هم يد واحدي به نام "جمهوري اسلامي ايران" را تشكيل مي دهند فلذا طرف مقابل خانم چناراني (خداي ناكرده) نماينده رژيم صهيونيستي نيست كه ما اصرار به اخراج يا حذف ايشان از يك گستره جغرافيايي داشته باشيم، گرچه جايگاه "معاونت سياسي استانداري" ايجاب مي كرد كه مسئول دولتي در موضع گيري ها و صحبت هاي خود تعصبات قومي و خط قرمزهاي منطقه اي را در نظر بگيرد كه متأسفانه اين چنين نكرده است.
البته به صرف يك پرخاشگري كه البته طبق توضيحات ثانويه خانم نماينده ريشه در ظلم هاي هميشگي به سبزه وار و كفه سنگين تر وزنه نيشابور دارد، نمي توان همه اقدامات ايشان را زير سؤال برد اما بايد گفت كه عملكرد مسئولان نظام ويتريني از فرهنگ و تمدن اين سرزمين است و اكنون به مدد شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي، در صدم ثانيه اي مرزهاي جهاني را در مي نوردد؛ مضاف اينكه آن مسئول متعلق به خانواده هاي معظم شهداء باشد.
خانم نماينده از دغدغه ها و پيگيري هاي شما سپاس اما مردم بكارگيري فرمولي را از شما مطالبه دارند كه بدون هرگونه اصطكاك يا حداقل مشاجره لفظي و غيره نتيجه دلخواه حاصل شود؛ آيا به نظرتان اين گرد و خاك به پا شده حقوق از كف رفته سبزه وار را احيا مي كند يا خير؟!
پاسخ ها
مجتبی
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
بنده خدا! اول داستانو بدون چی بوده!

دوما سبزوار درسته!

سوما ایشون نماینده نیشابور بوده و فکر میکنم کلا قضیه رو برعکس گرفتی :)
ادم های نخبه و حسابی رو به انزوا کشیدن اونهایی که واقعا دلسوز این کشورن....معلومه که اینا باز میشه
هر چیزی در این عالم جنبه میخواهد ! از زیبایی و ثروت وعلم گرفته تا حتی گوشی موبایل .... خداوند اول جنبه رابدهد وبعد موهبت را !!! ظاهرا اسم سناتور در فیلمهای آمریکایی خیلی روی اعتماد بنفس برخی نمایندگان تاثیر گذار بوده است ...
وقتي معيار و ملاك حقانيت مي شود توانايي در اعمال زور و خشونت ؛ شما از نسلي كه دهه هاست با اين فرهنگ رشد كرده و بزرگ شده چه انتظاري داريد؟
تابناك خيلي موزيانه رفتار ميكني چرا نمي گويي نظرتان در رابطه با رفتار نمايندگان چگونه هست.
ميگويي نظرتان در خصوص نمايندگان يكي و دو سال اخير چي هست
تابناك تقوا داشته باشد و از رفتار موزيانه بپرهيز
تو هم داري از اب گل الود غورباغه نوش جان ميكني
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
محسن جان قورباغه و موذیانه را صحیح بنویس پسرم
بافیلمی که ازخانم نماینده مشاهده نمودم اینکونه برخوردبایکنفرمسئول استانی اصلا درشان یک نماینده نبود مردم باید درگزینشها بیشترتحقیق کنند
این ها وکیل الدوله اند به جای وکیل المله
متأسفم .
هیچ کاری نباید بکنن!!!منظورتون از برخورد همون سرپوشه دیگه؟؟؟
والا این بد اخلاقی ها واقیعت های جامعه است
میخوان بگن ما خیلی با غیرتیم. یکی به اینا بفهمونه که بابا «غیرت» به بلند کردن صدا و فحاشی نیست
متاسفانه نمایندگان مجلس قبل از انتخاب شدن خود را خادم و نوکر مردم معرفی میکنند همینکه بر کرسی مجلس جلوس میکنند جوگیر میشوند و دیدگاهشان صد در صد عوض میشود و مردم را نوکر خود میدانندبه جای این همه حاشیه
و مصاحبه وتصویب قوانینی که عموما ضمانت اجرایی ندارد و اگر هم اجراشود (مثل قانون یارانه ها قانون مالیاتی اعم از عملکرد و ارزش افزوده
فرق نمی‌کند که آمریکا باشد یا ایران، وقتی‌ مردم بجای استفاده از مغز خود و تحقیق در باره فردی که میخواهند از حقوقشان دفاع کند گول تبلیغات را میخورند و یا طمع پول و قول کار و شغل ری آنان را میخرد نتیجه ا‌ش میشود این
سلام مشکل اساسی تر از اینهاست .چند وقت پیش گالوپ اعلام کرد ایرانی ها عصبانی ترین مردم دنیا هستند
اکثریت مردم دچار عصبیت هستند و این یک بیماری می باشد و به عوامل متعددی وابسته است . باید یک حرکت ملی و فراگیر و همه جانبه در این رابطه انجام شود
این جور افراد رو تائید صلاحیت می کنن بعد نماینده زرتشتی شورای شهر یزد رو رد می کنند. واقعا شرم آوره.
بنده نظر خاصی ندارم. فقط میگویم متأسفم
با دیدن فیلم رفتار زننده این خانم نماینده یاد فیلمهای فارسی قبل از انقلاب افتادم
مسءولان و نمایندگان زن اصلا بفکر زنان نیستن
یاد فیلم های پنجاه و هشت به بعد بیفت !!
متاسفانه تعداد کسانی که در سمتهای نماینده و یا مسئولیتهای دیگر حکومتی قرار دارند اخلاق را در گفتار و رفتار خود رعایت نمی کنند و متاسفانه از روش پیامبر و امام پیروی نمی کنند .
به خاطر رد صلاحیت های گسترده قبل از انتخابات است
اتفاقا چندان عیبی هم نداشت رفتار نماینده .
آقا و نماینده مجلس عصاره هزاران تحصیل کرده ی دستگاه بیمار و ناقص تعلیم و تربتی است
آخرش نفهمیدم مثلا سه تا روستا جز نیشابور باشه یا نباشه چی میشه؟ یعنی که چی؟
مگه زمان مغل هاست؟
چرا نظر مردم را میپرسید از شورای نگهبان و سایر نهادهایی که این افراد را تایید میکنند بپرسید.
سلام، من نیشابوری یا سبزواری نیستم، ولی بد نیست از یک زاویه متفاوت هم به مساله نگاه کنیم. چرا این نماینده مجلس از کوره رفت؟ آیا راهی غیر از این عصبانیت برایش مانده بود؟ بالاخره بعضی وقت ها آدم ضعیف تر برای احقاق حق خودش( قومش) جلوی یک سری آدم های سباس و کلک باز باید بازی را به هم بریزد. به نظر من دو طرف کار خودشان بلد بودند. ولی پیروز همان خانم شد.
رفتار نماینده نیشابور اسباب شرمساری و خجالت است .اینجوری میخواد دور بعد رای بیاره
نظرسنجی هاتون غیرعلمی و غیرقابل اندازه گیری برای رسیدن به جواب های واقعی.و درست است و به نظر من فقط وقت مردم رو میگیرید
یارب روا مدار
خانم هایی که بی اعتنا به به دستورات دین هستند وبه سراغ مناصب سیاسی وحکومتی می روند معمولاْفیمینیست هستند .انتخاب کنندگان آنها به عذاب الهی دچار خواند شد.
آیا این نماینده نمی دانست که کارش بد و بدور از هنجار است ، مطوئن باید در دو مته گذشته پیگیری گرده ولی جواب درستی از این مسئول ( که با حرف نسنجیده شروع کننده این داستان بود ) نشنیده
در چند سال گذشته مسئله نیشابور - سبزوار و مرکزیت استان برای این دو ششهر بسیار مهم و در حد نزاع های گروهی نیز پیش رفته است در این حال معاون سیاسی استاندار با کم خردی راحت این موضوع رو مطرح می کند .
از شورای نگهبان باید پرسید
اینکه خوبه برویدسراغ نماینده ابهر ببنید چیه اون فاجعه است
مصاحبه رشید پور با این خانم رو دیدم تا ازش درمورد زشتی رفتارش پرسید گفت من فرزند شهیدم و شروع کرد از شهید حججی گفتن
ما مقامات کشورهای دیگر رو نامتعادل و روانی خطاب می کنیم در صورتیکه ....
نمایندگان ومجلس در راس امور هستند
نتیجه میگیریم که نظارت شورای نگهبان درست نیست
نماینده ای که رای ش رو با چلو کباب میخره همینه
این یک واقعیتی است که خیلی از استان های کشور با آن در گیر هستند .
به نظر من جرات و شهامت این زن نماینده ستودنی است
نماینده ها رو ول کن بچسب به رفتار استاد اخلاق آقای قرائتی
شما عزیزان که انجا نبودید من در همایش بودم میکروفن را بر روی نماینده نیشابور بستند ونگذاشتند حرف بزند وان هم عصبانی شد ومیخواست صحبت کند پایه میکروفن را برداشت تا میکروفن را بگیرد ولی جوری جو درست شد که میخواهد فحاشی کند
زیربنا خراب
سلام
حضرت امام میفرمود تا تزکیه نشده اید مقام برای شما خطرناک است. اگر کسی مقامات تزکیه نفس را طی نکرده، ادب هم نداشته باشد و شان و جایگاه خودش را هم نداند، خروجیش میشود این که هست!!
1/ایشان شان وظرفیت نماینده شدن یک روستای کوچک را هم ندارد چه رسد نماینده شهرنیشابور.
2/به نظر میرسه رفتارهای ایشان ریشه های روانشناسی داردوازاین منظر کارشناسان باید بررسیهای لازم را بنماین...دارد
با این کارهای زنانه هیچ چیز درست میشه
هر دم از این باغ بری می رسد!
همیشه این مسائل اختلافی بین شهرها ومناطق ایران ازقدیم بوده است
من هم فقط میتونم بگم واقعاشرم آوره
نماینده باید اصالت داشته -وقتی اصیل ها ی شهر مجالی پیدا نمی کنند و رد صلاحیت فله ای صورت می گیرد این میشود
همه بد رای دادین
مگه مردم از اونا بهترن؟
یه لحظه فکر کردم باقی مردم همه روشنفکر و ادیبن
اولا: از کوزه همان تراود که در اوست. ثانیا: خلایق هرچه لایق!
کل مردم ایران عصبانی هستند
بنظر در خصوص رفتار نمایندگان ودیگر افراد با ماموران راهور با توجه به مشاهدات هرروزه وتوهین وتحقیر های ماموران راهور به رانندگان کاملا حق با نمایندگان و مردم است ماموران عقده گشایی می کنند وفحاش هستند شکایتهم کار به جایی نمیبرد

ولی در رابطه با برخورد با معاون استاندار باید به سابقه امر توجه کرد
قصاص قبل ازجنایت !!!!
فدا سرشون اینا که چی نی ؟
بذارید بندگان خدا حالشونو بکنن :)
این فریاد و رفتار نابهنجار نتیجه سکوت بیجای چندین سال نمایندگان قبلی هست که در برابر بی قانونی به صورت قانونی رفتار کردن و فقط نامه نگاری و تذکر شفاهی دادند
سلام
این ها نماینده مردم نیستند.
وقتی آقازاده ها و پول ملاک قرار داشتن در لیست میشه و ملت هم لیستی رای بدن نتیجه همین میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار