بازدید 5402

فرمانده سپاه: داعش تا دو ماه دیگر نابود می‌شود

کد خبر: ۷۳۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 27 September 2017
فرمانده کل سپاه گفت: اکنون داعش پس از پنج سال در حال جمع‌آوری و نابودی است. ان‌شاءالله همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده‌اند داعش تا دو ماه دیگر جمع می‌شود.

به گزارش  ایسنا، سردار محمدعلی جعفری در مراسم بهره‌برداری از 230 مسکن محرومین با مشارکت سپاه و کمیته امداد خمینی(ره) که امروز (5 مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در خصوص احداث منزل‌هایی برای مددجویان خوزستان برگزار شده و از همه فرماندهان و مدیران استانی که در این کار خیر تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم این حرکت جهادی گسترده ادامه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به مشکلات کشور، تحریم‌های دشمنان، عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات معیشتی جامعه موضوع خدمت‌رسانی به مردم و معیشت و اشتغال‌زایی یک جهاد ویژه است در کنار جهاد فرهنگی، سیاسی و دفاعی که سپاه پاسداران مشغول آن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه طول کشیدن جنگ به مدت هشت سال دستاوردهای بزرگی داشت، اظهار کرد: بزرگترین دستاورد جنگ پیروزی مستضعفین و مظلومین تحت ستم بوده است. محور اصلی انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر ظلم است.

جعفری بیان کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه با دستگیری از عاشورا و حرکت گسترده جوانان ما در منطقه مشخص است و تجلی آن در شهید حججی است که خداوند اراده کرد که این شهید نماد شود و معنای آن اقتدار اسلام، مکتب تشیع و مکتب عاشورا است.

وی گفت: فرهنگ شهادت در بین جوانان امروز ترویج شده و می‌بینیم که مدافعان حرم در نقطه درگیری که کیلومترها دورتر از مرز ایران است برای انقلاب اسلامی و در راستای مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف در جبهه سوریه می‌جنگند زیرا می‌دانند که این جبهه ادامه همان جبهه حق و باطل است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اسرائیلی‌ها از اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد می‌ترسند و اخیراً‌ بیان کردند که ایران پیروزمندانه در مرزهای ما حضور دارد و در حال از بین بردن داعش است. آن‌ها این افراد را لشکر ایران می‌نامند ولی این‌ها لشکر اسلام هستند.

وی با اشاره به دستاورد دیگر دفاع مقدس افزود: پس از یک سال و هشت ماه با پس گرفتن مناطق تصرف شده، حتی یک وجب خاک از کشور به دست دشمن نماند و ادامه جنگ در خاک عراق بود.

جعفری تصریح کرد: نکته اساسی در دفاع مقدس تجربه جنگ مردمی و حضور مردم برای حل بحران‌های بزرگ ملی در کشور است که متأسفانه دولتمردان این موضوع را فراموش کرده‌اند و از به کار گرفتن مردم برای حل مشکلات بزرگ و بحران‌ها در اقتصاد مقاومتی عاجزند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: دستاورد دیگر دفاع مقدس تثبیت و محکم شدن نظام اسلامی است که در جنگ اتفاق می‌افتد و دقیقاً برخلاف هدف دشمن بود. همچنین خودکفایی در توان دفاعی و امنیتی دستاورد مهم دیگر است.

وی عنوان کرد: مردم در انقلاب اسلامی مقاوم بودند ولی با جنگ مقاوم‌تر شدند و همه دنیا متوجه شدند که اگر همه کشورها با تجهیزات مدرن در برابر یک کشور بایستند، یک کشور با ایستادگی و اتکا به خود پیروز می‌شود و باید این درس را بین کشورهای دیگر اشاعه داد.

جعفری گفت: انقلاب‌های نصفه و نیمه مثل انقلاب مصر که نخواستند از تجربیات انقلاب اسلامی ایران استفاده کنند، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت و می‌بینیم که اعضای انقلاب مصر دستگیر شدند.

فرمانده کل سپاه گفت: داعش که یک توان بسیار خطرناک بوده که از درون اسلام سرمایه‌گذاری کرده بود و هدف‌شان تصرف سرزمین‌های اسلامی و برپایی حکومت بود. اکنون داعش پس از پنج سال در حال جمع‌آوری و نابودی است. ان‌شاءالله همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده‌اند داعش تا دو ماه دیگر جمع می‌شود.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و جانبازان بزرگترین ذخیره سرمایه معنوی هستند که هر کشوری از این ذخیره‌های بی‌نظیر برخوردار نیست. این فرهنگ از عاشورا برگرفته و در حال گسترش است.

جعفری گفت: توسعه به سبک غربی در کشور ما جواب نمی‌دهد و باید بومی باشد همانطور که در جنگ عملیات بیت‌المقدس به صورت کلاسیک اجرا نمی‌شد، در توسعه کشور نیز نگاه باید بومی باشد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر