بازدید 13576
۸

وقتی ترامپ مقابل قوچان‌نژاد کوتاه آمد!

کد خبر: ۷۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 26 September 2017
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، بعد از مصاحبه‌ای که علیه سیاست‌های احمقانه ترامپ، رییس جمهور آمریکا انجام داده موفق شد ویزای خود را دریافت و اجازه ورود به آمریکا را پیدا کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تلگراف هلند، رضا قوچان‌نژاد پاسپورت ایرانی دارد و البته بستگانی هم در آمریکا دارد. با این حال او از رفتن به آمریکا منع شده بود، چرا که طبق مصوبه‌ای که رییس جمهور فعلی این کشور آن را به تصویب رساند، شهروندان چند کشور از جمله ایران حق ورود به خاک آمریکا را پیدا نمی‌کنند.

رضا قوچان‌نژاد درباره رفتن به آمریکا و صادر شدن روادید برای او، گفت‌: همسر من ایرانی - آمریکایی است. من خودم پاسپورت هلندی و البته پاسپورت ایرانی دارم. وقتی این قانون اجرا شد، از رفتن من به آمریکا جلوگیری به عمل آمد. پیش خودم گفتم که این خیلی کار احمقانه‌ای است. من نمی توانستم بستگان همسرم را در آمریکا ملاقات کنم.

وی ادامه داد: یک سال پیش از سفارت درخواست کردم که کارهای من را انجام دهد و زمینه رفتن من به آمریکا را فراهم کنند. در حالت معمول باید دو هفته بعد جواب آن می آمد، ولی یک سال از این موضوع گذشت و خبری از ویزا نشد.

قوچان‌نژاد تاکید کرد: پس از این اتفاق در یک روزنامه‌ هلندی درباره این تصمیم اعتراض کردم و آن چه که از دونالد ترامپ می دانستم را به زبان آوردم و گفتم که این خیلی احمقانه است که مانع از رفتن ما به آمریکا می‌شود. سه روز بعد از این مصاحبه ویزا به دست من رسید. بعد از آن مصاحبه حالا می‌توانم به آمریکا بروم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۸
پس ،خوش بحالت !!
منم مصاحبه میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
یکی بیاد با منم مصاحبه کنه
امریکادونم درد میکنه
باید به مجریان قوانین آمریکا آفرین گفت که علیرغم انتقاد ایشان و علیرغم قوانین باز دارنده ، با اتکا به قوانین حاکم عمل کرده اند وبه ایشان اجازه سفر داده اند.
پول داشته باشی فضا هم میری چه برسه یو اس آ
عزیرم به خاطر مصاحبه نبوده به خاطر اعتبار پاسپورت هلند است!!!
من هم از همین رسانه اعلام می کنم که : این خیلی احمقانه است که مانع از رفتن ما به آمریکا می‌شود


ویزا لطفا !!!!
ویزای ما هم ارزش دارد؟ چرا نخبگان ما می روند و همه سکوت کرده اند؟ با رابطه بازی آینده ای نداریم..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل