بازدید 6839

مقصراصلی پرونده محرومیت پرسپولیس رابشناسید

اینکه چرا علاوه بر طارمی که مشخص بود باید غرامت بپردازد باشگاه پرسپولیس نیز محروم شد، همین مصاحبه های مدیرعامل است که نشان می دهد گزک دست تیم ترکیه ای داده
کد خبر: ۷۳۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 23 September 2017
سال گذشته در حالی که طارمی از تصمیم خود برای رفتن به ترکیه پشیمان شد مدیران پرسپولیس به صراحت مدعی شدند که بازگرداندن این ستاره کار خودشان بوده است.

به این باشگاه تابناک ورزشی، 27 تیرماه سال گذشته، طاهری مدیر وقت پرسپولیس در خصوص این انتقال توضیح داد که این بازیکن پرسپولیس زحمات زیادی در تیم کشیده و بازیکن ارزشمندی هم برای تیم ملی به حساب می‌آید. برهمین اساس شرایط را برای بازگشت وی به ایران مهیا کردیم و تا زمانی که این اتفاق قطعی نشده بود، آن را رسانه‌ای نکردیم.

در همان تاریخ 27 تیر علی‌اکبر طاهری، سرپرست وقت و مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس مصاحبه دیگری در خصوص بازگشت طارمی انجام داد. مصاحبه‌ای که به نظر می‌رسید شفافیت بیشتری دارد، اما همین شفافیت کار دست پرسپولیس داد. طاهری در خصوص بازگشت طارمی گفت: «بعد از اینکه طارمی احساس کرد شرایط خوبی در تیم جدیدش در ترکیه ندارد خواهان بازگشت به پرسپولیس شد و ما به‌صورت پنهان مذاکراتی را با باشگاه ترکیه‌ای انجام داده و در نهایت به نتیجه رسیدیم. طارمی بامداد امروز به ایران بازگشت و در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرسپولیس را همراهی کند».

در همان مصاحبه طاهری تأکید کرده بود که سعی کردند شأن باشگاه پرسپولیس حفظ شود و با وجود تأکید جعفر کاشانی و حمیدرضا گرشاسبی روی این مسئله، اما در قضیه طارمی به خاطر هواداران اینطور عمل شد یعنی سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس منت بازگرداندن طارمی را هم بر سر هواداران گذاشت، در حالی که هواداران در آن زمان حسابی از طارمی دلزده شده بودند و حتی از دنبال کردن این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی نیز پشیمان شدند.

طاهری در ادامه همین مصاحبه خود نیز در خصوص اینکه گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس در قضیه بازگشت مهدی طارمی باید جریمه سنگینی را بپردازد، گفت: «در هر صورت با شرایط پیش آمده قدر مسلم باشگاه پرسپولیس هیچ پرداختی نخواهد داشت، اما شاید خود بازیکن از این نظر متضرر شود. هرچند باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کند تا طارمی کمترین آسیب را از نظر مالی در این زمینه ببیند».

به نوشته گل اینکه چرا علاوه بر طارمی که مشخص بود باید غرامت بپردازد باشگاه پرسپولیس نیز محروم شد، همین مصاحبه های مدیرعامل است که نشان می دهد گزک دست تیم ترکیه ای داده است و با گزارشی که باشگاه ریزه اسپور در خصوص انتقال این بازیکن به ایران تحویل فیفا داد این محرومیت به وجود آمد. گزارشی که بنابر مستندات باشگاه ترکیه ای در آن قید شده است، باشگاه پرسپولیس طارمی بازیکن ریزه اسپور که با این تیم قرارداد داشته را برای بازگشت به ایران تحریک کرده است. پس بنابراین تنها راه بازگشت باشگاه پرسپولیس این است که به فیفا ثابت کند تحریکی در کار نیست.

مقصراصلی پرونده محرومیت پرسپولیس رابشناسید
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر