بازدید 5751
۱

ضرورت توجه کشور به "مریم‌"های ایران

کد خبر: ۷۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 19 September 2017
پدر مریم میرزا خانی با تاکید بر اینکه مریم های زیادی در اقصی نقاط کشور وجود دارد بر ایجاد زمینه‌های رشد جوانان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا احمد میرزاخانی در حاشیه آیین تجلیل از مقام علمی زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان کشور افزود : اگر در این زمینه بخواهیم غلو و یا اغراق کنیم جوانان کشور از دسترس ما دور خواهند شد.

وی تاکید کرد: همانند مریم میرزاخانی‌، "مریم"های دیگری در کشور وجود دارند و حتی از مریم بهتر هم در کشور وجود دارد از این رو باید فضای کشور را به گونه ای ساماندهی کنیم تا جوانان بتوانند رشد و پیشرفت کنند.

پدر مرحوم میرزاخانی با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی از جمله در زمینه ریاضیات و فیزیک در کشور وجود دارند،خاطرنشان کرد: ما جوانان با استعداد زیادی در کشور داریم و باید کوشش کنیم که بتوانند راه رشد  و تعالی را طی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه باید تعارفات را کنار گذاشت، ادامه داد: ما نباید به یک فرد با استعداد اکتفا کنیم و باید زمینه بروز استعدادها برای همه جوانان فراهم شود.

به گزارش ایسنا، آیین تجلیل از مقام علمی زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی عصر امروز در سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور خانواده پروفسور میرزاخانی، دکتر اشرف بروجردی مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و برخی از شخصیت های علمی و فرهنگی کشور برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
لازم نکرده کاری کنین تمام این سالها داشتین همیکارهارو میکردین بهتره مریم ها از کشور خارج بشن چون هم رفاه پیدا میکنن هم امنیت هم فرهنگ هم ارامش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی