بازدید 7552

هیلی: مجبور شویم، کره‌شمالی نابود خواهد شد

کد خبر: ۷۳۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 18 September 2017
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت، گزینه‌های شورای امنیت این سازمان برای مقابله با برنامه‌های هسته‌ای کره‌شمالی به اتمام رسیده و از این رو ممکن است واشنگتن مجبور به حل این مسأله از طریق پنتاگون شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: ما در این مقطع تمامی اقداماتی را که می‌توانیم، در شورای امنیت انجام داده‌ایم.

وی در گفت‌وگوی خود با شبکه خبری سی.ان.ان تصریح کرد، از این که مسأله کره‌شمالی را به جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا ارجاع دهد، کاملاً خوشحال خواهد شد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ادامه داد: در صورتی که کره‌شمالی به این رفتار بی‌دقت خود ادامه دهد و در صورتی که آمریکا مجبور به دفاع از خود یا هم‌پیمانانش شود، کره‌شمالی نابود خواهد شد. همگی این را می‌دانیم و هیچ کدام از ما خواهان این نیست.

هیلی خاطرنشان کرد: ما هر چیز ممکنی را که در اختیار داریم، امتحان می‌کنیم اما در عین حال، گزینه‌های نظامی متعددی روی میز وجود دارد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰
این خانم خیلی داره تند میره !!!! چه خبره ؟؟
يك هندى خطرناك
یه روانپزشک برای این خانم سراغ ندارید
هیچ غلطی نمیتونین بکنین وگرنه تا حالا اقدام میکردین
خودتون میدونین این وسط ژاپن و کره جنوبی بهای سننگین میدن بخاطرش
دست بالای دست بسیار است
شماها غلط میکنید. مردم کره شمالی چه گناهی کرده اند؟
سلام و درود بر کیم اون جونگ عزیز که خواب را بر این یانکی ها حرام کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
منفی های ترسو
ببینید اگه کاری میتونستن بکنن خیلی وقت پیش انجام میدادند . امریکا خوب میداند که کره شمالی انقدر تحریم شده . برای دفاع از خود مجبوره از بمب هسته ای استفاده کنه به این دلیل امریکا جرعت نزدیک شدن به کره ر نداره . چرت حرف میزنن
هیچ غلطی نمیتونین بکنین.. فقط مشکل اینه که زورتون به کیم اون نمیرسه دارین برنامه ریزی میکنین که عقده هاتونو سر ما خالی کنین چون ما بمب هسته ای نداریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی