بازدید 3755

نتانیاهو برای خروج از برجام به ترامپ برنامه می‌دهد

کد خبر: ۷۳۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸ 17 September 2017
بنا بر گزارش شبکه‌ی 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو قرار است در دیداری که با ترامپ در حاشیه‌ی نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خواهد داشت، برنامه و پیشنهادات خود را برای خروج آمریکا از برجام به ترامپ ارائه دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه‌ی تایمز اسراییل، به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در دیدار خود در روز دوشنبه با ترامپ در نیویورک در حاشیه‌ی هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، پیشنهاد خود را در زمینه‌ی خروج آمریکا از برجام به ترامپ ارائه دهد.
 
بنا بر این گزارش، نتانیاهو در برنامه‌ی پیشنهادی خود از یک روش مشخص برای لغو یا اصلاح برجام استفاده کرده است.
 
به گزارش ایسنا، پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که میان نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بدنه‌ی وزارت جنگ و سازمان‌های اطلاعاتی در مورد متقاعد کردن ترامپ برای خروج از برجام اختلاف وجود دارد.
 
نتانیاهو پیش‌تر نیز در بوینس‌آیرس در ادامه‌ی ادعاهای خصمانه‌ی خود علیه کشورمان گفته بود: این یک توافق بد است و موضع ما نیز مشخص است یا آن را اصلاح کنید و یا لغو کنید.
 
محمدجواد ظریف وزیر خارجه‌ی کشورمان نیز در واکنش به این ادعاهای بی‌اساس تاکید کرد که برجام قابل مذاکره دوباره نیست و توافق "بهتر" خیال خام است. آمریکا به‌جای آسمان ریسمان بافتن، مثل ایران به برجام پایبند باشد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار