بازدید 5216
۲

آمریکا تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید کرد

کد خبر: ۷۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 15 September 2017
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور روز پنجشنبه تعلیق تحریم‌ها علیه ایران را در چارچوب موافقتنامه هسته‌ای سال 2015 با این کشور تمدید کرد.

 به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور روز پنجشنبه تعلیق تحریم‌ها علیه ایران را در چارچوب موافقتنامه هسته‌ای سال 2015 با این کشور تمدید کرد اما درمورد اینکه این موافقتنامه باید حفظ شود یا خیر هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
 
هدر نائورت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت:‌ دولت تعلیق تحریم‌های ایران را به منظور حفظ کمی انعطاف پذیری تصویب کرد زیرا درحال آماده سازی سیاستی با هدف پرداختن به طیفی از رفتارهای ایران است.
 
وی افزود: معافیت برخی از این تحریم‌ها (علیه ایران) نباید به عنوان نشانه‌ای از موضع رئیس جمهور دونالد ترامپ یا دولت وی درمورد موافقتنامه هسته‌ای ایران تلقی شود. این معافیت تحریم‌ها همچنین نباید به عنوان مجوزی برای رفتار بدخواهانه رژیم ایران تلقی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
امروز باید دست ظریف و تیمش را بوسید ... که یک احمق کله خراب مثل ترامپ را با این توافق اینقدر تحقیر کرده اند
کجا هستند کسانی که کفن پوشیده بودند و بلندگوها را به دست گرفته بودند و صداشون گوش ها را کر کرده بود
وضعیت حقوق بشر را در کشور های آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه را به طور کارشناسی و علمی در چند دانشگاه های خودمان در ایران فقط بررسی کنید!!! و گزارش ها و مقالات آن را در ژورنال های خودشان چاپ کنید!!! بسیار مضحک و خنده دار خواهد بود!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل