بازدید 9067

امدادرسانی در ۴ استان متاثر از سیل ادامه دارد

کد خبر: ۷۲۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 09 September 2017
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه امدادرسانی در چهار استان متاثر از سیل کشور ادامه دارد از امدادرسانی به ۱۸۵۷ نفر تا کنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی سلیمی در مورد امدادرسانی به استان‌های متاثر از سیل کشور اظهار کرد: از تاریخ ۱۶ شهریور تا ساعت ۸:۳۰ امروز (شنبه) به ۱۵ شهر و روستا در استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، مازندران و گیلان امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی همچنان ادامه دارد عنوان کرد: ۱۹ تیم عملیاتی، متشکل از ۹۴ نفر کار امدادرسانی را انجام دادند و تا کنون نیز به ۱۸۵۷ نفر امدادرسانی کرده‌اند.

وی در مورد جزئیات امدادرسانی گفت: تا کنون ۵۴۹ نفر در مساجد، ورزشگاه‌ها و... اسکان اضطراری داده شده‌اند. همچنین تعداد ۵۹ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

توزیع اقلامی همچون پتو، نان، کنسروجات، حبوبات، برنج و روغن میان افراد متاثر از سیل از دیگر اقداماتی بوده که در طول این مدت توسط امدادگران هلال احمر در مناطق سیل زده صورت گرفته است.

همچنین با بروز سیلاب در استان گیلان ۵۱۰ نفر از مردم این استان توسط ۱۵ تیم اعزامی از امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با تاکید بر امدادرسانی به بیش از ۵۱۰ نفر در راه مانده و آسیب دیده در شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان، رودسر، آستانه اشرفیه افزود: اسکان اضطراری حدود ۲۰۰ نفر در لاهیجان، رودسر، لنگرود توسط نیروهای جمعیت انجام شده است.

بنابر این گزارش ۱۵ تیم شامل بیش از ۱۰۰ نفر نیروی امدادی، ۲۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ دستگاه موتور پمپ آب در این عملیات‌ها بکار گرفته شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل