بازدید 4668
۳

احتمال ممنوعیت حرکت اتوبوس بین‌شهری در شب

معاون وزیر راه گفت: وزیر راه دستور داده تا صدور دستورالعمل ممنوعیت رانندگی رانندگان اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی بین جاده ای در شب، مورد بررسی قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۲۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 02 September 2017
معاون وزیر راه گفت: وزیر راه دستور داده تا صدور دستورالعمل ممنوعیت رانندگی رانندگان اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی بین جاده ای در شب، مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش مهر، بامداد پنج شنبه هفته گذشته، یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان شهرستان های میناب و رودان استان هرمزگان که برای شرکت در اردوی ملی فرزانگان عازم شیراز بود، دچار حادثه شد که در اثر آن، ۱۱ دانش آموز کشته، دو نفر قطع عضو و یک نفر نیز قطع نخاع شدند. در اثر این حادثه دردناک، یک هفته در استان هرمزگان عزای عمومی اعلام شده است. پلیس راهور ناجا علت این حادثه را خواب آلودگی راننده و انحراف اتوبوس از مسیر اعلام کرد.

احتمال ممنوعیت حرکت اتوبوس بین‌شهری در شب

داوود کشاورزیان، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج بررسی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان نخبه گفت : آنچه به من اعلام شده، گزارش های غیررسمی است و نمی توانم به آنها اعتماد کنم. قرار است به زودی گزارش نهایی علت این حادثه ارسال شود و پس از آن، می توان درباره این حادثه اظهار نظر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره صدور مجوز رانندگی در شب به راننده این اتوبوس گفت: اصل رانندگی در شب ممنوع نیست؛ اما به دستور وزیر راه و شهرسازی قرار است صدور ابلاغیه ممنوعیت رانندگی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی بین جاده ای سبک و سنگین (اتوبوس و مینی بوس) بررسی شود تا در صورت قابل اجرا بودن آن، به رانندگان ابلاغ شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، باید برای اجرای این موضوع، علاوه بر بررسی امکان اجرا شدن آن بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، با پلیس راهور ناجا نیز هماهنگی هایی صورت گیرد.

گفتنی است بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، ۴۲ درصد تصادفات جاده ای در اثر خواب آلودگی و عدم توجه به جلوی راننده بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
براتون متاسفم
وقتی میتونستن کلی قطار بین شهری بذارن که با برق کار میکنن
در صورتیکه میتونستن باهاش به ایمن سازی درست و حقیقی جاده بپردازن و اینکه اسما نباشه نه سمل کاری
تمام این پولهای که واقعا باید برای ابادانی درست و غیر سمبل کاری صرف هزینه های نجومی حقوق نجومی این مسئولین شده
کلیه ملت ایران دارن با فقر دسته پنجه نرم کنن چون توسط مسئولین به ملت تحمیل شده
نمونه بارز این همین قانون احمقانه که دارن بررسی میکنن
یعنی تو روز از این اتفاقها نمی افتد خدایا ما با کیا شدیم 70 میلیون
وزیر راه ما رو باش


یعنی برای مسیرهای طولانی مسافرها تو اتوبوس بخوابند فرداد صبح راه بیفتان بررسی نداره برادر من
مگه اینکه بخوایین همایش بذارین و جلسه بیت المال رو هدر بدین
آقای معاون وزیر خودش دلش هر موقع خواست بدون مرخصی و با ماشنهای آنچنانی کولردار هرجا بخواد میره هیچ فکر کرده که مردم برای یک رفت وآمد بین استانی آون موقع حداقل دور روز ا از مرخصی شاان را باید در اتوبوس و جاده بگذرونند.!!!!؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی