بازدید 13462
۴

قتل هولناک احمدرضا توسط پدر و مادرش

کد خبر: ۷۲۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 26 August 2017
گزارش پیدا شدن جسد یک کودک در یکی از پارک‌های بخش کورنیش نیل توسط اهالی در اختیار پلیس قرار گرفت.
 
به گزارش آرمان، پس از انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی مشخص شد این کودک ناشناس حدودا پنج سال دارد.
 
جسد این کودک در حالی پیدا شد که یک تی‌شرت و شورت به تن داشت و جای یک زخم بزرگ نیز روی سر او بود، همچنین آثار ضرب و شتم روی قفسه سینه و دست‌های این کودک مشهود بود.
 
از آن جایی که تحقیقات نشان از قتل این کودک داشت تیمی از ماموران به دستور سرلشکر محمد منصور، رئیس بخش تحقیقات جنایی پلیس قاهره وارد عمل شدند.
 
تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت این پسربچه مشخص شد، نام او احمدرضا و ساکن دارالسلام بود. بلافاصله پدر و مادر این کودک برای پی‌بردن به راز مرگ او مورد بازجویی قرار گرفتند. در بازجویی‌ها مشخص شد که مصطفی، پدر این کودک سابقه سرقت دارد و همراه همسرش، اشرف بارها و بارها احمدرضا را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. در ادامه بازجویی‌ها این پدر و مادر جنایتکار پرده از راز کثیفی برداشتند.
 
مصطفی در اظهارات خود گفت: یک روز همراه اشرف در حال تنبیه احمدرضا بودیم که ناگهان او را هول دادم و سرش به جسم آهنینی برخورد کرد، زمانی که او را صدا زدم دیگر تکان نمی‌خورد آنجا بود که فهمیدم او مرده است.
 
اشرف نیز در اظهارات خود مدعی شد: پس از قتل کودک یک تاکسی گرفتیم و او را به صورت مخفیانه با تاکسی در جایی دورافتاده رها کردیم. با اعتراف پدر و مادر جنایتکار پرونده این قتل هولناک در اختیار دادستان قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بیچاره احمدرضا
بیچاره احمدرضا که ژن خوبی نداشت و توسط مصطفی و اشرف پرپر شد که البته اگر پرپر هم نمیشد با وجود داشتن چنین پدرومادری در این کشور به جایی نمی رسید و خوش بحالش که رفت بهشت
علت درج اينگونه اخبار چيست
لعنت بر حماقت ، شقاوت و سنگ دلی انسان که از حیوان پست تر میشه و بچه خودشو میکشه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم