بازدید 4346
۱

حمایت یک دشمن از علیرضا منصوریان!

کد خبر: ۷۲۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 21 August 2017
عضو هیات مدیره استقلال که سال گذشته خواستار برکناری منصوریان بود، روز گذشته از وی حمایت کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، عصر روز گذشته جلسه هیات مدیره درخصوص نتایج ضعیف علیرضا منصوریان با حضور تمامی اعضا به جز رئیس هیات مدیره برگزار شد. در این جلسه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به حمایت از سرمربی تاکید داشتند و متفق القول اعلام کردند که از منصوریان حمایت خواهند کرد تا او بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد و در دیدار های آتی موفق باشد.

اعضای هیات مدیره قول هر نوع همکاری را به منصوریان دادند تا او بتواند بدون دغدغه برکناری برنامه هایش را برای موفقیت استقلال ادامه دهد.

تنها نکته جالب توجه این جلسه حمایت شدید زمانی از منصوریان بود که سال گذشته از ابتدای فصل این عضو هیات مدیره مخالف صددرصد آبی پوشان بود و در طول نیم فصل اول بارها علیه سرمربی استقلال مصاحبه های تندی انجام داده بود و خواستار برکناری منصوریان بود به یکباره در فصل جدید تغییر موضع داده و به حمایت منصوریان پرداخت.

زمانی روز گذشته در جلسه تاکید داشت که منصوریان باید بماند و بدون استرس به کارش ادامه دهد، چون سال گذشته هم نشان داد که می تواند استقلال را به موفقیت برساند. شاید این موضوع برای منصوریان هم قابل قبول نبود چون تا به حال چنین حمایتی از زمانی به خود ندیده بود.

به هر حال این موضوع را باید به فال نیک گرفت زیرا نشان می دهد اعضای هیات مدیره برای موفقیت سرمربی متفق القول هستند و هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای زمانی دیگه دیر شده منصوریان استقلال را به مرزنابودی رسانده. باید بره ویک مربی بادانش وکلاس بالا اروپایی جانشین او شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار