بازدید 54032
۲

رضایت فراتر از حد انتظار مشتریان از محصولات 5040

کد خبر: ۷۲۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 19 August 2017
طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط مدیر فروش و بازاریابی شرکت 5040 ، میزان رضایتمندی مشتریان شرکت از محصولات خریداری شده به حدی است که روز به روز بر تعداد مشتریان شرکت افزوده می شود.
 
به گزارش تابناک، «محمد بختیاری» مدیر فروش و بازاریابی شرکت تدبیر ایده پردازان 5040، استاندارد بودن، کیفیت بالا و آگاهی کامل مشتریان از محصولات و نحوه استفاده از آنها را سه فاکتور اصلی رضایت مشتریان این محصولات برشمرد.
 
 
 
وی گفت: از آنجا که محصولات شرکت 5040 مجوزهای قانونی سازمان های مربوطه دارد و همچنین  این شرکت در ارائه محصولات به مشتریان خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد، رضایت مشتریان به حدی است که روز به روز بر آمار خریداران افزوده می شود.
 
مدیر فروش و بازاریابی شرکت 5040 در ادامه گزارش خود تأکید کرد: عمده محصولاتی که توسط 5040 به فروش می رسد، رضایت بیش از 90 درصد درصد خریداران را کسب کرده و درصد مرجوعی کالاها بسیار پایین است.
 
فروشگاه بزرگ تلفنی و اینترنتی 5040 از آغاز فعالیت خود در سال 1379  همواره سعی در ایجاد فرهنگ خرید از راه دور در سراسر ایران داشته و با بهره گیری از مزیت های این شیوه، امیدوار است تا گامی در جهت ارائه خدماتی بهتر و شایسته به ایرانیان عزیز داشته باشد.
ارسال رایگان و ایجاد گارانتی مرجوعی برای اولین بار در ایران (عودت محصول خریداری شده و بازپس دهی مبلغ مشتری) ، مشاوره رایگان تلفنی 16 ساعته و پایگاه اطلاع رسانی ویکی 5040 از جمله خدمات نوینی است که فروشگاه بزرگ 5040 به منظور جلب هرچه بیشتر مشتریان گرامی ارائه می کند تا شایسته انتخاب ایرانیان باشد بر همین اساس رضایت مشتریان فراتر از حد انتظار است.
 
 
 
بختیاری در ادامه یادآور شد: از دیگر فاکتورهایی که منجر به رضایت بالای خریداران محصولات 5040 شده، گارانتی مادام العمر و بدون قید و شرط 5040 است که خود نشان دهنده اعتماد شرکت به محصول است.
 
وی گفت: در واقع این میزان بالای رضایتمندی، منجر به فروش بیشتر محصولات تولید داخل شده که افزایش بالای تولید و در نهایت اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم که یکی از اوامر مقام معظم رهبری به مدیران بخش خصوصی و دولتی کشور است، را دنبال داشته است.
مدیر فروش و بازاریابی 5040 همچنین یادآور شد: شرکت 5040 در18 اسفند 92  به عنوان کار آفرین برتر، در 27 شهریور 1393 به عنوان یکصد برند برتر ایران، 17 خرداد 1393 به عنوان حماسه ساز اقتصادی رتبه برتر شده است.
 
وی تأکید کرد: دریافت تندیس مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان در پاییز 93 ، دریافت لوح تقدیر سمینار مبانی مشتری مداری و حقوق مصرف کننده ، دریافت تقدیرنامه مدیر دفتر پژوهش ها و نوآوری های تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک در مهرماه 93، دریافت گواهینامه سمینار علمی حمایت از حقوق مصرف کننده در سال 93، دریافت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان TUB ، از جمله افتخارات و بخشی از کارنامه درخشان شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 در بحث مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان است.
 
به گفته بختیاری، در این زمانه سرنوشت ساز که همت ورزیدن برای ترویج فرهنگ کارآفرینی و تشویق همگان به مصرف محصولات داخلی عزمی پولادین می طلبد، شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 جلوه ای از انسانی ترین شیوه حضور در سنگر اقتصادی را به نمایش گذاشته و با استخدام نزدیک به 5000 هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم، گامی بزرگ در راستای عمل به نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی و با هدف عبور کشور از گردنه های سخت و دشوار پیش رو برداشته است.
 
وی گفت: رضایت مردم مهمترین عامل پیشرفت فروشگاه بزرگ اینترنتی 5040 بوده و مادامی که این رضایت با فروش کالاهای قیمت مناسب و با کیفیت حفظ شود، مشتریان به سراغ هیچ فروشگاه دیگری نخواهند رفت، بنابراین مجموعه 5040 سعی کرده هم در حوزه کارآفرینی و هم در حوزه تکریم مشتری وظایف قانونی و اخلاقی خود را به نحو احسن انجام دهد تا مشتری از خرید اینترنتی خود رضایت کامل داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
نظریات مشتریان که منفی بود یک جا
با سلام .بنده اصلا از پشتیبانی رضایت ندارم .چون محصول ضد لکی که برام ارسال شد قرار بود اشانتیون کرم دور چشم باشه که اشتباهی ضد افتابی که به درد نمی خوره گذاشتند .وهر چی هم رنگ میزنم وپیگیری میکنم جوابگو نیستن .خلاصه عی به هم پاس میدن .منم اصلا کوتاه نمیام چون هزینه پک اصلا به قیمت 1288000تومان نمی ارزه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی