بازدید 21107

توضیحات نماینده خرمشهر درباره ناسزا به ظریف

او در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشي نکردم!
کد خبر: ۷۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 16 August 2017
در بین صحبت های ظریف، ناگهان عبدالله سامري نماینده مردم خرمشهر شروع به فریاد زدن کرد و ظریف را «دروغ گو» خطاب کرد. او چند بار این لفظ را تکرار کرد و ناسزاهايي را هم اضافه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در جریان بررسی صلاحيت و برنامه‎هاي کابینه پيشنهادي دوازدهم در صحن علني مجلس، نوبت به وزیر پیشنهادی امور خارجه رسید. پس از نطق نمايندگان موافق و مخالف، محمدجواد ظریف پشت تریبون قرار گرفت تا از برنامه‌هایش در آینده بگوید و از عملکردش در گذشته دفاع کند.

در بین صحبت های ظریف، ناگهان عبدالله سامري نماینده مردم خرمشهر شروع به فریاد زدن کرد و ظریف را «دروغ گو» خطاب کرد. او چند بار این لفظ را تکرار کرد و ناسزاهايي را هم اضافه کرد. {خبرآنلاين از انتشار اين الفاظ که از جايگاه خبرنگاران به وضوح شنيده شده است، معذور است}
تعدادی از نمایندگان از جمله جهانبخش محبی نیا خود را به صندلی او رساندند و تلاش کردند با بیرون بردن او، این نماینده مجلس را آرام کنند. عبدالله سامری هنگام خروج بار دیگر به ظریف توهين کرد و با همان الفاظ او را مخاطب قرار داد و گفت تو اقتصاد کشور را برهم زدی!

 ناسزاگويي وي آنچنان ادامه يافت که محمدکاظم دلخوش نماينده صومعه سرا دستش را مقابل دهان او گرفت. 

عبدالله سامری دقايقي بعد در گفت و گو با خبرآنلاين، گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزير داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.

او در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشي نکردم!
وی با اشاره به اينکه برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند، گفت: چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقي اتفاق افتاد و من سه بار به وزير مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزير خارجه در مجلس به نمايندگان ارائه مي دهد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان اين موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذيب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۱۶
ماشاالله سامري
این رفتارها برای افرادی که تغییرات حاصل از برجام را لمس کرده و دیده اند، موجب محبوبیت روز افزون وزیر خارجه دوست داشتنی و شجاع ما می شود. هر چند ایشان در داخل کشور مظلوم ترین بوده و واقعا لقب امیرکبیر زمان برازنده ایشان است.
من به عنوان یک خوزستانی واقعا متاسفم برای ایشان . نمیدونم وزیر خارجه چه ربطی به مسایل اقتصادی داره که باید فحش بخوره . وقتی شما حاضر نیستی مسوولیت حرفها و ناسزاگویی خودت رو به گردن بگیری و میگی حرف زشت نزدم . و بقیه دروغ میگن . نشون میده خودت ثبات نداری تو حرف و عمل
واقعا جای تاسف است که نمایندگان مردم فحاشی کنند,ادب مرد به ز دولت اوست
بعضی ها ژن خوب دارند ، بعضی ها ژن خوب ندارند !
رفتار این نماینده میتواند ملاک انتخابات مجلس بعدی بشود. البته اقدامات وزرای گذشته هم می تواند ملاک انتخاب یا عدم انتخاب انها در کابینه جدید شود.
اینکه وضعیت اقتصادی چه ربطی به سیاست خارجه داره را باید از این دولت سوال کرد که کشور را چهارسال واسه برجام معلق کرد و اب خوردن مردم را هم به برجام گره زد
به عنوان خوزستانی از ملت عزیز ایران عذر می حواهم
شخصیت خودش رو بروز داده .
از هومن خوزستاني تعجب ميكنم.يا اين شخص خوزستاني نيست و يا يك خوزستاني بي درد است. شما كافي است يك خبرنگار بيطرف به خرمشهر بفرستيد تا بفهميدحرفهاي نماينده درست است.
اینکه اقتصاد کشور به برجام مربوطه رو خود روحانی تاکید میکرد این اقا بد و بیراه نگفته اگه ارومتر نقد میکرد بهتر بود ولی
من هم خوزستانی ام اما درسته نماینده محترم روش درستی برای بیان خواسته اش انتخاب نکرده بود اما حق مردم مظلوم این شهر بیش از این به سالگرد آزاد سازی و چند فیلم و مصاحبه است
جاي بسي تاسفه وقتي نماينده مجلس تفاوت حوزه ديپلماسي با مشكلات مربوط به بروكراسي داخلي را تشخيص نمي دهد واحتمالا" در هنگام سخنراني وزير معرفي شده اقتصاد راجع به مشكلات حوزه فرهنگ اعتراض ميكنه چه قانوني شود قانوني كه اين گونه نماينده ها تصويب ميكندد خدايا خودت كمك كن
بایددتحت پیگرد قضایی قرار بگیرد که دیگر به خودش اجازه توهین به هیچکس را ندهد همینطور اعتبار نامه او هم باید مجددا رسیدگی و باطل شود
برای خودم متاسفم
از قیافه اش تو عکسها معلومه توهین میکنه !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار