بازدید 4288

زنگنه: هیچ وقت روحانی را تنها نمی‌گذارم

کد خبر: ۷۲۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 14 August 2017
من آقای روحانی را تحت هیچ شرایطی تنها نمی‌گذارم. همیشه در کنارش هستم. به خاطر سربلندی ایران، به خاطر جوانان ایران، به خاطر سربلندی جمهوری اسلامی، به خاطر آزادی، به خاطر حقوق اساسی مردم، همیشه کنار آقای روحانی می‌مانم و هر طور نیاز باشد به ایشان کمک می‌کنم.

خلاصه‌ای از گفت‌وگوی روزنامه اعتماد را در ادامه می‌خوانیم:

- من آقای روحانی را تحت هیچ شرایطی تنها نمی‌گذارم. همیشه در کنارش هستم. به خاطر سربلندی ایران، به خاطر جوانان ایران، به خاطر سربلندی جمهوری اسلامی، به خاطر آزادی، به خاطر حقوق اساسی مردم، همیشه کنار آقای روحانی می‌مانم و هر طور نیاز باشد به ایشان کمک می‌کنم.

- فضای این چهار سال خیلی با قبل تفاوت داشت. قبلا بچه‌ها سرحال‌تر و سالم‌تر بودند. تلاش مافیا هم در نفت خوب است. یکی از کارهای اصلی ما در این مدت، مبارزه با مافیا (در نفت) بود. بابک زنجانی یک نمونه‌اش بود.

- می‌دانم که نگذاشتند کار کنیم. خیلی ما را اذیت کردند. هنوز هم (اذیت) می‌کنند. هدف‌شان هم این بود که در انتخابات بگویند شما کاری نکردید. اصلا تلاش‌شان این است که ما نتوانیم کار کنیم بعد بگویند دیدید کار نکردید! به زبان ساده می‌خواهند در کشور کار نشود تا بعدا بگویند اینها نتوانستند کار کنند.

- در حاشیه اجلاس اوپک صحبت کردیم. ایشان(وزیر نفت سعودی) پیروزی آقای روحانی در انتخابات را تبریک گفتند و برای ایران آرزوی توسعه و پیشرفت ایران را کردند.

- در شش ماه گذشته تنشی در رابطه نفتی‌مان با عربستان نداشته‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها