خوانده میشوید؛
نکات مثبت و منفی کارنامه دوازده ساله قالیباف در شهرداری تهران را بیان کنید
دوازده سال حضور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید و حالا او باید سکان هدایت مدیریت شهری را به دست چهرهای از جناح رقیبش واگذار کند. شما دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری را چگونه دیدید؟
دوازده سال حضور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید و حالا او باید سکان هدایت مدیریت شهری را به دست چهرهای از جناح رقیبش واگذار کند. شما دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری را چگونه دیدید؟
در سالهایی آغازین دهه هشتاد، عمر شهردار تهران کوتاه بود و بین چند نفر مختلف دست به دست شد تا بعد از رئیسجمهور شدن شهردار تهران در سال ۸۴ شورای شهر اصولگرای تهران، محمدباقر قالیباف را که تازه از مدیریت پلیس کشور آمده و در انتخابات ریاستجمهوری هم نتوانسته بود، موفق شود، به عنوان شهردار تهران انتخاب کند و این آغازی بود بر یکی از طولانی ترین مدیریتهای شهری در تهران.
اقبال اصولگرایان در انتخاباتهای بعدی شورای شهر، موجب شد تا قالیباف دو دوره دیگر هم شهرداریش تمدید شود تا اینکه سرانجام با شکست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر امسال، مدیریت دوازده ساله قالیباف بر شهر تهران هم به پایان خود نزدیک شده و این روزها، روزهای آخر حضور قالیباف در خیابان بهشت است.
اقبال اصولگرایان در انتخاباتهای بعدی شورای شهر، موجب شد تا قالیباف دو دوره دیگر هم شهرداریش تمدید شود تا اینکه سرانجام با شکست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر امسال، مدیریت دوازده ساله قالیباف بر شهر تهران هم به پایان خود نزدیک شده و این روزها، روزهای آخر حضور قالیباف در خیابان بهشت است.
اکنون میخواهیم نظر شما را درباره مدیریت دوازده ساله قالیباف بر شهر تهران بدانیم. شما مدیریت قالیباف در تهران را چگونه ارزیابی میکنید؟
* مدیریت شهری قالیباف چه نقاط تاریک و روشنی داشت؟
* اگر بخواهید یک نکته مثبت و یک نکته منفی از عملکرد قالیباف بیان کنید، به چه چیزهایی اشاره میکنید؟
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۲۸۲
با اومدن نجفی میفهمید کیو از دست دادید
تهران بی قالیباف به غهغرا میره
پاسخ ها
حمیدخان
| ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
محمد
| ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
حمیدخان
| ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
كردم از دبي قشنگتر باشه - خيابان ساختمان
پاسكو خيلي زشت مخروبه بود حيف اين همه پول مملكت كه تو تهران هزينه مي شه
جواد
| ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
نیست و وقتی که زمستان فرا میرسد همه میگن چرا هوای تهران آلوده است
a
| ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
که الان تهرانی می فهند گه گوهری بود
حمیدخان
| ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
خود شکن ، آئینه شکستن خطاست
ناشناس
| ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
خیلی کار کرد و واقعا دمش گرم
اقای نجفی مشکل قلبی داره و توی این 4 سال باید به فکر قلبش و .... باشه
ناشناس
| ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
پاسخ ها
نیما
| ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
تبدیل اتوبان به خیابان (چمران)
استفاده از اتوبول های فوق العاده کم مصرف در بی ار تی
بجای صرف هزینه ایجاد 2 خط کامل مترو بزرگرا صدر رو 2 طبقه کردن
سورپریز راه رفتن در پیاده رو که سنگ فرش باهات شوخی میکنه و یک دفعه خیست میکنه
واگزاری پروژه ها به افراد کار آمد و طی تشریفات قانونی
ایجاد مجتمع های تجاری فراوان که اصلا هیچ بار ترافیکی ایجاد نکرده اند و داخل آنها فقط جنس ایرانی فروخته میشود ( کوروش - پالادیوم - ارگ - -...)
بجای خط مترو به نمایشگاه بین المللی نمایشگاه شهر آفتاب رو ساختند
-ایجاد مدرن ترین سیستم ایمنی در مترو که 24 ساعته میتوانند استفاده کنند ( تونل توحید )
با فروختن طرح ترافیک مشکلات مردم را حل کردند و مشکل ترافیکی در طرح ترافیک اصلی اصلا نداریم
.
.
.
عملکرد منفی: هیچ چیزی پیدا نکردم
ناشناس
| ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
امیر
| ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
شهاب
| ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
ناشناس
| ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
فرستادن عابرین پیاده به زیر زمین بجای زدن زیرگذر برای ماشین ها و سخت شدن رفت و آمدهای ساده
شلوغ کردن شهر با طرح های نابجا و جابجایی راه ها و بستن خیابان ها و غیره
زدن ایستگاه های مترو و بی آر تی و غیره بدون کارشناسی
صرف هزینه ها بی دلیل برای کندن دائم سنگ فرش یا کاشی کاری کف پیاده رو ها که همشون الان نابود شدن
فقط هزینه کردن و بودجه دادن و یسریا از کنارش به نون و نواهای کلان رسیدن (خیلی سراغ دارم ازشون)
کلا تهران قبل از این موارد خیلی بهتر بود تا الان
پاسخ ها
حسین
| ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
بردار می دونی هروز تعداد ماشین زیاد میشه حساب کن از 12 سال پیش چقدر خودرو اضافه شده تونل پل این جور چیز ها دقیقا مثل ضد درد چون تا وقتی ماشین اضافه میشه پل این جور چیزها تاثیر موقت داره
ببخشید این جانمای مترو نمی دونم یعنی چی مثلا می خوادی نوک دماوند بسازه ؟ یا دور تا درو شهر؟
ناشناس
| ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ایستگاه مترو هارو بری دو کیلومتر زیر زمین باید پازل حل کنی تا برسی به یه سمت تازه اگر اشتباه نری
همون زیر گذر ولیعصر رو برو ببین که ملت برای یه رفتن اونر خیابون باید نقشه بگیرن دستشون با قطب نما ببینن از کدوم سمت در بیان
توی اینجا باید یا حرفه ای باشی یا اینکه سردرگم باشی
اصول شهرسازی (از همه نوع جای ایستگاه و زیر گذر و غیره) و تابلو زدن و هزار مورد دیگه هست که همه جای دنیا استاندارد داره ولی اینجا پول و بودجه اش رو میگیرن بجاش اصول بومی استفاده میکنن که هزینه نکنن و باقیشم میذارن جیبشون
محمدرضا
| ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
سعید
| ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
طرز اظهار نظر شما معلومه، اطلاعی در خصوص اصول معماری شهری و عمران ندارین.
طراحی خیلی از بخشهای مترو تهران مربوط به قبل از
انقلابه
منم شاید افکار سیاسی قالیبافو نپسندم، ولی همین تصمیم گیریا باعث شده وضعمون این باشه
شاید رئیس جمهور خوبی نبود، ولی برای کارهای اجرایی مثل شهرداری گزینه مناسبی بین رجال
موجود بود.
برعکس آقای نجفی که عمدتا سوابق غیر اجرایی دارن
اینم سوابق ایشون:
۳ معاونت آموزشی صدا و سیما
۴ وزارت فرهنگ و آموزش عالی
۵ وزارت آموزش و پرورش
۶ معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه
۷ عضویت در شورای شهر تهران
۸ حضور در دولت یازدهم
۸.۱ نامزدی وزارت آموزش و پرورش
۸.۲ معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
۸.۳ مشاور رئیس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی
۸.۴ سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
۸.۴.۱ اعلام نتیجه بررسی بورسیههای غیرقانونی
۸.۴.۲ تمدید سرپرستی با حکم حکومتی
۸.۵ عضویت در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری
۸.۶ عضویت در شورای سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
ناشناس
| ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
شما بهتره خوبی ها را به همراه بدی ها ببینی
بگی این کار ها رو کرد و این کار ها رو نکرد
حسین
| ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
رضا
| ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
رضا
| ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
ناشناس
| ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
ناشناس
| ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
خودت داری میگی ماشین های تک سرنشین، وقتی هیچ خطوط حمل و نقل شهری منظم و سالم و تمیز نیست باید چه کار کرد؟ اینو توضیح بدید آقای حسین
مینی بوس های دهه چهل و پنجاه هنوز دارن کار میکنن وقتی از کنارت رد میشن انگار کارگر معدن هستی-نمیشد به جای هزینه اتوبان صدر تمام مینی بوس های تهران به ون و با کرایه مناسب در خدمت مردم باشند؟ آیا با این کار آلودگی شهر کمتر نمیشد؟
آیا با این کار ترافیک کمتر نمیشد؟؟؟؟؟؟
اینو توضیح بدید
پاسخ ها
حسین
| ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
حمید
| ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
حامد
| ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
رضا
| ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
ناشناس
| ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
آفرین قالیباف!
اما واقعا تو کار ساخت و ساز خوب بوده.بعضی از پروژه ها واقعا پول مفت و دور ریز بوده مثل پل صدر
اما بعضی از چیزام خوب بوده.
در مجموع من از 20 بهش 12 میدم.
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
کدوم راه و ...مد نظر شماست دقیقا ، با رسم شکل توضیح دهید
شهاب
| ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
چندان خواهد رسید،..بخیل بلافاصله گفت:یک چشمم را کور نمایید!!!!!!!!!!!!!!حال این سیاهنمایی یکطرفه در مورد قالیباف شده عین این حکایت !!!به هر صورت دود این تعصب به چشم خود تهرانی ها خواهد رفت
منفی، قطع درختان ولیعصر، فروش شهر، تخریب باغات و ساختمان سازی، مداح پروری و . . . .
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس
| ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
همان بهترکه این آقای قالیباف رئیس جمهور نشد.
پاسخ ها
م آ مدرس دانشگاه
| ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟





