بازدید 11744
۳

خودسوزی مقابل شهرداری منطقه2 قم

کد خبر: ۷۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 13 August 2017
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:‌ خطر جانی برای فردی که در مقابل شهرداری منطقه دو اقدام به خودسوزی کرده بود برطرف شده است. 

به گزارش آرمان، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به حادثه خودسوزی فردی در مقابل شهرداری منطقه دو قم اظهار کرد: اکنون خطر جانی فرد برطرف شده و این شخص زیر نظر پزشکان است و نماینده شهرداری در آن بخش حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز اگر پزشکان تایید کنند فرد به تهران منتقل می‌شود زیرا بیمارستان تخصصی سوختگی در تهران است. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد:‌ سوختگی از یکی از دستانشان شروع شده است و‌درصد سوختگی زیاد حاد نیست و مساله خاصی برای وی به وجود نیامده است. 

وی با بیان اینکه اکنون امکان سوال از فرد در زمینه دلیل حادثه وجود ندارد گفت:‌ باید شرایط فرد به حد نرمال برسد تا حادثه علت‌یابی دقیق شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهردارقم باید پاسخگو باشد
با سلام
متاسفانه شهرداری قم جهت حل مشکلات افرادی که دارای
ارتباطاتی با پرسنل شهرداری می باشند مشکلات عدیده ای برای سایرشهروندان ایجاد میشود که این مشکلات باوجود سیستم معیوب و زمان بر رسیدگی به شکایات باعث میشود افرادی همانند این پیمانکار ویا بنده آستانه صبرمان سر آمده
و جان خود را قربانی کنیم احتمالا نفر بعدی بنده باشم که با گذشت شش ماه هنوز در شهرداری به خاطر مشکلی که خود شهرداری برایم ایجاد کرده و هزینه صدور پروانه تجدید بنا رابه حساب واریز کرده اما پروانه برایم صادر نشده است دست به خودکشی بزنم
متاسفم واقعا.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر