بازدید 6139
حاجی‌زاده:

دشمن دنبال نسخه لیبی برای ایران است

کد خبر: ۷۱۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 06 August 2017
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت که تلاشهای ایران در زمینه موشکی مضاعف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار امیر علی حاجی زاده یکشنه شب طی سخنانی در یادواره یازده شهید روستای کیاسر، از توابع بهشهر گفت:  امروز نظام سلطه برابر کشور ما صف‌آرایی کرده‌اند. آنها با جنگ، ناامنی، جنگ اقتصادی و فرهنگی دنبال این هستند که نظام ما را تضعیف و براندازی کنند. اقدام به تحریم و ناامنی و معضلات فرهنگی هرکدام یک پازلی است که قرار است نقشه دشمن را کامل کند.

وی با بیان اینکه سوالی که مطرح بود این بود که آیا نسل سوم انقلاب پای‌کار هستند؟ خاطرنشان کرد: دیدیم که با حضور در صفوف مدافعین حرم ، حتی از نسل اول انقلاب هم پای‌کارتر هستند و این نشانه مهمی بود.

حاجی زاده با این بیان که عملیات اصلی دشمن امروز در فضای مجازی است، گفت: دشمن امروز می‌تواند با استفاده از بستر سهل و راحت فضای مجازی به راحتی دروغ و خواسته خود را به مخاطب دیکته کند. امروز همانگونه که در مرزهای زمینی و هوایی حراست می‌کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای رسانه‌ای نیز باشیم و این با آگاه سازی امکان‌پذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: دشمن امروز در فکر این است که نسخه لیبی را برای کشور ما عملی کند. آنها اول لیبی را خلع سلاح کردند و بعد با یک حمله کشورشان را به این روز انداختند. اینکه سابقاً یکی از مسئولان گفته بود عصر موشک به پایان رسیده و دوران گفتگو و تعامل است در همین جهت و خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است.

حاجی زاده تاکید کرد: انشاءالله تمام حیله‌های دشمن کما فی السابق شکست می‌خورد و در آینده هم همینطور خواهد بود. امروز حمله دشمن به موشکی با تحریم و امثالهم، باعث شده تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شده است و یقینا خواب آشفته دشمن در این مورد تعبیر نخواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر