بازدید 2411

مازندران بارانی می‌شود

کد خبر: ۷۱۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 02 August 2017
سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: امروز و فردا رگبار باران و باد شدید را در استان های گلستان، شمال خراسان شمالی و دامنه ها و ارتفاعات مازندران و غرب این استان شاهد خواهیم بود.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جریانهای مرطوب شمالی  همراه با گذر موج تراز میانی جو طی دو روز آینده در نواحی مرکزی و شرقی سواحل دریای خزر در استان های گلستان و مازندران و همچنین خراسان شمالی است.

احد وظیفه توضیح داد: پیامد این موضوع رشد ابرهای جوششی و رگبارباران و رعد وبرق و وزش باد شدید محلی در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب است.

وی تاکید کرد: امروز چهارشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استان های گلستان، شمال خراسان شمالی و دامنه ها و ارتفاعات مازندران را شاهدیم و فردا پنجشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد درغرب استان مازندران رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه در بارشهای رگباری، احتمال وقوع سیلهای محلی موقت و ناگهانی بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه ای و دره های کوهستانی وجود دارد، بنابراین توصیه می شود که احتیاط و آمادگی لازم جهت واکنش مناسب و جلوگیری از خسارت  بویژه در غرب مازندران برای ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه به عمل آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل