بازدید 10968
۱

مرگ مشكوك مرد بازنشسته با شليك گلوله

کد خبر: ۷۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 30 July 2017
مردی بازنشسته با شليك گلوله به سرش به كام مرگ رفت.
 
به گزارش جوان، ساعت 23:51 شامگاه پنج‌شنبه پنجم‌مردادماه، زني وحشت زده با مأموران كلانتري 138 جنت‌آباد تماس گرفت و گفت شوهرش به طرز مرموزي در خانه‌شان كشته شده‌است.
 
مأموران پليس در محل حادثه كه طبقه چهارم آپارتمان مسكوني در حوالي جنت‌آباد‌شمالي بود، با جسد مرد 73 ساله‌اي به نام شاهين روبه‌رو شدند كه با شليك گلوله به سرش جان باخته بود.
 
همچنين مأموران در كنار جسد داخل پذيرايي اسلحه كلت دست‌سازي را كشف كردند كه حكايت از آن داشت مرد ميانسال با شليك گلوله از آن كشته شده است. لحظاتي بعد از اعلام اين خبر قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران در رأس اكيپي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت.
 
همسر مرد فوت شده گفت: همسرم مدتي قبل بازنشسته شد و پس از آن در شركت دارويي مشغول به كار شد. امروز من و پسرم به خانه يكي از بستگانم رفتيم. لحظاتي قبل وقتي به خانه برگشتيم با صحنه هولناكي روبه‌رو شديم. خانه پر از خون بود و شوهرم با شليك گلوله جان باخته بود.
 
پسر مرد فوت شده هم گفت: من ساعت 14 براي كاري به خانه‌مان آمدم و كسي در خانه نبود، اما وقتي بعد از مهماني همراه مادرم وارد خانه‌مان شديم با اين صحنه روبه‌رو شديم. 
 
مأموران در بررسي‌هاي ميداني دريافتند، شاهين تا ساعت 17 عصر روز حادثه در محل كارش بوده و پس از آن به خانه‌اش آمده است. همچنين پزشكي قانوني در نخستين معاينات اعلام كرد از مرگ مرد ميانسال 6 تا 12 ساعت گذشته است.
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد به دستور قاضي مدير روستا براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن دگر‌كشي يا خودكشي به پزشكي قانوني فرستاده شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته 73ساله تا 5عصرباید سرکار باشه !!!! اگه این خودکشی نکنه پس کی باید خودکشی بکنه؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر