بازدید 3084

درگیری‌های شدید در مسجدالاقصی

کد خبر: ۷۱۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 27 July 2017
لحظاتی بعد از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی درگیری‌های شدیدی بین نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی به وقوع پیوست.

به گزارش تسنیم به نقل از الجزیره، در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی، تاکنون 56 تن از آن‌ها زخمی شدند.

این در حالی است که خبرنگاران گزارش می‌دهند که نظامیان صهیونیست مانع از امدادرسانی به مجروحان فلسطینی می‌شوند.

شهروندان فلسطینی لحظاتی قبل بعد از دو هفته موفق شدند محاصره مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونیستی را شکسته و برای ادای نماز وارد مسجدالاقصی شوند.

 هزاران شهروند فلسطینی لحظاتی پیش برای اولین بار از دو هفته قبل تاکنون موفق شدند وارد مسجدالاقصی شوند.

با وجود تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی، آن‌ها وارد صحن‌های این مسجد مقدس شده و نماز عصر را به جا آوردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه پل ها و موانع آهنی در مقابل باب الاسباط در اطراف مسجد الاقصی را برداشتند و به دنبال آن علما و روحانیون قدس اشغالی از مردم خواستند که برای ادای نماز وارد مسجدالاقصی شوند.

از زمان انجام عملیات استشهادی اخیر در مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرد و با نصب گیت‌های الکترونیکی مانع از ورود شهروندان فلسطینی شد.

در پی این اقدام، علما و روحانیون قدس اشغالی از مردم خواستند که تا زمانی که رژیم صهیونیستی این موانع را برندارد، از ورود به مسجدالاقصی خود داری کنند.روز گذشته مناطق مختلف قدس اشغالی صحنه جشن و سرور فلسطینی‌ها در پی برچیده شدن موانع آهنی و دوربین ها، بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار