بازدید 8100

ترامپ: پشتم را خالی نکنید!

کد خبر: ۷۱۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 24 July 2017
رئیس جمهوری آمریکا از تعلل جمهوریخواهان مجلس سنا برای اجماع نظر درباره طرح بیمه درمانی که جایگزین «اوباماکر» شود، گلایه کرد.

به گزارش مهر، در حالی که جمهوریخواهان مردد سنا خود را برای فردا سه شنبه آماده می کنند تا نخستین جلسه رای گیری پیرامون لایحه بیمه درمانی به عنوان جایگزینی برای «اوباماکر» را انجام دهند؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ۲ پیام توئیتری نارضایتی خود را از تعلل آنها در تصمیم گیری نشان داد.

 ترامپ در اولین پیام توئیتری خود نوشت: غم انگیز است که جمهوریخواهان حتی برخی از آنهایی که پشت من (حامی) بودند، تلاش ناچیزی برای حمایت از رئیس جمهورشان به خرج می دهند.

وی در پیام دیگری نوشت: اگر جمهوریخواهان اوباماکر را لغو و به جای آن طرح دیگری را جایگزین نکنند، تبعات اهمال آنها به مراتب بیشتر از آنچه که در تصورشان بگنجد، خواهد بود.

گفتنی است مجلس نمایندگان آمریکا که عمده اعضای آن را جمهوریخواهان تشکیل می دهند، در ماه میلادی می نسخه مورد نظر خود از طرح بیمه درمانی را تصویب کرد.

این در حالی است که جمهوریخواهانی که کنترل مجلس سنا را به دست دارند، تا کنون دو پیشنویس ارائه داده اند اما از حصول اجماع نظر عاجزند چراکه از قرار در بهترین حالت، طبق طرح پیشنهادی آنها، شمار آنهایی که بیمه نمی شوند در مقایسه با طرح های پیشنهادی دیگر ۲۲ میلیون نفر کمتر خواهد بود.

در حال حاضر هم معلوم نیست سنا کدام یک از ۲ نسخه مورد نظر خود را به رای خواهد گذاشت. اما نخستین مرحله از رای گیری آنها به منزله گشودن دری به روی این مبحث جدال برانگیز است و فرصتی خواهد بود تا نمایندگان هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، متمم ها و اصلاحیه های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان