بازدید 8109
۱

یک کشته و ۲ مصدوم در تعقیب‌وگریز پلیس در اسفراین

کد خبر: ۷۰۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 07 July 2017
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی از کشته شدن یک عابر پیاده و مصدوم شدن دو نفر بر اثر تعقیب و گریز پلیس در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار بابیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۵۹ دقیقه شامگاه پنج‌شنبه در خیابان شاهد اسفراین رخ داده است، اظهار کرد: خودرو پلیس به هنگام مأموریت و تعقیب خودرو ۴۰۵ به علت سرعت‌بالا، وارد پیاده‌رو شده و با سه نوجوان برخورد و درنهایت منجر به کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر می‌شود.
 
 

سرهنگ اسپیدکار افزود: دو مصدوم به علت جراحت به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین درباره علت این حادثه گفت: شامگاه گذشته در پی درگیری بین چند نفر، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند، اما افراد با دیدن پلیس با خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به فرار و با موتورسیکلت برخورد می‌کنند.

سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: پس از فرار ضاربان به‌وسیله خودرو ۴۰۵، مأموران انتظامی اقدام به تعقیب و گریز می‌کنند که به علت سرعت‌بالا کنترل خود را ازدست‌داده و با سه نوجوان برخورد و درنهایت منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها می‌شود.

وی بابیان اینکه به علت این تصادف ضاربان فرار کرده‌اند، افزود: مأموران انتظامی با به‌کارگیری تمام توان خود به‌زودی این ضاربان را دستگیر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱
فقط ضاربان مهم هستند....؟؟؟

پس جوانی که کشته شده چی؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار