بازدید 4599
۵

مرگ عجیب ۲جوان در یک دعوای ساده

کد خبر: ۷۰۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 05 July 2017
مشاجره و بگومگوی سرنشینان ۲خودرو در شهرستان سیرجان ماجرایی را رقم زد که به مرگ عجیب ۲ نفر از آنها منجر شد.

به گزارش همشهری، اين اتفاق هفته گذشته و در خيابان آيت‌الله سعيدي اين شهر رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه آن روز 2جوان كه سوار بر يك خودروي پرايد بودند هنگام عبور از خيابان با 3جوان ديگر كه سوار يك پژو بودند بر سر مسئله‌اي پيش پا افتاده و جزئي درگير شدند. درگيري آنها بالا گرفت و به فحاشي تبديل شد اما در‌نهايت با وساطت رهگذران خاتمه يافت و خودروي پرايد به راه خود ادامه داد و از محل دور شد.

دقايقي بعد درحالي‌كه سرنشينان خودروي پژو از ماشين پياده شدند و كنار خيابان ايستاده بودند، خودروي پرايد اين بار در جهت خلاف وارد خيابان شده و با سرعت زيادي به سمت 3جواني كه ايستاده بودند حركت كرد. اين در حالي بود كه سرنشين پرايد نيمي از بدنش را از شيشه ماشين بيرون آورده و با در دست داشتن كمربند قصد داشت با آن به 3پسر جوان ضربه بزند و همراه همدستش فرار كند. ماشين چند متري با پسران جوان فاصله داشت كه آنها متوجه ماجرا شدند.

2نفر از پسران با ديدن اين صحنه خودشان را به داخل جوي آب پرت كردند تا كمربند به آنها نخورد. اما نفر سوم ديرتر از بقيه متوجه ماجرا شد و پيش از اينكه كنار برود، خودروي پرايد با او برخورد كرد و به گوشه‌اي پرتاب شد. اين اما پايان ماجرا نبود چرا كه پرايد بعد از برخورد با پسر جوان منحرف شد و به سمت تابلوهاي كنار خيابان رفت. جواني كه از شيشه پرايد بيرون آمده و كمربند در دست داشت پيش از اينكه موفق به نجات خود شود گرفتار حادثه‌اي هولناك شد و ابتدا دستش با يكي از تابلوها برخورد كرد و قطع شد و سپس صورتش به تابلوي ديگري اصابت كرد و در دم جانش را از دست داد.

به‌دنبال اين حادثه، ماجرا به پليس و اورژانس گزارش شد و با حضور مأموران و امدادگران، جواني كه بر اثر برخورد با پرايد به گوشه‌اي پرتاب شده و به كما رفته بود، به بيمارستان منتقل شد. مأموران در ادامه راننده پرايد و 2جوان ديگر را كه در اين درگيري نقش داشتند دستگير كردند و درحالي‌كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، جوان مجروح در بيمارستان جانش را از دست داد تا قربانيان اين دعواي ساده و پيش‌پا افتاده به 2نفر برسد.
 
به گفته دادستان سيرجان، هم‌اكنون تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد و مشخص نيست راننده پرايد عمدا دست به چنين كاري زده يااينكه به‌دليل از دست دادن كنترل ماشين چنين اتفاقي رخ داده است و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دیوانه ها
عاقبت عجله داشتن عزرائیل همینه!
جالبه
پراید با دو سرنشین خلاف جهت با سرعت حرکت می کنه سرنشین دیگه از پنجره بیرون آمده و کمریند می خواهد ضربه بزنه
بعد یکی رو زیر می گیرن و سرنشین هم به درک واصل میشه
بعد دادستان می گوید؛ مشخص نيست راننده پرايد عمدا دست به چنين كاري زده يااينكه به‌دليل از دست دادن كنترل ماشين چنين اتفاقي رخ داده است و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.؛
شر لوک هلمزه توی قبر شش تا سکته کامل زد
بنازم به این همه دقت و ضریب هوش
پاسخ ها
ایمان
| Kenya |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
نه دیگه یارو میخواسته فقط با کمربند بزنه بهشون نه اینکه با ماشین بره تو شکمش
الان اینکه با پراید زده به پسره سومی معلوم نیست عمدی بوده یا نه
عاقبت فرهنگ پایین و بی سوادی همینه خدا نیامرزد آن سرنشین پراید را که جان یک جوان دیگر را هم گرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل