بازدید 3140

تبریک وزارت خارجه برای شکست داعش در موصل

کد خبر: ۷۰۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰ 01 July 2017
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تبریک شکست سنگین داعش در موصل خواستار تداوم مبارزه جمعی برای خشکاندن ریشه های فکری و تامین مالی تروریسم شد.

به گزارش ایرنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شکست سنگین داعش در پایتخت خودخوانده خود در موصل که با مقاومت دولت و ملت عراق و رشادت های ارتش و نیروهای مردمی بدست آمد را به دولت و ملت، مرجعیت شیعه و علمای همه مذاهب و ادیان، اقوام، نیروهای مسلح عراق و نیروهای رزمنده داوطلب مردمی تبریک گفت.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با آرزوی تحکیم ثبات، امنیت، آرامش و رفاه هر چه بیشتر برای مردم در چارچوب عراق یکپارچه، دموکراتیک و منسجم، بر ضرورت تداوم مبارزه دسته جمعی منطقه ای برای خشکاندن ریشه های فکری و قطع منابع تامین مالی تروریسم در عراق و منطقه تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای کمک به ملت ها و دولت های منطقه تا نابودی کامل بقایای تروریست ها اعلام کرد.
 
پس از 12 روز نبردهای سنگین و خانه به خانه در منطقه موصل قدیم میان نیروهای عراقی با گروه تروریستی داعش، عراقی ها سرانجام بامداد پنجشنبه به مسجد النوری ، محلی که ابوبکر البغدادی در ژوئن 2014 در همین مسجد اعلام خلافت کرده بود و نیز مناره تاریخی الحدباء رسیدند؛ دو بنایی که هفته گذشته توسط گروه تروریستی داعش بطور کامل منهدم شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل