بازدید 11917
۲
نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال پیروز شد، سپاهان صدرنشین ماند

علی کریمی که به قضاوت مسعود مرادی اعتراض داشت در دقيقه 90+5 دیدار با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. کریمی پس از دور شدن از صحنه درگیری پیراهن استیل آذین را از تن بیرون کرد که زیر آن پیراهن شماره 8 پرسپولیس قرار داشت. هواداران پرسپولیس با دیدن این صحنه به تشویق علی کریمی پرداختند و وی نیز در حالی که به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ می داد راهی رختکن شد.
کد خبر: ۷۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۵ 31 October 2009
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی با برتری استیل‏آذین برابر پرسپولیس همراه شد که در سویی دیگر سپاهان برابر تیم قعرنشین ابومسلم به برتری دست یافت و بدین شکل ضمن صدرنشینی امیدوار به ناکامی استقلال و دیگر مدعیان در روز دوم باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک، بالاخره ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل آذين در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در حضور بيش از 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد و در نهایت دیداری که بیش از حد حساس شده بود با نتيجه 2 بر يك به سود استيل آذين به پايان رسيد.

در این دیدار که با حضور نزدیک به 25 هزار تماشاگر برگزار شد، پرسپولیس عليرضا حقيقي، تياگو،‌ سپهر حيدري، جلال اكبري، شيث رضايي، هوار ملا محمد، حسين بادامكي ( 66- عادل كلاه كج)، هادي نوروزي (68 - وسلي برزيليا)، كريم باقري (80 - مهدي شيري)، مجتبي زارع و حميدرضا علي عسگر را به میدان فرستاد و در مقابل برای استیل‏‏آذین حميد نشاط جو، لك چيرا، محمدرضا مهدوي (75 - افشين چاووشي)، علي عشوري‌زاد، حسين كعبي، علي كريمي، حامد كاويانپور، محمد غلامي (77 - رضا نوروزي)، امير شاپورزاده ( 63- علي آذري)، ميثم خسروي و مهدي محمدي به میدان رفتند.

ابتداً این حوار ملا محمد بود که در دقیقه 12 و روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه شاگردان حمید استیلی را باز کرد. در ادامه استیل آذین در دقیقه 30 توسط محمد غلامی و روی پاس زیبای علی کریمی به گل تساوی دست یافت.

در نیمه دوم و در شرایطی که پرسپولیس تلاش زیادی برای رسیدن به پیروزی انجام داد، این استیل آذین بود که در دقیقه 90 بازهم روی پاس علی کریمی و ضربه سر افشین چاووشی به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

علی کریمی که به قضاوت مسعود مرادی اعتراض داشت در دقيقه 90+5 دیدار با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. کریمی پس از دور شدن از صحنه درگیری پیراهن استیل آذین را از تن بیرون کرد که زیر آن پیراهن شماره 8 پرسپولیس قرار داشت. هواداران پرسپولیس با دیدن این صحنه به تشویق علی کریمی پرداختند و وی نیز در حالی که به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ می داد راهی رختکن شد.

مسعود مرادي در اين مسابقه به سپهر حيدري و شيث رضايي از پرسپوليس و لك چيرا، امير شاپورزاده، حامد كاويانپور، علي كريمي، علي عشوري‌زاد و ميثم خسروي از استيل آذين نیز كارت زرد نشان داد.

اما در دیگر دیدار این هفته، تيم‌هاي سپاهان و ابومسلم از ساعت 14 و 15 دقيقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور 3 هزار تماشاگر اصفهاني به میدان رفتند كه در پايان سپاهان اصفهان با نتيجه 2 بر صفر این رویارویی را به سود خود پایان داد.

گل‌هاي سپاهان را احمد جمشيديان در دقيقه 3 و عماد رضا در دقيقه 63 و از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندند.

قضاوت اين ديدار بر عهده البرز حاجي پور بود. وي در اين مسابقه به احسان حاج صفي از سپاهان كارت زرد نشان داد.

سپاهان با پيروزي در اين ديدار 28 امتيازي شد و مكان خود در صدر جدول را محكم‌تر كرد و ابومسلم با 8 امتياز در مكان هفدهم جدول باقي ماند.

در دومین روز از این هفته از رقابت‏های لیگ برتر، تيم فوتبال ملوان انزلي از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختي انزلي به مصاف پاس همدان رفت و در نهایت با نتيجه يك بر صفر را میزبان خود را برابر 10 هزار تماشاگر شکست داد.

محمد جعفري در دقيقه 46 براي ملوان گلزني كرد.

حسين نيكو زاده داور مسابقه به سعيد سالارزاده از ملوان؛ مجيد غلام‌نژاد و مقداد قباخلو از پاس همدان كارت زرد نشان داد. با اين برد ملوان 21 امتيازي شد و تا رده هشتم جدول صعود كرد و پاس 10 امتيازي در مكان شانزدهم جدول باقي ‌ماند.

در دیگر دیدارهای این هفته، جدال تيم‌هاي پيكان قزوين و راه‌آهن از ساعت 14 و 15 دقيقه در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين در حضور هزار هوادار آغاز شد كه در پايان اين ديدار 2 تيم به تساوي يك به يك رسيدند.

تك گل راه‌آهن را در اين مسابقه محمد زين بازيكن سوري در دقيقه 15 به ثمر رساند و جهانگير عسگري در دقيقه 90 براي پيكان كار را به تساوي كشاند تا امتيازات اين بازي بين 2 تيم تقسيم شود.

راه‌آهن در 3 بازي در هفته‌هاي گذشته مقابل تيم‌هاي مس كرمان، پرسپوليس، تراكتورسازي با دريافت گل در دقيقه 90 بازي برده را با تساوي عوض كرده بود.

قضاوت اين ديدار بر عهده جمشيد دانش مهر بود. وي در اين ديدار به عليرضا نورمحمدي از راه آهن و ايمان رزاقي راد و سعيد لطفي از پيكان كارت زرد نشان داد.

راه‌آهن با اين تساوي 15 امتيازي شد و با تفاضل گل كمتر نسبت به شاهين بوشهر در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. پيكان نيز با 25 امتياز موقتاً به رده دوم جدول رده بندي صعود كرد.

اما در یکی از دیدارهای جنجالی این هفته تيم فوتبال سايپا از ساعت 14:15 در ورزشگاه انقلاب كرج و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برابر استقلال اهواز به میدان رفت که در نهایت جز شکست نارنجی‏ها با نتيجه 4 بر 2 حاصلی در بر نداشت.

ابراهيم صادقي در دقيقه 15 و كريم انصاري فر در دقيقه 45 براي سايپا گلزني كردند و جاسم صادقي در دقيقه 10، ميلاد ميداوودي 21، رضا معقولي در دقيقه 68 (پنالتي) و اسماعيل شريفات در دقيقه 90+2 گل‌هاي استقلال اهواز را به ثمر رساندند.

رحيم مهر پيشه داور مسابقه به داريوش يزداني از سايپا و فرانك آتسو و محمد مطوري از استقلال اهواز كارت زرد نشان داد. با اين شكست سايپا 17 امتيازي باقي ‌ماند و استقلال اهواز 21 امتيازي شد.

ديدار تيم هاي تراكتورسازي و مس كرمان از ساعت 14:15 در ورزشگاه يادگار امام در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار شد، با نتيجه يك بر صفر به سود ميزبان به پايان رسيد.

اين بازي در نيمه اول در هواي باراني در جريان بود. تيم تراكتورسازي در اين نيمه در دقيقه 36 با خطا روي محمد ابراهيمي صاحب ضربه پنالتي شد. اين ضربه را مهرداد پولادي در دقيقه 37 به گل تبديل كرد.

بازي در نيمه دوم نيز در هواي باراني انجام شد. دو تيم براي باز كردن دروازه حريف تلاش كردند اما بي نتيجه بود و بازي با همان يك گل به پايان رسيد.

قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن قهرماني بود. وي به مهدي كياني از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد.

در دیگر رویارویی‏های این هفته، ديدار تيم هاي فوتبال فولاد خوزستان و صباي قم از ساعت 16 و 30 دقيقه در ورزشگاه تختي اهواز در حضور 2 هزار تماشاگر اهوازي آغاز شد كه در پايان، فولاد 2 بر يك به برتري رسيد تا جنوبی‏ها اولين بردشان را در ليگ نهم جشن بگيرد.

تك گل صبا روي سانتر بيات و با ضربه بغل پاي فريدون فضلي در دقيقه 44 به ثمر رسيد، اما با آغاز نيمه دوم فولادي‌ها روي 2 حمله در دقايق 47 و 48 توسط نادر احمدي و سجاد فيض‌الهي به گل رسيدند.

در دقيقه 52 بازي، سهراب بختياري زاده، مدافع صبا در محوطه جريمه روي فيض‌الهي خطايي را مرتكب شد تا داور بازي علاوه بر گرفتن پنالتي براي فولاد خوزستان به بختياري زاده كارت قرمز مستقيم نشان دهد. پنالتي فولادي‌ها را سعيد رمضاني زد كه با واكنش يوسفي اين ضربه پنالتي از دست رفت.

قضاوت اين ديدار بر عهده ايرج ساعدي بود. وي در اين بازي به سهراب بختياري‌زاده و جابر انصاري از
 صبا و نادر احمدي، سيامك سرلك و سجاد فيض‌‌الهي از فولاد كارت زرد نشان داد. داور همچنين بختياري زاده از صبا را مستقيم اخراج كرد.

فولاد با اين پيروزي‌ در اين فصل 10 امتيازي شده و توانست با 2 پله صعود به مكان شانزدهم جدول رسيد و از قعر جدول جدا شود. همچنين صبا با 20 امتياز در مكان دهم جدول باقي ماند.

در سومین روز هفته پانزدهم لیگ برتر نیز، تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز در ورزشگاه خانگي خود با نتيجه 2 بر صفر برابر ذوب‌آهن اصفهان شكست خورد.

در اين ديدار که از ساعت 14:15 در ورزشگاه حافظيه شيراز و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر آغاز شد،  محمد منصوري دقيقه 62 و محمد قاضي در دقيقه 90 براي ذوب آهن گلزني كردند.

منصور نوري داور مسابقه به سينا عشوري از ذوب آهن و شهرام گودرزي از مقاومت كارت زرد نشان داد.
با اين برد ذوب آهن 27 امتيازي شد و به مكان دوم جدول صعود كرد و مقاومت 23 امتيازي باقي ماند.

در حساس‏ترین و آخرین دیدار این هفته از رقابتهای برتر، تيم فوتبال استقلال تهران
از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر میزبان شاهین بوشهر بود که با کسب برتری 2 بر يك میهمان خود را راهی کرد تا به رده دوم جدول رده‏بندی صعود كند.

در این دیدار که وحيد طالب‌لو، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، هادي شكوري، محسن يوسفي، حسين كاظمي، فرهاد مجيدي(از دقيقه 79 سيد مهدي سيد صالحي)، پائولو رينالدو(از دقيقه 60 سياوش اكبرپور)، فابيو جانواريو، رضا عنايتي(از دقيقه 87 حنيف عمران زاده) و آرش برهاني برای استقلال به میدان رفته بودند و در ترکیب شاهین بوشهر نیز مجتبي روشنگر، عبدالرضا بازياري، مهدي كياني(از دقيقه 93 محسن حميدي)، جمال حق‌شناس، بهادر عبدي، ايوان پتروويچ، مهدي نوري، اباجي كي‌ساندي، عبدا... كرمي، عباس پورخسرواني و محمد احمدي‌پوری قرار گرفته بودند، استقلال به خوبی توانست بازی را اداره کند و برتری را از آن خود سازد.

رضا عنايتي در دقيقه 48 و آرش برهاني در دقيقه 57 گل‌‌هاي استقلال را به ثمر رساندند و محمد احمدپوري در دقيقه 67 گل شاهين بوشهر را به ثمر رساند تا استقلال 2 بر يك به برتري برسد.

شاهين حاج بابايي داور مسابقه به بهادر عبدي از شاهين و هادي شكوري و جانواريو از استقلال كارت زرد نشان داد.
حنيف عمران زاده بازيكني كه در ابتداي فصل از سوي سازمان ليگ از حضور در ميدان محروم بود امروز 3 دقيقه براي استقلال بازي كرد. استقلال با اين برد 27 امتيازي شد و به رده دوم جدول صعود كرد و شاهين بوشهر هم با 15 امتيازي باقي ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با نتیجه مساوی 2 بر یک؟؟!!!!!
بود با نتيجه مساوي 2 بر يك به سود استيل آذين به پايان رسيد.
سوتی!!!!!!!
داور بازي فولا-صبا رو از كجا اورده بودن كاملاً مبتدي و ناشي بود كارت هم بلد نبود از جيبش در بياره.
علي كريمي خودش را مسخره كرده با شماره هشتش فقط ظاهرسازياست بس
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی