بازدید 5620
۱

آتش سوزی 2 خودرو در تصادف جاده تهران – پردیس

رییس پلیس راه شرق استان تهران از برخورد یک دستگاه خودروی تریلر با 7 خودروی سواری مسیر تهران – پردیس- محدوده جاجرود- خبر داد که موجب آتش سوزی و انسداد مسیر شد
کد خبر: ۷۰۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 21 June 2017
رییس پلیس راه شرق استان تهران از برخورد یک دستگاه خودروی تریلر با 7 خودروی سواری مسیر تهران – پردیس- محدوده جاجرود- خبر داد که موجب آتش سوزی و انسداد مسیر شد.

سرهنگ سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت و گو با ایرنا در خصوص حادثه مسیر تهران – پردیس محدوده جاجرود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی تریلر از رودهن به سمت تهران در حال حرکت بوده که در شیب جاده - محدوده جاجرود – به علت نقص فنی در سیستم ترمز کنترل خود را از دست داد.

وی ادامه داد: طی این حادثه تریلر با 7 دستگاه خودروی سواری برخورد کرد و در اثر این برخورد خودروی پژو 206 با تریلر در آتش سوختند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

سرهنگ محبی با بیان اینکه در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند، گفت: سرنشین تریلر با آتش گرفتن خودرو از ماشین بیرون پرید که موجب شکستگی در ناحیه پا شد و همچنین 2 سرنشین خودروی 206 با کمک نیروهای پلیس راه و مردم به موقع از خودرو پیاده شدند و از مرگ حتمی نجات یافتند و تنها موجب سوختگی آنان شد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: خودروهای آتش گرفته در این حادثه کاملا سوختند که در راستای کنترل ترافیک و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، مسیر توسط پلیس راه بسته شد که بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان، مسیر باز و هم اکنون تردد صورت می گیرد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از رانندگان می خواهیم تا از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
در بیشتر تصادفات تریلر
یا وسیله سنگین باعث تصادف و جان باختن افراد در این مسیر میشود،میبایست در آن محل ایستگاه بازرسی باشد،که اتومبیل های سنگین را از لحاظ فنی مورد بازرسی قرار دهد تا چنان اتفاقی کمتر ایجاد شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل