بازدید 4283

تشدید تحریم های آمریکا علیه روسیه

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۳۸ شخص حقیقی و حقوقی روسیه در لیست تحریم های جدید این وزارتخانه قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 20 June 2017
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۳۸ شخص حقیقی و حقوقی روسیه در لیست تحریم های جدید این وزارتخانه قرار گرفته شده است.

به گزارش مهر، وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای رسمی، ۳۸ شخص حقیقی و حقوقی جدید روسیه را در فهرست تحریم های جدید خود علیه این کشور قرار داد و دلیل اعمال این تحریم ها نیز مساله بحران اوکراین اعلام شده است. بر اساس بیانیه رسمی صادر شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، لیست جدید اشخاص حقیقی و سازمان هایی را شامل می شود که به ادعای این وزارتخانه در تسخیر شبه جزیره کریمه و درگیری های مربوط به شرق اوکراین به روسیه کمک کرده اند. در این بیانیه آمده است: این (تحریم ها) تا زمانی یافتن راه حل دیپلماتیک، روسیه را تحت فشار خواهند گذاشت. این اداره (خزانه داری) به فرآیند دیپلماتیک که حاکمیت اوکراین را تضمین کند متعهد بوده و هیچ تحریمی در این راه نباید برداشته شود تا زمانیکه روسیه به تعهدات خود تحت توافق مینسک عمل کند. گفتنی است این تحریم ها شامل بلوکه شدن کلیه اموال، دارایی ها و حساب های بانکی نامبردگان در لیست اعلام شده توسط خزانه داری آمریکا شده و انجام هرگونه معامله میان طرف های آمریکایی با اشخاص نامبرده این لیست را ممنوع اعلام می کند. سفارت روسیه در واشنگتن هنوز واکنشی به این تحریم ها نشان نداده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر