بازدید 2435

هلاکت 50 داعشی تنها با یک موشک سپاه

با اصابت یکی از موشک های سپاه به یک مقر داعش در المیادین درحومه دیرالزور، 50 داعشی از پای در آمدند.منابع آگاه اعلام کردند بر اثر اصابت یکی از موشکهای سپاه پاسداران به مقر گروهک تروریستی داعش در شهر المیادین سوریه بیش از 50 نفر از تروریست های داعش که 6 نفر از آنان لیبیایی بودند به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۷۰۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 20 June 2017
 با اصابت یکی از موشک های سپاه به یک مقر داعش در المیادین درحومه دیرالزور، 50 داعشی از پای در آمدند.

به گزارش تابناک به نقل از العالم، منابع آگاه اعلام کردند بر اثر اصابت یکی از موشکهای سپاه پاسداران به مقر گروهک تروریستی داعش در شهر المیادین سوریه بیش از 50 نفر از تروریست های داعش که 6 نفر از آنان لیبیایی بودند به هلاکت رسیدند.

شبکه تلویزیونی المیادین هم به نقل از یک منبع مسؤول اعلام کرد یکی از موشکهای ایرانی به صورت مستقیم به مقر فرماندهان داعش در شهر المیادین سوریه اصابت کرده است.

این منبع افزود: داعش از یکی از مدارس نزدیک به بیمارستان به عنوان مقر خود استفاده می کرد. تاکنون 50 نفر از فرماندهان داعش و اعضای میدانی این گروهک کشته شده اند.

به گزارش شبکه المیادین، این منبع بر کشته شدن شش نفر از فرماندهان میدانی داعش که لیبیایی بودند تأکید کرد. از جمله این رهبران می توان به ابو عاصم اللیبی و عبدالقادر الفرانی معروف به ابو حارث اشاره کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان