بازدید 4727

آخرین وضعیت قطعی آب و برق در زابل

کد خبر: ۷۰۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 19 June 2017
فرماندار زابل آخرین وضعیت قطعی آب و برق در شهرستان زابل را تشریح کرد.
 
به گزارش میزان، هوشنگ ناظری گفت: قطعی آب و برق در شهرستان زابل مقطعی بود و هم اکنون به هیچ وجه با مشکل قطعی آب و برق مواجه نیستیم.

وی افزود: آب شرب در شبکه آبرسانی شهری جریان داشته و شهروندان ساکن در زابل از این بابت با مشکل مواجه نیستند.

فرماندار زابل با اشاره به انتقال آب شرب از شهرستان زهک به زابل اظهارکرد: به دلیل انتقال آب شرب از طریق لوله از شهرستان زهک به زابل، مشکلاتی در لوله‌های انتقال دهنده آب ایجاد شده بود و رفع این مشکل تا حدودی مشکل ساز شده بود.

ناظری با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای کاهش ساعت فعالیت ادارات خاطرنشان کرد: به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، مقرر شده ادارات در روزهایی که دمای هوا بیش از ۴۷ درجه سانتی گراد است، یک ساعت زودتر تعطیل شوند.

وی ادامه داد: تصمیم گیری در این زمینه به طور مقطعی بوده و با توجه به رصد نقشه‌های هواشناسی به طور روزانه به کارمندان اعلام می‌شود.

فرماندار زابل در خصوص وضعیت روستاهای این شهرستان تصریح کرد: کیفیت آب در روستاهای زابل به مراتب بالاتر از این شهرستان است و روستا‌ها با مشکل قطعی آب نیز مواجه نبودند.

ناظری در رابطه با شرایط هزار روستای استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در سیستان و بلوچستان هزار روستا وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلیل شرایط دشوار زندگی خالی از سکنه شده و باید برای جلوگیری از این معضل برنامه ریزی شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر