بازدید 11259
۳

لبنان: موشک‌های ایران حاوی پیام به آمریکا بود

کد خبر: ۷۰۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 19 June 2017
روزنامه لبنانی البناء با اشاره به اینکه موشک های شلیک شده از سوی ایران به سوی مقر داعش در دیرالزور سوریه برای اولین بار در خارج از میدان مانور مورد استفاده قرار گرفت این رخداد را پیش از همه حاوی پیام برای آمریکایی ها دانست.

به گزارش ایرنا، روزنامه البناء روز دوشنبه در گزارش نخست خود نوشت: واشنگتن خشمگین از پیروزی های ارتش سوریه سعی کرد با سرنگون ساختن یک جنگنده سوری در منطقه الرصافه در جنوب الرقه، برگ برنده ارتش سوریه در مرزهای سوریه با عراق را در جنوب و مرکز کشور از ارتش بگیرد و ثابت کند که می تواند با حمایت از متحدان خود مسیر میدان های مختلف سوریه را تعیین کند.
 
این روزنامه افزود: ادعای مطرح شده از سوی آمریکا برای توجیه شلیک به جنگنده سوری نشان دهنده ضعف نظامی یا سیاسی آمریکا در سوریه بود که اولین بار با حمله به فرودگاه الشعیرات و تقلای آمریکا برای خارج کردن ابتکار عمل از دست ارتش سوریه و متحدان آن رقم خورد.
 
به نوشته البناء، اما رویدادهای میدانی عبارت از آن بود که ارتش سوریه و متحدان پس از استقرار در جنوب الرقه و کناره رود فرات به موازات مسیر الرقه به دیرالزور، بخشی از نیروهای خود را در جاده تدمر – دیرالزور روانه شهر السخنه کرد. پیشروی ارتش سوریه و نیروهای الحشد الشعبی عراق در مرزها یکپارچگی دو طرف در حفظ مرزها را به اثبات رساند.
 
این روزنامه لبنانی ادامه داد: با اعلام همکاری دو طرف در نبرد آزاد سازی دیرالزور و المیادین از سیطره داعش، دیگر مشخص شده که نبرد سرنوشت ساز با داعش در این شهر روی خواهد داد و دمشق و متحدانش در این نبرد دست بالاتر را خواهند داشت. این همان پیامی بود که موشک های ایرانی شلیک شده به دیرالزور درصدد بیان آن بود. این موشک ها که برای اولین بار در نبرد واقعی و غیر از میدان مانور مورد استفاده قرار می گرفت تحت عنوان پاسخ به حمله های داعش در تهران، مراکز داعش در دیرالزور را هدف قرار داد و پیش از همه پیام محکمی برای آمریکایی ها داشت.
 
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
بد نیست حکام سعودی و مسئولین تازه کارشان هم مواظب رفتارشان و گفتارشان باشند .....
بعدازمدتهاازدیدن اقتدارکشورم به وجدآمدم واحساس غرورکردم
دوران مدارابادشمنان بسرآمد این گوشه ای ازاقتدارایران بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار