بازدید 4381

پرسپولیس، خرید اشکان دژاگه را تکذیب کرد

کد خبر: ۷۰۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 19 June 2017
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حال حاضر بحث ترک پرسپولیس از سوی مهدی طارمی وجود ندارد و همچنین این تیم برنامه ای برای خرید دژاگه ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پندار خمارلو گفت: چنین چیزی نیست. این شایعه‌ای است که منتشر شده و خبری از رفتن طارمی نیست. تاکنون چنین صحبتی در میان نبوده است و باشگاه هم از ماندن طارمی استقبال می کند.

او درباره پیشنهاد دیناموزاگرب کرواسی به طارمی هم صحبت کرد و اظهار داشت:مهدی بازیکن توانمندی است و طبیعی است پیشنهاداتی داشته باشد اما نمی توانیم درباره تک تک اسامی تیم هایی که به بازیکنانمان پیشنهاد می دهند صحبت کنیم و پاسخگو باشیم. مهمترین موضوع درباره این بازیکن، ماندنش در پرسپولیس است و تا این لحظه صحبتی درباره رفتن طارمی نداشتیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه سورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها در جذب یک بازیکن بین المللی نظیر اشکان دژاگه افزود:خودتان می گویید شایعه! پس به شایعه نباید اهمیت داد. چنین خبری نیست و تمام مسائل همچون همیشه در آرامش کامل پیگیری می شود. نام هایی نظیر اشکان دژاگه بزرگ هستند اما فعلا هیچ قصدی برای جذب این بازیکن وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها