بازدید 7267
۶

خبر خوش درباره درمان نوزاد ۲۴ انگشتی

کد خبر: ۷۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 18 June 2017
شورای مشارکت‌های مردمی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برای تامین هزینه‌های عمل جراحی و بیماری قلبی احتمالی نوزاد 24 انگشتی که 24 خرداد ماه در بیمارستان علامه بهلول این شهر به دنیا آمد، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش وب دا، غلامرضا عباسی اظهار کرد: کلیه هزینه‌های عمل جراحی نوزاد  توسط گروه "حمایت از بیماران میزبانان خورشید" پرداخت می‌شود.  

وی ادامه داد: پیرو انتشار فیلم نوزاد تازه متولد شده گنابادی با انگشتان اضافی،خیرین گروه میزبانان خورشید کلیه هزینه های عمل جراحی برای برگشت به حالت طبیعی دست و پای این نوزاد را تقبل کرده است.

عباسی با اشاره به اینکه این بیمار به دلیل نداشتن هزینه های درمان  از پیگیری درمان منصرف شده بود، افزود: طی تماس تلفنی با پدر نوزاد  از ایشان دعوت شد تا برای پیگیری و ادامه درمان و حمایت گروه میزبانان خورشید به دفتر مشارکت های مردمی (گروه میزبانان خورشید) بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه نماید تا تحت نظر  متخصصین ارتوپدی و قلب نوزادان اقدامات درمانی صورت گیرد.

مدیر شورای مشارکت‌های مردمی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بیان کرد: هدف اصلی فعالیت گروه میزبانان خورشید این است که هیچ بیماری به دلیل نداشتن هزینه‌های درمانی از درمان منصرف نشود، لذا خیران عضو این گروه برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماری احتمالی قلبی و  ترمیم انگشتان این نوزاد اعلام امادگی کردند.

گروه حمایت از بیماران میزبانان خورشید در سال 1392 فعالیت خود را با هدف تامین هزینه‌های درمان بیماران نیازمند در مشهد آغاز کرد، این گروه هم اکنون دارای بیش از 700 عضو خیر و نیک اندیش است و ماهیانه با مبلغ حدود 60 میلیون تومان به 200 بیمار نیازمند کمک می‌کند.

انتهای پیام
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
خدا خیرتان بدهد.
خيلي ممنونيم
لطفا کار عماد را هم که از حمله تروریستی مجلس جان به در برد را هم پیگیری کنید . تا آخر به مردم اطلاع رسانی کنید .
این خبراز اون دسته خبرهایی هستش که آدم باخوندنش اشک شوق میریزه.خداهیچ پدری روشرمنده زن وبچه اش نکنه((چه برسه که این شرمندگی بخاطرنداشتن هزینه درمان طفل معصوم باشه))
خداخیرشون بده ارزو میکنم خیلی از انهایی که توانایی مالی خوبی دارند اما بفکر کمک نیستن در این امور خداپسندانه مشارکت کنندکه قطعا خدا به مالشون برکت میده
اجرتان با خالق یکتا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل