بازدید 10976

سفر به بهشت گمشده با تور صربستان و کرواسی

کد خبر: ۷۰۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 18 June 2017
تور صربستان و تور کرواسی یکی از جدیدترین تورهایی است که توانسته در سالهای اخیر با زیبایی‌های طبیعی خود، پای گردشگران ایرانی را به کشورهای اروپایی حوزه بالکان باز کند. گردشگرانی که از سفرهای تکراری به ترکیه و دبی خسته شده اند، با سفر به صربستان و کرواسی دنیا را از زاویه دیگری تجربه میکنند که قبلا حتی فکرش را هم نمیتوانستند بکنند.

به گزارش تابناک، البته فراموش نکنید که نوع تفریحات موجود در تور صربستان و تور کرواسی متفاوت از تفریحاتی خواهد بود که در تور روسیه و تور مسکو سنت پترزبورگ تجربه می‌کنید. اما میتوان صربستان یا کرواسی را یکی از کشورهایی دانست که با جاذبه های طبیعی و ایجاد تفریحات و سرگرمیهای متنوع برای گردشگران توانسته است خود را به یکی از زیباترین و جذابترین کشور اروپایی حوزه بالکان تبدیل کند.

طبیعت بکر در صربستان و کرواسی به حدی زیبا است که این کشورها را بهشت کشورهای اروپای غربی می نامند. آب و هوای دلپذیر این کشورها در فصل تابستان نیز جذابیتهای سفر به آن را برای گردشگران مثال زدنی و دو چندان کرده است.

بلگراد در بهار و تابستان میزبان هزاران گردشگری است که در خیابان‌های تاریخی و زیبای شهر قدم می‌زنند و از دیدن آثار تاریخی متعدد و پارک‌ها و دریاچه‌ها لذت می‌برند. زندگی پرجنب و جوش شبانه در بلگراد در سراسر اروپا مشهور است. اگر می‌خواهید عکس های صربستان و کرواسی و فیلم همه جاذبه های گردشگری و تفریحی این دو کشور را ببینید، می‌توانید به بازدید مجازی از تور صربستان، تور بلگراد و تور کرواسی بپردازید و شاید با کمی شانس بتوانید برنده سفر به کرواسی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران مرکز باشید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل