بازدید 42667

آزار و اذیت تکان‌دهنده یک زن جوان در تهران

کد خبر: ۷۰۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 18 June 2017
زن جوانی که شبانه و هنگام رفتن به خانه توسط یک راننده شیطان‌صفت ربوده و در بیابان‌های جنوب تهران مورد تعرض قرار گرفته بود، پس از رهایی از چنگ این رباینده، به دو سرنشین یک خودروی سواری پناه برد و با گریه و التماس از آنها خواست نجاتش دهند اما این دو پلیدکارهم او را به یک گاوداری کشاندند و پس از آزار و اذیت در بیابان تاریک رهایش کردند.

به گزارش روزنامه ایران، نیمه‌های شب بود که زنی نیمه‌جان، وحشتزده خود را به مأموران پلیس رساند و از دو ماجرای هولناک و اسارت در دام چند کفتار پرده برداشت: «شبانه بعد از پایان کارم در تهران به میدان آزادی رفتم تا از آنجا به خانه‌ام در شهریار بروم. همان موقع راننده خودرو پرایدی جلوی پایم نگه داشت و از آنجا که یک مسافر داشت، از شدت خستگی و به خاطر زود رسیدن اعتماد کردم و سوار شدم اما بعد از طی مسافتی مسافرش پیاده شد و راننده پراید به سرعت تغییر مسیر داد و رو به بیابان رفت. در بین راه هر چه التماس کردم و از او خواستم نگه دارد تا پیاده شوم توجهی نکرد تا اینکه بعد از طی یک مسیر در جاده‌ای خلوت و خاکی نگه داشت و پس از تعرض شیطانی، پول، مقداری طلا و وسایل با ارزشی که به همراه داشتم را سرقت کرد و بعد هم در بیابان رهایم کرد و گریخت. بعد از این ماجرای هولناک، با چشمانی اشکبار و پای پیاده، خودم را به جاده‌ای خلوت رساندم تا با کمک راننده‌های عبوری خودم را به شهر برسانم که چند دقیقه بعد یک خودروی پژو پرشیا مقابلم توقف کرد. ماشین دو سرنشین داشت که با دیدن آنها به گریه افتادم و پس از شرح اتفاقی که برایم افتاده بود با التماس از آنها خواستم کمکم کنند. آنها هم مرا سوار کردند اما به جای آنکه به سمت شهر برویم به سمت یک دامداری حرکت کردند. همان موقع به التماس افتادم و از آنها خواستم به من رحم کنند اما آن ناجوانمردان هم بدون توجه به التماس‌هایم مرا به دامداری کشاندند و بی‌رحمانه آزار و اذیتم کردند. حتی یکی از آنها که سیامک نام داشت وقتی مقاومت مرا دید خواست خفه‌ام کند که همدستش مرا از دست او نجات داد. بعد از آن مرا در بیابان و در تاریکی شب رها کردند و متواری شدند تا اینکه بالاخره با کمک یک راننده جوانمرد به کلانتری رسیدم.»

با شکایت زن جوان، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد و بازپرس آرش سیفی دستور تحقیقات ویژه در این خصوص را صادر کرد تا اینکه کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با ردیابی‌های تخصصی موفق شدند یکی از سرنشینان خودرو به نام بابک را دستگیر کنند.
 
 

این تبهکار زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت به جرم پلیدش اعتراف کرد و مدعی شد که با اصرار دوستش سیامک مرتکب چنین اشتباه بزرگی شده است. به این‌ ترتیب سیامک هم دستگیر شد و لب به اعتراف گشود.
 
آنچه در ادامه می‌خوانید، گفت‌وگو با سیامک است:

زن جوان به شما پناه آورده بود اما به جای کمک با او چه کردید؟


ما او را نمی‌شناختیم. حدود ساعت 12 شب بود که همراه بابک از دامداری پدرش به خانه برمی‌گشتیم. زن جوان را آشفته و نگران در کنار جاده دیدیم. وقتی نگه داشتیم گریه می‌کرد و از ما خواست او را به خانه‌اش برسانیم. آن موقع به زن جوان گفتم اینجا بمانی گرفتار می‌شوی. ما تو را به خانه‌ات می‌رسانیم. سوار ماشین که شد برایمان تعریف کرد که چه بلایی سرش آمده است. نمی‌دانم چه شد که ناگهان شیطان به جلدم رفت و به بابک که پشت فرمان ماشینم نشسته بود اشاره کردم تا به سمت دامداری برود. بابک مخالفت کرد اما اصرارهای من باعث شد که نظرش عوض شود.

زن جوان وقتی از نقشه شما با خبر شد، کاری نکرد؟


چرا. التماس و گریه می‌کرد. به او گفتم با تو کاری نداریم و فقط می‌خواهیم که در دامداری کمی آب به صورتت بزنی اما وسوسه‌های شیطانی باعث شد نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کنیم.

چطور دستگیر شدی؟


ما در اطراف شهریار باغ داریم. سر زمین کشاورزی بودم که پلیس به سراغم آمد و دستگیرم کرد.

می‌دانستی همدستت بازداشت شده است؟


شنیده بودم اما چون بابک دو سال قبل در یک تصادف مقصر شناخته شده بود، تصور کردم به خاطر پرونده تصادف بازداشت شده است چون فکر نمی‌کردیم شناسایی شویم.

سابقه داری؟


بله، یک بار به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل بازداشت شدم. در آن پرونده، پسرعمویم در جریان یک درگیری کشته شد که من هم چون در آن درگیری بودم، دستگیر و بعد از مدتی آزاد شدم. اما باورکنید به شدت پشیمانم!

براساس این گزارش، دو متهم در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند و تلاش برای دستگیری راننده فراری پراید نیز ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۱۹
ملت مه احساس دارند نه وجدان دارن نه شرف دارن راستی چرا به اینجا رسیدیم
پاسخ ها
زیبا احمدپور از تبریز
| Mauritius |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
چون راه ازدواج و زندگی ارام و سالم بسته شده. خیانت و دروغ و بد عهدی اقایان و بانوان در امر ازدواج. دل شکستن. عدم علاقه به همسر. ازدواج اجباری. تحت فشار مادر دختر و غیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
اون راننده اولی چی شد؟ماجرای اولی _راننده پراید مسافرکش) ماجرای اولی یه مقدار بودار بود اما ماجرای دومی(گاوداری)به زور بوده.
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
خودت از این ملت نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
خانم احمد پور، مشکل چیز دیگه ای است. مشکل دور بودن مسئولین از مردم است. نگرانی مسئولین رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه است،
، مشکل مسئولین به قدرت رسیدن فلان شخص یا نرسیدن فلان کس است. در صورتی که فرهنگ این مردم را از
بیخ و بن خراب کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
به خاطر اینکه فساد تو جامعه زیاد شده و دستورات اسلام اجرا نکردیم
دستورات اسلام باعث بوجود آمدن خانواده های سالم و صالح میشه که خودمون .... آخرش میشیم مثل انگلیس و آمریکا از لحاظ مسایل جنسی که یه دختر انگلیسی دبیرستانی همین اتفاق تو راه دبیرستان براش اتفاق میافته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
دو روز دیگه آزادشون میکنن
اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
فقط اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
این وحشی های کثیف رو باید فقط از بین برد
عجب
به خدا هرکی به هر کی هست! فکر نکنید دستگیر نمیشید
چی بگم...
بخشش این حیوانات ظلم به انسانیت است.
اگه با یه حیوان این رفتار میشد الان جمعیت حامیان حیوانات تجمع و میتینگ راه می انداخت
باور کنید پشیمان است.........آخه بی غیرت به خانم که به تو پناه اورده داره گریه و التماس میکنه ............ما ایرانی هستیم از همه بهتر و با فرهنگ تر و شیعه علی و حلال و حرام سرمان میشود......کفتارهای جامعه اند اینا رو باید حبس ابد براشون حکم بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
از همه بهتر و بافرهنگ تر نیستیم. جمع کنید این افکار نژادپرستی و خودبزرگ بینی را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
از همه کثیف تر و آشغال تر، اسم مسلمون رو هم کثیف کردیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
امثال اين حيوانات ادم نما را بايد اعدام كرد تا عبرتي باشد به ساير حيوانات
قابل توجه آتش به اختیاران محترم .
بروید جلو این کارها را بگیرید .
چرا سکوت کردید؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
دقیقا
اونایی که حاضرن از آتش به اختیار تعابیر شخصی بکنن بیان این موضوعات رو رسیدگی کنن

فساد جامعه رو گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
واسه آتش به اختیاران نفعی نداره آخه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
اونوقت شما به بهانه حقوق بشر و چماقداری و حمایت از
دموکراسی و ساندیس خوری اعتراض نمیکنی؟
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
ببخشید چه طوری باید جلوی این کار را بگیرند که فردا خود شما نیایی و فریاد وا اسفا سر ندهی
فقط از دیگران انتظار داشتن می شود همین که میبنید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
شما فقط بلدید همهچیز رو سیاسی کنید.
پشیمانم؟؟
توبه گرگ مرگه
باید برای عبرت بقیه هر سه نفر اعدام بشن
حق این دو پلید اعدام هست و اون راننده پراید هم دستگیر و اعدام شود
تکرار مکررات ! پراید ، مسافرکش بدون مجوز ، اطمینان بیجا ، آزار و اذیت ، ...... تا کی باید شاهد این اتفاقات باشیم ؟ وسایل نقلیه عمومی گسترده تر شود احتمال این جرایم را کم می کند .
این قصه ها که هر از گاهی تکرار میشود قلب اتسان را به درد میاورد.چرا ریشه این مسائل شناخته وخشکانده نمیشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
ناشناس 09:05 این اتفاقات مسائل ما نیست مسائل ما رفتن زنان به ورزشگاه ها می باشد
این قصه ها که هر از گاهی تکرار میشود قلب اتسان را به درد میاورد.چرا ریشه این مسائل شناخته وخشکانده نمیشود؟بعضی اقایان میگویند از ورود خانمها به استادیومهای ورزشی وبالا وپایین پریدن انها وفریادهای شادی انها فسق وفجور ایجاد میشود.با توجه به اینکه در کشورهای دیگر مردان وزنان به طور مختلط وبدون فاصله مینشینند ویک مسابفه ورزش را تماشا میکنند وحجابی هم ندارندوتعرضی هم انجام نمیشود ولی اینجا با وجود التماسهای زنان بازهم تعرض وحشیانه مانند این را شاهد هستیم پس نتیجه اینست که ما در این موردمشکل داریم وباید متخصصین علوم دینی وانسانی عوامل را ریشه یابی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
از عمیق شما در مورد میزان تجاوز جنسی در خارج تشکر می کنم.
فرمودید که در خارج تعرض به زنان و دختر ان نمی شود!!!!!؟
با سلام
قضات عالی رتبه و صاحب منصبان دادگستری لطفا هرچه سریعتر دادگاه عدل اسلامی برای این شرور از خدا بی خبر و غافل را برگزار و در سه شیفت هفت روز هفته و شبانه روز تشریفات قانونی را برپا و سپس فورا حکم تیرباران دادگاه را تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان اجرا تا امنیت و آرامش و آسایش را به جامعه بازگردانید.
معلومه که الان میگی پشیمون هستی آشغال کثافت... اینو نگی چی بگی.. تو و امثال تو گرگهای وحشی هستید که وقتی گیر میفتید نباید گول مظلوم نمایی تون رو خورد و فقظ اعدام سریع چاره ی کاره...
فقط اعدام این شیاطین...
دومینوی تجاوز. خفت آور است. خاک بر سر ما مردان ایرانی که به این روز افتاده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
شما لطفا خاک بر سر خود کنید و
به مردان ایرانی کاری نداشته باشید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
بهت برنخور ... واقعا خاک بر سر ما با این فرهنگ خود بزرگی بینی که داریم.
فقط مجازات سنگین
از متولیان دین و اخلاق جامعه باید پرسید جوانمردی ایرانیان کجا رفته است که دو نفر که دیگر نمی توان نام انسان روی آنها گذاشت چنین رفتاری با یک زن آسیب دیده و بی پناه انجام بدهند
آیا سیستم قضایی برای این افراد جزای مناسبی در نظر خواهد گرفت؟
آیا این اتفاقات دامن مسببین ایجاد آنها را در جامعه نخواهد گرفت و همین آسیب ها برای زن و فرزندان آنها بوجود نخواهد آمد
ایا این سوالات از سانسور تابناک عبور خواهد کرد شاید گوش شنوایی باشد
بعد اسم خود را گذاشتیم مسلمان!!!!آیا در یک شهر اروپایی اینطور با گریه التماس میکرد باز بهش تجاوز میکردند؟ البته دلیلش عدم سخت گیری برای مجرمین هست که پس از دستگیری بعد از مدت کوتاه آزاد میشوند. این بی غیرت ها کاش وصیت نامه شهید عشوری را می خواندند. که جان خودش را فدای هموطن خود می کند و اینها هموطن خود را آزار میدهند/
متاسفم
پشیمانی؟ یک بار که اعدام شدی دیگه از این پشیمانی بار نمیاری، ظاهرا خیلی آدم شریفی هم نبودی! نزاع منجر به قتل!
اینارو دار بزنید تا درس عبرتی بشه برا بقیه افرادی مثل اینا...
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
اگه این مفسدان جنایتکار رو دار بزنن
یکی از دلایل این اتفاق ها آزاد کردن خلاف کارایی هست که حقشون نیست.
باید مجوز حمل وسایل دفاع شخصی نظیر اسپری فلفل و... به خانمها داده شود و قوانین خاص بکارگیری از آنها نیز در مجلس تدوین شود.

معتقدم با داشتن چنین جامعه ای که هر روز در خیابانها و کوچه ها شاهد انواع تعرضات به دختران و زنان هستیم لازم است مجلس شورای اسلامی و دولت محترم رسیدگی به این موضوع را در اولویت اول خود قرار داده و هر چه زودتر قوانینی را وضع کنند تا شاهد این نابهنجاری ها کمتر باشیم.

افرادی که به نوامیس مردم تجاوز می کند لازم است بدون هیچگونه اغماضی (حتی با دارا بودن بیماری روانی و...) و بصورت حکم ثانویه، حکم اعدام در ملاعام و با پوشش خبری تصویری و شنیداری زنده از رسانه ملی به آحاد مردم اطلاع رسانی شود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
با مجوز سلاح سرد شخصی (شوکر و اسپری) برای خانم ها و حتی آقایان موافقم. چطور می شود با دست خالی نره خر یا نره خرانی که مسلح به قمه هستند را متوقف کرد؟
ظاهرأ انسانیت و جوانمردی خیلی وقته مرده....
واقعا متاسفم هیج جیزی برای گفتن ندارم
اگر برای تاکسی ها صدا نزنی دربست نگه نمیدارن و برای همین مردم براحتی مجبورن به شخصی ها اعتماد کنند.
قابل توجه اونایی که ادعا می کنند مردم ما بهترین مردم دنیا هستند
درباره این که این زن چه ظاهری داشته هم بنویسید و هشدار بدهید.جوانان معزب تشنه هستند و زنه گوشت تازه جلوی پلنگ بوده .شک نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
آفرین !!! اون کلمه هم معزب نیست عزب هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
جالبه بهتون بگم که بیشتر متجاوزین در کشور ما متاهل هستند. داستان درست نکنید از خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
بارها شده که به خانمهای ساده و چادری تجاوز شده ،ربطی نداره به ظاهر
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
ای لعنت به پلنگان وحشی جامعه ما که این چنین بکارهایشان را توجیه میکنیم!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
فکر کنم اون بیچاره هم اگه به تور تو میخورد بجای کمک کار پلگ رو میکردی .
امیر
| Romania |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
نوع تفکرت نشون میده اگر تو هم بودی بجای کمک به این زن در آن شرایط وحشتناک به این زن تجاوز میکردی
قشقایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
خاک بر سرت
نمیدونم چرا تو کشورهای دیگه و بلاد کفر انقدر زود شیطان به جلدشون نمیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
به نظرم اگر یکبار شیطان را اعدام کنند این مشکلات حل شود!!!! این بندگان ناصالح خدا را همیشه شیطان گول می زند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
مطمئنی اینجا بلاد کفر نیست و ما اسما مسلمان هستیم. وجدانا چند نفر شما الان روزه دار هستید و یا 4 صبح برای نماز بلند می شوید؟
حسین.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
احسنت. ما فکر میکنیم مسلمونیم. خیر آقا ،، خیر.
آدمهاي خلافكار فقط سرعت عمل دارند ومتاسفانه اين ماهستيم كه به آنها انگيزه مي دهيم
در ضمن نهادهاي امنيتي آموزشهاي لازم را به مردم نمي دهند(در همه ابعاد) ما محكوم به كسب تجربه با هزينه هاي سنگين هستيم
بانوان محترم ایرانی، هر کاری داشتید و هر جا بودید قبل از تاریکی هوا خودتونو به خونه یا یک چهاردیواری امن برسونید، اگر به شب بر خوردید از آژانس های معتبر درخواست ماشین کنید، این همه تو جراید می نویسند بس نیست!؟

آدم باید خودش مراقب باشه این روزها دلسوز کم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
فکر میکنید 4 بعد از ظهر برید این اتفاق نمی افته ؟
آیا بند (م) وصیت نامه امام شامل این موارد نمی شود؟ آیا امر آتش به اختیار فقط شامل جلوگیری از شادی مردم می شود؟
کجایند آتش به اختیاران واقعی که....
15سال زندان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
نه اصلا
کمترین حکم اعدام
بايد حالا كه ازدواج مشكل شده صيغه را رواج داد تا اين وضعيت اسفناك ادامه پيدا نكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
صیغه خودش هزار تا مشکل به وجود میاره عزیز
حكم سگ كشي
فقط می توان گفت این ادم ها هم راننده آن پراید و هم این دو نفر بویی از انسانیت نبرده اند. دلیل آن هم بیکاری و بی پولی نیست چرا که اینها از انسانیت بویی نبرده اند . باید این ادم ها را له کرد و انسانیت ظاریشان را هم لگد مال کرد مانند مردار.
بی احتیاطی زنان، بی تقوایی و بی عاطفی مردان، فراموشی اخلاق و انسانیت، غلبه شهوت، تحریکات فراوان محیطی و رسانه ای، بولهوسی و وجود موانع فراوان ازدواج، سهل انگاری دستگاه قضا و ... تمامی عوامل موثر در این وقایع است.
خخخخخخخخخخخ آهاي ناشناس در بالاي ليست ، مسخره است ، هر خبري ميشه ربطش ميدين به مسئولين؟!!!!!! اينطوري پس من و تو چوب خشكيم بله؟ برو عمو برو كم چرت و پرت بگو . هر جامعه اي مهمترين عاملش نقش خود تك تك افراده .
یک نفر گفته 15 سال حبس.درسته واقعا؟؟مگه اعدام نمیکنن؟؟؟
سلام
اشد مجازات تا درس عبرت برای دیگران . فکر کنید اعضای خانواده خودتان بودند چه میکردید.
بابا توروخداااااااااا
یه حکمی برای این جور حیوونا بذارید و اونو لطفا، خواهشا علنی و جلوی مردم اجرا کنید تا عاقبت همچین کثافت کاری هایی رو ببینن
فک نکنن میان یه گناهی رو راحت انجام میدن و بعدشم تموم
حداقل اطلاع رسانی کنید، واقعا به حکم اسلام عمل کنید، نه این که فقط اسم اسلامو یدک بکشید!
مشکل عدم تمکین از دستورات اسلام است. زن به جای شوهرداری و انجام مسئولیت بزرگ خانه داری آمده به عرصه ی اجتماع بدون رعایت اصول اساسی اسلام یعنی حجاب و عفاف
این است مشکل جوامع امروز بشری . محرم شدن نامحرم ها و به تمسخر گرفتن آنهایی که داد می زنند که کرامت زن به ولنگاری حضور در جامعه و بی حجابی و آرایش و .... نیست کرامت زن به گرم نگهداشتن کانون خانواده است و در مسیر اجتماع نیز به رعایت اصل عفاف و حجاب است . خداوند متعال فرموده است این راه صراط است حال می خواهید پذیرا باشید یا نباشید.
البته در کنار اینها فقر هم یکی از دلایل ایجاد این مشکلات است که باعث می شود زنان به این شکل در جامعه حضور یابند که در این مسیر حمایت های معنوی و مادی حکومت از اینان ضروری و لازم است.
این حیوانات در ملا عام بایستی اعدام شوند تا درس عبرتی شود برای هر نامرد خدا نشناس این خواسته به حق مردم است
از قوه محترم قضائیه تقاضای اعدام این افراددر ملاء عام را داریم.قوه قضاءیه حمایت حمایت
اسامی جنایتکاران و خلافکاران اینبار با چندبار تاکید فید شده
بابک و سیامک
اگه اسمشون علی و میثم بود میشد ع و م
امنیت در جامعه برای زنان کم است.
در بعضی مناطق شهر امنیت ،خیلی بهتر از سایر مناطق است.
باید همونطور که برای این مناطق امنیت خوبی ایجاد شده ،برای دیگر مناطق هم امنیت ایجاد شود.سطح فرهنگ و نوع برخورد و....هم بسیار بهتره.مردم ما مشکلات فرهنگی دارن.
و هرچه در جامعه ای محرومیت های جنسی بیشتر باشد و جامعه بسته تر باشد ،این مشکلات هم بیشتر میشود.
به آقای الله کرم بگویید . حتماً ایشان می توانند مسئله را ریشه یابی کنند .
احتمالاً تحقیقات ایشون به اینجا ختم میشه که علتش حضور جندتا خانم در مسابقه والیبال مردان بوده .
باید برویم هنر تربیت و فرهنگ سازی را از کشورهایی مثل سوئیس که هزاران بار در این زمینه از ما جلو ترند را بیاوریم تا به ما یاد بدهند چگونه یک نسل سالم و باشرافت و درستکار را تربیت کنیم.
اگر حدود خداوند و دین مقدس اسلام اجرا شود کسی دیگه جرئت این خیانت ها را ندارد تمام درد من و شما از عدم اجرای حدود است اشخاص متجاوز باید سنگسار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
اتفاقا ان همه سال اجرای اعدام و قصاص نشون دادن که با این روشها کار درست نمیشه
خارج از نوبت مجازات. واعدام شوند. تعلل نشود. چون. پولدار است. وگاوداری. دارد ممکن است با پول. رضایت بگیرد لعنت خدا براین داعش. صفت ها
خارج از نوبت مجازات. واعدام شوند. تعلل نشود. چون. پولدار است. وگاوداری. دارد ممکن است با پول. رضایت بگیرد لعنت خدا براین داعش. صفت ها
صیغه و خانه عفاف تشکیل بشود تا چنین مشکلاتی بوجود نیاید
سقوط انسانيت
اطاله دادرسي و كش و قوس هاي قوه قضاييه تبهكاران را جري كرده است
چطور تونستن این کار رو بکنن واقعا انسان باید چقدر پلید و شیطان صفت باشه اخه ادم اگه دشمنش هم تو این وضع باشه همچین کاری باهاش نمیکنه تا چه برسه به یه زن تنها نمیتونم حتی فکرشم کنم خدا مارو برای تمام اشتباهاتمون ببخش
من که باور کردم تو شدیدا پشمونی قاضی رو نمی دونم.
اگر این موجودات مرد اند...درود بر شرافت وحوش...ننگ بر من باد که زنده ام و این اخبار خانه و دیار من است...
این مشکلات همه ناشی از ضعف در قوانین و اجرای آن ها است. فقر و نداری و ماهواره و غیره همگی بهانه ای برای این متجاوزان و دستاویزی است برای آنها که نمیخواهند این مردم آرامش داشته باشند. قدیمی ها برای ذکر مثال امنیت می گفتند در فلان جا اگر زن تنهایی نیمه ی شب با طبقی از جواهر راه می رفت کسی را جرات جسارت به او نبود! کجاست این امنیت؟
وقتی قانون رعایت نمی شود و برخوردی قاطع با خلاف کار صورت نمی گیرد. نتیجه می شود همین وضع اسفناکی که در جامعه وجود دارد. واقعا جای تاسف دارد.
باز هم میگویم باید متجاوز مورد تجاوز قرار گیرد تا بدی کارش را بفهمد سپس اعدام شود.
اعدام
امیدوارم هر سه این متجاوزین بدون کوچکترین ترحم و بخششی اعدام شوند.
من موندم چرا همش می گن شیطان بود!!!
لعنت بر این پست فطرتان شیطان صفت
همه مردم ایران بیمار جنسی هستند
یک توصیه جدی! هیچ وقت خودتان را در مکان و معرض و شرایط تحریک قرار ندهید. تاریکی شب، یک خانم تنها، نقل ماجرای گرفتاری اش در دام جنسی نامردی دیگر، داشتن مکانی خالی و ... این ها تمامی وسوسه برانگیز است
بعد فیلم های فارسی رو مسخره می کنند. بابا این مردم نیاز دارند که قهرمانشون یکی مثل فردین یا ناصر باشه تا ازش جوانمردی یاد بگیرند که چطوری دختر رو از چنگ لات و لوت ها نجات میده و با پاک چشمی به دست خانواده اش می سپره!
همه ماایرانی ها عقده های فروخفته جنسی داریم
خبر اینجور اتفاقات در همه سایتها درج میشود ولی باید به وقتش خبر مجازاتشان هم بخوبی و گستردگی در همه جا پخش شود.
اعدام خودشان را هم راحت میکند
این دو نفر و راننده پراید بدون شک و درنگ اعدام شوند
وحشتناکه
پلیس بایداول راننده پست فطرت پرایدرا میگرفت
ریشه این همه جرائم از اعتیاد تجاوز شرارت اختلاس حتی تصادفات که اگه بررسی کنند به فقر و مسائل مالی برمیگرده
جدیدا دیدید یه دختر با سه تا پسر باهم میگردن و منو شما عین خیالمون نیست اون نامرد بی غیرت هم فکر کرده این خانم یکی از همین هاست
باید ماشین اونا رو راهنمایی ورانندگی حتما بخوابونه.
چرا صورت این مرد ها را پوشانده اید ...نشان دهید شاید در آن گاوداری تجاوز های زیادی انجام دادند ...تا شناسایی بشوند .
پس متجاوز قبلی چی شد
اينا مساله مهمي نيستن، مسائل مهم رفتن زنها به ورزشگاه و مهمتر از همه پخش ربناي شجريان است كه فورا بايد رسيدگي شود!!!!!!
اعدام تنها که فایده ای نداره
باید در ملأ عام گوشتهای بدنشون رو بکنن به دهانشان بدهند تا زمانی که بمیرن
حیف مرگ برا این کثافتا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل