بازدید 7257

واکنش وزارت‌کشور به کشته‌شدن صیاد بوشهری

مدیرکل امور مرزى وزارت کشور کشته شدن یک صیاد بوشهرى توسط گارد مرزبانى عربستان گفت: بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی آنها صورت گرفته و یک صیاد ایرانی کشته می‌شود.
کد خبر: ۷۰۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 17 June 2017
مدیرکل امور مرزى وزارت کشور کشته شدن یک صیاد بوشهرى توسط گارد مرزبانى عربستان گفت: بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی آنها صورت گرفته و یک صیاد ایرانی کشته می‌شود.

مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در گفتگو با فارس، درخصوص موضوع تیراندازی گارد ساحلی عربستان به سمت یک قایق ماهیگیری ایرانی که به کشته شدن یکی از ماهیگیران منجر شد، اظهار داشت: امروز 2 قایق ایرانی که در حال ماهی‌گیری در آب‌های خلیج فارس بودند بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.

آقا بابایی ادامه داد: گارد مرزبانی عربستان بدون تایید اینکه قایق‌های ایرانی وارد مرزهای این کشور شده باند، اقدام به تیراندازی کردند که بر اثر آن یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌شود.

 مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تصریح کرد: حتی با فرض ورود قایق‌های ایرانی به آبهای عربستان بر اثر امواج دریا، آنها مجاز به شلیک نبودند.

وی بیان اینکه این کار عربستانی‌ها مطابق با اصول انسانی و دریانوردی نبود، گفت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشخص شود که آیا قایق‌های ایرانی وارد مرز عربستان شده بودند یا خیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰
باز هم موضع انفعالی!
اونوقت میخواهید جان حج گذاران را تامین کنید ؟
فردا ما هم به تلافی این اقدام عربستان این حمله را به شدت محکوم میکنیم. شدت ها.!!!!مگه نه.؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای روحانی برای خیلی ها انتخابات تازه شروع شده همه اونهایی که به وعده های شما رای دادند منتظر رفع تحریمها و رفع سایه جنگ و افزایش عزت ایرانی و......هستند حالا مرکب انتخابات خشک نشده ،،رئیسی و به قول شما تندروها هم دولت رو در دست نگرفتند پس کو اون امنیت و عزت و....حالا شهروند کشوری که شما مدعی دیپلماسی اون هستید توی روز روشن به دست عربستان کشته میشه دیگه تقصیر گردن کیه؟؟؟دولت قبلی؟؟؟؟
ایا در این شرایط,اعزام حجاج عاقلانه است؟؟!!!
امواج طوفانی سبب تغییر مسیر دو قایق ماهیگیری میشه. ولی باعث تغییر مسیر شناور ینی سقوط و گلوله های .. توی اون هوای تاریک و طوفانی نمیشه.،
سلام: در خصوص نظر آقای شهاب، عزیزم طوری نشده یک صیاد ایرانی که برای تامین معاش خانواده کشته شده شما می خواهید دولت با این همه مشغله بیاد بیانیه صادر کنه و اعتراض کنه که چی بشه قطعا برادران عربستانی تعمدی در این کار نداشتند یک حادثه بود که الحمدالله با یک نفر تلفات تموم شد سالانه سی هزار نفر توی تصادفات می میرند مگه چیزی از جمعیت ما کاسته میشه که شما توقع جنگ و جدل و اعصاب خوردی برای دولتمردان غیور ما دارید
اول اومدن تو تهران 17 نفرو کشتن، حالا هم تو خلیج فارس ایران که اونو به اسم خودشون خلیج عرب میشناسن کشتن، اینا همش پیش لرزه های قبل جنگه
تا کی مردم ایران باید خویشتنداری کنند
پیگیری کنید، حتماً حتماً پیگیری کنید، پیگیری کار خوبیه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار