بازدید 3868
حضور پررنگ نیروهای مردمی برای مهار آتش

مهار کامل آتش‌سوزی در منطقه گنجه‌ای بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه گنجه‌ای شهرستان بویراحمد به صورت کامل مهار شد، گفت: حضور و همکاری نیروهای مردمی برای مهار آتش پررنگ و چشمگیر بود.
کد خبر: ۷۰۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 16 June 2017
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه گنجه‌ای شهرستان بویراحمد به صورت کامل مهار شد، گفت: حضور و همکاری نیروهای مردمی برای مهار آتش پررنگ و چشمگیر بود.

به گزارش فارس از یاسوج عزت‌الله بهشتی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت حدود 14.30 دقیقه امروز گزارش آتش‌سوزی در جنگل‌های ارتفاعات روستای گنجه‌ای بویراحمد به مسؤولان منابع طبیعی داده شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروها و مسؤولان منابع طبیعی در کمترین زمان خود را به منطقه مورد نظر رساندند، افزود: اقدامات لازم توسط این نیروها برای کنترل و مهار آتش انجام گرفت.

وی با اشاره به حضور پررنگ و چشمگیر نیروهای مردمی (اهالی منطقه) برای مهار آتش، گفت: با همکاری و کمک مردم منطقه و برخی از دستگاه‌ها توانستیم ساعتی بعد از حضور در منطقه مورد نظر قسمتی آتش را در قسمت غربی محل آتش‌سوزی مهار کنیم.

این مسوول، به سخت‌گذر و صعب‌العبور بودن منطقه اشاره کرد و یادآور شد: وزش باد و سخت‌گذر بودن منطقه باعث شد تا کنترل و مهار کامل آتش کمی طول بکشد.

بهشتی‌فر با بیان اینکه نیروهای منابع طبیعی و مردم با دل و جان نهایت تلاش خود برای مهار آتش را به کار گرفتند، گفت: نیروهای بسیج و کارکنان برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز برای مهار آتش کمک‌کار ما بودند و در نهایت توانستیم ساعتی پیش آتش را به طور کامل کنترل و آنرا مهار کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخشی از جنگل‌های این منطقه در اثر آتش‌سوزی دچار آسیب شدند، خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است هر چند به احتمال زیاد علت این آتش‌سوزی باز هم عوامل انسانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان خسارت ریالی این آتش‌سوزی برآورد و اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم، مسافران و گردشگران باید توجه و دقت بیشتری در روشن کردن آتش در عرصه‌ها داشته باشند و هنگام ترک محل آتش را به طور کامل خاموش کنند تا عواملی مانند وزش باد باعث توسعه و گسترش آتش در عرصه و وقوع آتش‌سوزی بزرگ نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی